עיתון ישראל היום

איזה מזל

טובה ספרא

תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין ‪25.08.2022 -19.08.2022‬ בתולה 23 באוגוסט - 22 בספטמבר

נושא עצמאותכם ממשיך ללוות את סדר יומכם. תתמודדו על מקומכם, דבר שעלול להביא גם לצורך בפשרה. הצורך לנקות את השטח מושפע מחוסר שקט שנכנס למשוואה ועלול להביא גם לאיבוד שליטה. בשישי ובשבת, ההתעקשות לעמוד על שלכם תשפיע על העשייה שלכם. תבחרו לפזר אשליות במערכת בין־אישית, וזה עלול לגרום לריחוק זמני. בראשון ובשני תחשבו על המצב הכספי. אתם קצת אימפולסיביים ברכישותיכם. בשלישי וברביעי תתקשו להתרכז, הצורך להתמקד בעבודה לא יהיה קל. הציבו מספר קטן של מטרות כדי לעמוד בציפיות. בחמישי תבחנו את התמיכה של בני המשפחה. לא צריך להקצין, הנאמנות במשפחה תוכיח את עצמה גם בדרכים אחרות.

מאזניים 23 בספטמבר - 23 באוקטובר

אתם בתקופה של שיתופי פעולה, העוזרת בתהליך קבלת החלטות שישרת אתכם לטווח הארוך. תרגישו שאתם משתחררים מאנשים שמפריעים לכם בעבודה, מה שיעזור לכם להרגיש טוב יותר. בשישי, בשבת וב ראשון תשמרו על ערוצים פתוחים, תוכלו לתמרן ולמצוא דרך לצאת ממצב שאינו מתאים לכם. לא יחסרו מטלות, דחו כל מה שכרוך בנסיעה ספונטנית. השתדלו להמשיך עם מה שתכננתם בקלילות. בשני ובשלישי, האחריות המקצועית תשפיע על סדר היום. תנסו להראות שהדברים טובים יותר ממה שהם באמת, כדי שהכל יסתדר. אף על פי כן, המתח עלול להשפיע על סגנון הדיבור. שימו לב! ברביעי משעות הצהריים ובחמישי, צאו למפגשים חברתיים, יש המחפשים לשמוע את דעתכם.

עקרב 24 באוקטובר - 21 בנובמבר

אתם חווים תקופה של שינויים. יש דברים שכבר "עבר זמנם" ואתם בוחרים לשחרר אותם כדי לתת מקום לדברים חדשים בחייכם, ויש שתרצו לשמר. הצורך בשליטה על האירועים בחייכם לא מקל עליכם. בשישי, בשבת ובראשון תצאו למסע קניות, שהסך הכל שלו יהיה כיופים אבל גם בזבוזים. תבחרו בספר, בטלפון נייד או באופניים. או שתחליטו לבחור לשלם על סדנה או על קורס, להעשיר את הנפש. בשני ובשלישי תתמודדו עם נושאים בפתיחות אך באחריות ותאלתרו פתרונות. יש נושאים שכדאי להגדיר מראש, כדי שלא להיכשל. ברביעי משעות הצהריים המאוחרות ובחמישי, חוויה של אמון תעזור לכם לשמור על המעמד שלכם בעבודה.

קשת 22 בנובמבר - 21 בדצמבר

נושא העבודה והתפקוד היומיומי נמצא בבלאגן. אי הסדר גורם לאי שקט, מתחים ושינויים. יהיה עליכם למצוא דרך לנהל את המשברים הקטנים, בלי למצוא פתרון לטווח הארוך. בשישי, בשבת ובראשון, בני הזוג יבקשו לצאת לחופשה, אל תופתעו אם יבחרו לעשות זאת לבד. שחררו. בשני ובשלישי תעסקו בחישובים פיננסיים, אבל לא תמצאו פתרונות מיידיים. אם תדעו לבקש עזרה, תרגישו שיש הזדמנות להשתחרר זמנית מהלחץ. ברביעי משעות הצהריים המאוחרות ובחמישי תקבלו אחריות רבה בתוך הארגון שאתם עובדים בו, לצד חוויות מנטליות שישפיעו בדרך יוצאת דופן על החשיבה שלכם. תגיעו למעמד שבו יש לכם השפעה על מדיניות החברה שאתם עובדים בה.

