עיתון ישראל היום

אני לא צריכה פזמון, רק לטוס לאירוויזיון

חדשות הערב: ראיון עם נועה קירל, כאן ‪20:00 ,11‬

ניר וולף l עובר מסך

"יש הרבה סיכונים - זו תחרות שהיא גם פוליטית", אמרה אמש נועה קירל, והסבירה למה לקח לה כל כך הרבה זמן להתלבט לפני שקפצה על ההצעה להיות נציגת ישראל בתחרות האיר וויזיון הקרובה.

מסיבת העיתונאים שלה סוקרה כמעט בכל תוכנית. במהדורת החדשות של כאן ערכו ראיון איתה, ובו דיברה על "משימה לאומית" וחשפה כי היא "מאוד מאמינה בתזמון". ובאמת, התזמון להסכמה של קירל מעניין כי הוא נופל שבועיים לפני המופע הגדול שלה בפארק הירקון.

כששני נחשוני עימתה אותה עם הציפיות הלאומיות לגבי זכייה באירוויזיון, קירל הבהירה כי עבורה חשובה יותר החשיפה האישית שתקבל על במה מול 200 מיליון צופים. כשמסתכלים על נועה קירל הולכת וגדלה, ומקבלת חיבוק מה תקשורת, אפשר לחשוב שעלה לה. בדיוק כפי שהיא שרה בשיר החדש: "כשאני נותנת את הסימן, כל העי ניים עלי".

לומר "הסכמתי למרות הפולי טיקה שבתחרות" לא נשמע אותנ טי כשברור שהכל פוליטי. הבחירה של כאן בקירל היא פוליטית ונו עדה להסיר מהתאגיד כל אחריות לכישלון; הבחירה של קירל ללכת לאירוויזיון היא "פוליטית", כי מה שמניע אותה זה רצון לפרוץ בחו"ל ולהעצים את מותג הפופ שהיא.

נורא קל לצאת מפרופורציות בי שראל, בעיקר כשהקריירה הבינ לאומית של קירל עדיין לא המריאה. כיום קירל צריכה את האיר וויזיון לא פחות משהאירוויזיון צריך את קירל. הכל פוליטי, זה נכון, אבל גם כל צעד ומהלך של נועה קירל הוא מחושב. ממש כמו בפוליטיקה.

הבחירה של כאן בקירל לייצג את ישראל באירוויזיון נועדה להסיר מהתאגיד כל אחריות לכישלון. עבורה זו הזדמנות פז, שבאמצעותה תוכל להמשיך לבנות את עצמה בחו"ל

‪● ● ●‬ טל פרידמן הוא בחירה נכונה וראויה להיכנס לנעליו העצומות של מודי בר און ז"ל בערוץ הספורט. פרידמן יהיה מסוגל לשמר את הווייב הייחודי שהביא בר און לכיסא מגיש אולפן ליגת האלו פות, ובו בזמן להוסיף את הפרידמניות הידועה שלו, שתהפוך את שידורי הצ'מפיונס להרבה יותר מכדורגל.

לקראת שידור: קטיה וליאור, הזוג המוצלח מ"חתונמי", יעשה הכל עבור עוד רגע אחרון של תהילה וחשיפה. מה רע להם? קשת הרי מעצבים את חייהם כמין פרוספקט של הצלחה, זיווג חריג שה צליח מעבר למצופה בתוכנית שכשליה המרובים התהפכו עליה וחירבו ברייטינג ובמוניטין.

עכשיו מימנו להם חתונה בשידור חי בפריים טיים, הערב - ט"ו באב ,(21:15) עם אורחים ותוכנית אמנותית שנועדה לרומם את "חתונמי" ואת הפורמט, ופחות את הזוג המאושר. להתחתן פעמיים בחצי שנה זה בור כלכלי וצרה נפשית, אלא אם אתם מתחפשים לפרזנטורים של אהבה עבור ערוץ טלוויזיה.

תרבות

he-il

2022-08-11T07:00:00.0000000Z

2022-08-11T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282024741036742

Israel Hayom