עיתון ישראל היום

הורוסקופ - תחזית יומית

יום חמישי - 11.08.2022

גדי

עליכם לנסות להימנע ממתח שמשפיע לרעה על התפקוד שלכם בכל הרבדים. האמונה הפנימית שלכם בצדקת הדרך גורמת לכם להתמרמר על אירועים שאינם עולים בקנה אחד עם הערכים האוניברסליים שלכם.

דלי

אתם מתעוררים הבוקר עם כמיהה בלתי מוסברת וחשים געגוע עמוק למשהו בלתי מוגדר. יש לכם זמן לבדוק את העניין לעומק. שימו לב: תיתכן התחלה של סיפור רומנטי. אל תתלהבו יותר מדי, ואל תיסחפו.

דגים

אתם נהנים מאווירה של רוגע ונעימות. יש לכם היכולת הרגשית הדרושה כדי לעבוד וליהנות ממה שאתם עושים. הרחבת החוג החברתי תורמת רבות להרגשה הטובה שלכם. בערב תהיה סיבה טובה לצאת מהבית.

טלה

עמוק בפנים אתם מודעים לעובדה שהדברים לא מתקדמים בקצב שאתם רוצים. מפגש בלתי צפוי עם אדם מהעבר מדגיש עוד יותר תחושה זו. אתם רוצים לדעת אם הקשר הידידותי שלכם יכול להפוך למחייב.

שור

הבעיות שאתם חווים בעבודה מעסיקות אתכם חלקית, גם במהלך סוף השבוע. מזל שיש גם עוד כמה נושאים, כגון רומנטיקה ואינטימיות, שגורמים לכם להסחת דעת, פה ושם. קשר חדש ומאתגר עולה על הפרק.

תאומים

אתם מתעוררים בבוקר עם צליל מנדולינה בלב. המון אנרגיה מופנית לכיוון של שינוי. הדרך שקבעתם לעצמכם היא הגיונית מבחינתכם, כדאי לבדוק מה תהיה התוצאה לגבי אנשים אחרים הנוגעים בדבר.

סרטן

השיפור שחל במצב הכלכלי שלכם מניע אתכם לכיוון של בזבזנות ראוותנית. אם אפשר - למה לא? מנגד, הביטחון שלכם מבוסס על עובדות מסוימות שעלולות להשתנות, ומה תעשו כאשר יגיע זמן הפירעון?

אריה

קשרים חברתיים ידידותיים הם בדיוק מה שנחוץ לכם בהווה. הקשר הרומנטי אמנם מספק את מאווייכם, אבל מה שחסר לכם נמצא בתחום האפור. באופן די קבוע לאחרונה אתם זקוקים לתשומת לב ולהקשבה.

בתולה

יום נחמד למדי. מידע ורמזים עבים "כמו פיל" שאתם מקבלים מעמית למקצוע "מסדרים" לכם את הראש. התלבטות קשה מסתיימת במסקנות ברורות, מה שמקל עליכם מאוד מבחינה רגשית.

מאזניים

ברור לכם שאתם בתקופה של שינויים צפויים שמתקדמים מדי יום ביומו. יש לכם הזדמנויות לגדול ולהתפתח. עליכם לשמור על קשרים הדוקים יותר עם אנשים שמגלים בכם עניין מקצועי.

עקרב

השתמשו במילים חיוביות כדי לתאר את רגשותיכם, זה חיוני! הקשיבו לאחרים, ואל תהיו עסוקים בהפצת הדעות הפרטיות שלכם לכל עבר. יש לכם הזדמנות להכיר אדם אשר עוסק בתחום קרוב לשלכם.

קשת

יום רומנטי שבו אתם עסוקים מאוד בנושאים הקשורים לאינטימיות ולזוגיות. ההתחייבויות שלכם כלפי בני המשפחה מתנגשות עם הרצון שלכם לבילויים. אתם שואפים לקבל תשומת לב, רומנטיקה וריגושים.

פנאי

he-il

2022-08-11T07:00:00.0000000Z

2022-08-11T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282123525284550

Israel Hayom