גדי 22 בדצמבר - 20 בינואר

תנסו להתארגן בתוך מערכת החובות והמטלות, אבל זה יתאפשר אם תדעו לשנות את שיטות העבודה, לשלב אביזרים חדשים אם הדבר נדרש, כולל תוכנת מחשב חדשה. תרגישו שהמטרה הושגה. בשישי, בשבת ובראשון תבחרו לצאת לטייל, אבל כדאי להכין גם תוכנית מגירה, צפויים שינויים. חשובה התקשורת הבין־אישית, שימו לב לניואנסים בימים האלה. בשני ובשלישי בני הזוג יחפשו שיתוף פעולה. נסו להיות קשובים. הצורך שלכם להציב גבולות מיותר בימים האלה. ברביעי משעות הצהריים המאוחרות ובחמישי, רכישה משמעותית תשפיע על התכנון הפיננסי של המשפחה. כדאי לקדם את הרכישה.

דלי 21 בינואר - 18 בפברואר

האתגרים שלפניכם יעוררו את האדרנלין שלכם, אבל באחריות. האנטנות שלכם גבוהות ומכוונות, ואתם קולטים את המסרים לפני כולם, אבל יהיה עליכם להחליט גם מה צריך לשנות או לשחרר כדי להשיג את היעדים המוגדרים. בשישי, בשבת ובראשון אירוע משפחתי משמח ישפיע עליכם. ייתכן שתבחרו לארח או תוזמנו להתארח. תעדיפו חברה של אנשים שיודעים להשתמש בשיקול דעת לפני שהם מדברים או עושים. ברביעי משעות הצהריים המאוחרות ובחמישי, נסו להימנע מהתמודדות כוחנית. מאבקי כוח אינם פתרון בעבודה או במערכת יחסים. פנו מזמנכם לבני הזוג, והרבו לבלות יחד ולבד.

דגים 19 בפברואר - 20 במארס

הנטייה לרחף משפיעה עליכם, הרצון לחופש ייפגש באחריות שקיבלתם על עצמכם. נסו להגדיר לעצמכם את סדר העדיפויות, ותבינו שחלק חשוב זה להרפות ולהירגע. התשובה תגיע בדרך לא צפויה. בשישי, בשבת ובראשון גלו ערנות, הדבר ישפיע על התקשורת במשפחה ויעזור למצוא את סדר העדיפויות שלכם. פתיחות תעזור לכם לפתור בעיות שצצו בין בני המשפחה המורחבת, בהצלחה. בשני ובשלישי תרגישו שבזבזתם אנרגיה כשתסכמו לעצמכם את המפגשים החברתיים. הציבו גבולות כדי למנוע פגיעות. אתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה רגשית שלא תתאים לכם. ברביעי משעות הצהריים המאוחרות ובחמישי תקבלו על עצמכם פרויקט תובעני שידרוש מכם הגדרת לו"ז ברורה.

טלה 21 במארס - 20 באפריל

תיפתחו לתחום עניין חדש, אולי נושא שתרצו להכיר שלא בהכרח קשור לעבודה. אתם חווים שינוי בהתנהלות היומיומית. ייתכן שתחשבו על שינוי מקום העבודה או הבית, או שתעשו שיפוץ קטן במשרד ובבית שיגרום לתחושת התרעננות והתחדשות. בשישי, בשבת ובראשון הפעילות תהיה רבה, תצאו למפגשים קומוניקטיביים. יצירה רעיונית חדשה תשפיע על התוכניות שלכם. בשני ובשלישי האחריות למשפחה עלולה להכניס מתחים ולהקשות לשתף פעולה. נסו לחפש את שביל הזהב. ברביעי משעות הצהריים המאוחרות ובחמישי, צפויים מפגשים עם מגוון אנשים שירחיבו את מעגל החברים שלכם. יש לכם השפעה ולכן אנשים מחפשים את קרבתכם, שואלים לדעתכם ואוהבים לקבל עצה מכם.

