עיתון ישראל היום

אהבה חוצה יבשות וימים

אסף גולן

פגישה מקרית, הרחק מאוד מהבית, גרמה לאילן ולקרולינה למצוא אהבה בישראל.

זה קרה בתחילת השנה כשאילן דאהיס (21) הגיע לראשונה בחייו לישראל, מריו דה ז'נרו שבברזיל, להתמחות בחברת בנקאות להשק עות במסגרת תוכנית "מסע קריירה": "באתי עם מטרה אחת: להתמקד בפיתוח הקריירה ולרכוש מיומנויות מקצועיות שיאפשרו לי להצליח בת חום הפיננסים".

כשיצא באחד הערבים לפאב בשכונת פלורנטין בתל אביב הוא שמע ברקע שפה שהוא מכיר די טוב. "במסגרת התוכנית אני מבלה עם צעירים מכל העולם, כך שהתרגלתי לשמוע רק אנגלית או עברית, ופתאום שמעתי בחורה שמדברת פו רטוגזית. התרגשתי".

לאחר שאזר אומץ, אילן ניגש לאותה צעירה והציג את עצמו. התברר שגם קרולינה גלמן (21) היא ילידת ברזיל, וגם היא הגיעה ארצה במסגרת תוכנית הקריירה של ארגון "מסע" של הסוכנות היהודית וממשלת ישראל, כדי ללמוד תכנות. השניים שוחחו כל הלילה, אך היו נבוכים מכדי להחליף מספרי טלפון.

כמה שבועות לאחר מכן הם נפגשו שוב במסי בה, דרך חברים משותפים בתוכניות מסע, ואילן ידע שזו ההזדמנות שלו. "הגעתי לישראל כדי להתמקד בקריירה שלי, אבל אחרי שפגשתי את קרולינה לא יכולתי להפסיק לחשוב עליה במשך שבועות. כשנפגשנו בפעם השנייה ידעתי שזה נועד להיות".

מאז הם יחד, מטיילים ברחבי הארץ. "לאף אחד מאיתנו אין משפחה בישראל, וזו הפעם הראשונה שאנחנו חיים באופן עצמאי וכל כך רחוק מה משפחות שלנו", אומרת קרולינה. "גילינו שיש לנו חברים משותפים גם בברזיל, אך מעולם לא נפגשנו. כאן בארץ זכינו בזוגיות והפכנו לבסיס התמיכה והאהבה זה של זה".

לדבריה, "חווינו חיים בישראל כמקומיים אמי תיים, וחווינו את זה ביחד. זה הפך את מערכת היחסים בינינו לחזקה ואת הקשר שלנו למשמ עותי יותר. אנחנו מסוגלים לפתח את הקריירה שלנו ואת עצמנו בנפרד, אבל הרווחנו הרבה יותר מזה: מצאנו אהבה בישראל, שהיא המקום האידיאלי ליהודי העולם למצוא זוגיות - גם אם צריך לנסוע בשביל זה מרחק של חצי מכ דור הארץ".

חדשות

he-il

2022-08-11T07:00:00.0000000Z

2022-08-11T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/281925956788934

Israel Hayom