עיתון ישראל היום

חלום ליל קיץ

שי ארצי ועוזי ניסים, רומניה

חמש דקות אחרי שעלה מהספסל במקומו של ערן זהבי, סטיפה פריצה הקפיץ • מעל קספר שמייכל וסידר למכבי ת"א 0:1 מופלא על ניס בבלומפילד טעות של חאתם עבד אלחמיד עלתה ביוקר להפועל ב"ש, שסיימה ב 1:1 מול קראיובה • אחרי שבוע מוצלח לישראליות, אפשר לחלום על שלוש נציגות באירופה

הבינגו של איביץ'. בין שמכבי ת"א תצליח להיות חתומה על הפתעת ענק ולהעפיל בסופו של דבר לשלב הבתים של הקונפרנס ליג ובין אם לא, ההופעה של הצהובים בניצחון 0:1 מול ניס הביאה המון כבוד לכדורגל הישראלי.

לעיני הבעלים מיטש גולדהאר, שהגיע לביקור בארץ אחרי יותר משנתיים וחצי, החבורה של איביץ' פגשה קבוצה עוצמתית בצורה בלתי רגילה עם סוללת כוכבים שלא מזמן כיכבו בקבוצות הכי גדולות בעולם כמו דנטה הברזילאי )באיירן מינכן(, טודיבו אקס בארסה, ארון רמזי מארסנל ומיובנטוס, וכמובן קספר שמייכל הנהדר בין הקורות.

ב 30 הדקות הראשונות הצרפתים עשו ככל העולה על רוחם על המגרש, הניעו את הכדור בקלילות, הגיעו שוב ושוב לרחבה של הצהובים, בעטו לקורה, ובהזדמ נויות אחרות הם נתקלו בחומה ושמה דניאל פרץ, שסיפק כמה הצלות חשובות והשאיר את הקבוצה שלו בחיים. ואז החום והלחות התחילו להשפיע על ניס והמומנטום עבר לצד של מכבי.

המחצית השנייה היתה שונה לחלוטין ומכבי היתה הקבו צה שהכתיבה את הקצב, הגיעה למצבים, והתחילה להאמין שאפשר לעשות את זה. ואז החליט ולאדן איביץ' להכניס למגרש את סטיפה פריצה ופארפה גויאגון והחילופים התבררו כבינגו.

פריצה, שהיה כבר מי ששלח אותו הביתה, קיבל כדור מיובאנוביץ' והקפיץ באמנות מעל שמייכל. מכבי נכנסה לאטרף והיתה קרובה להשיג את השני, שהיה משנה לח לוטין את הסיפור בגומלין, אבל עדיין היא תגיע לצרפת עם מקדמה חשובה מאוד.

אופרה אחרת. אחרי נסיעה של שעתיים מהעיר קראיובה הגיעה הפועל ב"ש למגרש ישן שנוסד בשנת 1978 עם משטח דשא גרוע, שהמשותף בינו לבין מגרש כדורגל זה הצבע הירוק. משטח שלא הולם את המעמד של פלייאוף הקונפרס ליג.

לשחקני ב"ש לקח חצי שעה להתרגל למגרש, ואולי

העובדה שהקבוצה לא התאימה עצמה כלל לדשא הרעוע, היא הגורם לכך.

בירידה למחצית שחקן קראיובה, פול פאפ, התעמת עם חלוץ האדומים, איתי שכטר, וראה את הכרטיס האדום, מתנה שאליניב ברדה לא ציפה לקבל, וקראיובה עלתה למחצית השנייה בעשרה שחקנים.

רותם חטואל המשיך את היכולת המופלאה והעלה את ב"ש ליתרון עם שער נוסף באירופה אבל חאתם עבד אל חמיד עם הכשלה מיותרת ברחבה ראה את הצהוב השני ושלח את איבאן להשוות ל 1:1 כעבור 5 דקות.

המטרה של ברדה הושגה - להעביר את ההכרעה לאצ טדין טרנר בשבוע הבא, שזו כבר אופרה אחרת, אבל עם קצת יותר אחריות הוא היה חוזר עם ניצחון.

מודעות משפחתיות

he-il

2022-08-19T07:00:00.0000000Z

2022-08-19T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/283686893396225

Israel Hayom