שור 21 באפריל - 20 במאי

הצורך לקבל החלטות בעניין שינויים נמשך ולא נותן לכם מרגוע. אתם בתוך תהליך שבו חלקכם מבינים שיש צורך לרענן את מערכת הניווט כדי להתמודד עם אתגרים חדשים. בני מזל שור, אף על פי שלא קל לכם עם שינויים - תפתיעו. בשישי, בשבת ובראשון, סכום כסף לא גדול שייכנס לחשבונכם יקל קצת להסתדר עם ההוצאות שאתם מתכננים. בשני ובשלישי תרגישו חוסר יכולת לבטא את הצרכים שלכם. אם תצאו לטיול או לחופשה, רצוי שתשמרו על פתיחות ותהיו מוכנים לעשות שינוי ברגע האחרון, בעיקר בגלל תקלות לא צפויות. ברביעי משעות הצהריים המאוחרות ובחמישי יתחזקו תחושת הביטחון וקבלת התמיכה בקרב המשפחה.

תאומים 21 במאי - 21 ביוני

אתם חווים לחץ בעבודה ומחפשים דרך לשלוט על סדר היום, תתקשו להגיע להקלה בעומס. נסו לתכנן בכל פעם לטווח קצר ולהתקדם הלאה. בסופו של דבר, תחזרו לצעוד בתלם. בשישי, בשבת ובראשון, האופטימיות תעזור לכם ליהנות מסוף השבוע ולעשות את מה שאתם רוצים, בלי לחשוב על הטווח ארוך. תפעלו כמו שאתם מרגישים. בשני ובשלישי, הנושא הכלכלי יעסיק אתכם. יהיה עליכם להיות מחושבים בהוצאות. אדם שהפריע לכם בעבודה יעזוב, דבר שישמח אתכם מאוד. ברביעי משעות הצהריים המאוחרות ובחמישי כושר הביטוי שלכם יהיה במיטבו, היכולת שלכם להשפיע רעיונית תעזור לכם להשתלב במערכת. צפויות פגישות שאחת מהן תתפתח מעבר למצופה.

סרטן 22 ביוני - 22 ביולי

בעבודה זו תקופה חווייתית, ייתכן פרויקט מעניין שתעסקו בו, משהו יוצא דופן. תזדמן נסיעה למקום הקשור לילדותכם, שיעורר זיכרונות, ואולי גם פגישה עם מישהו מהעבר. זו תהיה חוויה מתקנת. בשישי, בשבת ובראשון, תוכניות שתכינו ידרשו מכם לעמוד בלו"ז כדי לא להחמיץ דבר. נסו לא להעמיס על עצמכם מראש כדי למנוע אכזבות. בשני ובשלישי תהיה אפשרות לעשות דברים לפי רצונותיכם. זה לא הזמן לשמור מרחק, שמרו על פתיחות ותצליחו לממש את המאוויים שלכם. ברביעי משעות הצהריים המאוחרות ובחמישי הצורך בפרטיות ינווט אתכם.

אריה 23 ביולי - 22 באוגוסט

התקופה האחרונה קצת "כבדה", לא כל דבר מתנהל כמו שאתם רוצים. עליכם להתפשר, להבין שיש דברים שתתקשו לפתור. נסו להתקדם בשיקול דעת. בשישי, בשבת ובראשון תצאו למפגשים חברתיים כדי להשתחרר ולכייף. אנשים ירצו את חברתכם, היענות מצידכם תהיה מכל הלב. הזמן והסבלנות יעזרו לכם להשלים את כל המשימות. ברביעי משעות הצהריים המאוחרות ובחמישי המתח ילווה אתכם, אתם נוטים לעמוד על שלכם ומתקשים להתפשר. זכרו שאתם עלולים לשלם מחיר ולהישאר לבד, עמדה של "דווקא" לא תשרת אתכם.

מנות אחרונות

he-il

2022-08-19T07:00:00.0000000Z

2022-08-19T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/283343296012545

Israel Hayom