עיתון ישראל היום

הזוגות שבאו לקמפוס ויצאו עם שותף לחיים

הלל באה למצוא חתן במכללה, אבל רק בסוף הסמסטר מתנאל נתן הזדמנות שני ושלו דווקא הלכו לקמפוס ללמוד, אך לקופידון היו תוכניות משלו בתיה ואבי בדייט קבוע במחלקה האונקולוגית קרולינה ואילן באו מברזיל אבל רק כאן מצאו אהבה: "ישראל - המקום האידיאלי למצוא זוגיות" מיוח

נועם )דבול( דביר

מדשאות האוניברסיטה היו פעם המ קום הכי נכון למצוא אהבה, וסטוד נטים היו בוחרים את הפקולטות גם על פי הסיכוי לצאת משם עם טבעת. הרבה דברים השתנו מאז, חלק מהקורסים בכלל מקוונים, ועיקר המאמץ להיכרויות נמצא ברשתות החברתיות - ועדיין, יש סטודנטים שמצאו אהבה פרונטלית.

הלל ביר כהן (24) ומתנאל כהן ,(23) סטו דנטים שנה שלישית לפוליטיקה ותקשורת במכללת הדסה בירושלים, נפגשים בבוקר בלימודים ובערב בבית. הם זוג נשוי שהכיר בלימודים, וכצפוי בימינו - הקשר שלהם התחיל וירטואלי והפך למוחשי.

"בתחילת הלימודים באוקטובר 2020 היה מפגש זום, מתנאל דיבר, והתמונה שלו קפצה. ישר סימנתי אותו. אמרתי לעצמי שמקסימום הוא לא ירצה ואנחנו גם לא ניפגש בלימו דים, אז אין פדיחות", צוחקת הלל. "התחלנו להתכתב במסגרת השיעורים, והצעתי לו שיגיע אלי ללמוד ביחד. בתגובה צוננת הוא אמר שאי אפשר להיפגש בגלל הקורונה, אבל הפכנו לידידים".

שבועות חלפו, התחלואה ירדה, ויחד עם עוד חברים לכיתה הם קיימו מפגש סטוד נטים. "חודש אחרי הלימודים ראיתי אותה בפעם הראשונה במציאות", אומר מתנאל, "אבל עדיין לא ראיתי את הדברים בפריזמה זוגית. הפכנו להיות חברים טובים ללימודים.

"לאורך כל התקופה הלל עשתה לי הרבה מחוות רומנטיות, אבל לא ידעתי לקרוא אותן. לקראת סוף הסמסטר התחלנו לדבר יותר, והגעתי להחלטה שאני רוצה לתת הזד מנות. נפגשנו אצלי בדירה והתירוץ היה שזה ללמוד למבחן, אבל בדיוק כשרציתי שנהיה לבד השותף שלי בא והתיישב לנו בחדר...".

בסוף זה קרה. הלל ומתנאל נכנסו לקשר, כעבור שלושה חודשים התארסו ובאוקטובר האחרון התחתנו.

הוא אומר שלא חשב שימצא אהבה, אבל אשתו מודה: "אני הגעתי ללימודים במטרה למצוא חתן. אנשים היום באפליקציות כי זה הרבה יותר קל מאשר פנים אל פנים, אבל זה הורס את הרומנטיקה".

סיכוי גבוה יותר

יוני אבנר, מנכ"ל "קונפי מדיה", מנהל כמה קהילות לצעירים ברשת. אחת מהן, "קו נפי סטודנטים", כוללת עשרות אלפי חברים. "למרות שאנחנו בשיא עידן האפליקציות, גם בקהילה שלנו ניכר שהרבה מאוד סטודנטים מעדיפים להכיר דווקא ברחבי הקמפוס".

מה הסיבה, לדעתך?

הלל ביר כהן: "התמונה של מתנאל קפצה. ישר סימנתי אותו. אמרתי לעצמי שמקסימום הוא לא ירצה ואנחנו גם לא ניפגש בלימודים, אז אין פדיחות"

עַמוּד רִאשׁוֹן

he-il

2022-08-11T07:00:00.0000000Z

2022-08-11T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/281908776919750

Israel Hayom