עיתון ישראל היום

המנצחת לזימי: רוצה להיות שרת הרווחה או השיכון

בעבודה מביעים דאגה: חסרה לנו דמות ביטחוניסטית ● היו"ר מיכאלי: בר לב ושי נשארים חלק חשוב במפלגה

אמיר אטינגר

ביום שאחרי תוצאות הפ ריימריז המפתיעות בעבודה מביעים בהנהלת המפלגה שביעות רצון מהתוצאות: "נבחרה רשימה חברתית, כלכלית, מגוונת וצעי רה", אך מנגד מביעים דאגה כי חסרה ברשימה עמה יתמודדו לכ נסת הבאה דמות ביטחוניסטית. הפתעת הפריימריז, ח"כ נעמה לזימי, אמרה אמש בערוץ הכנסת כי היא רוצה להיות שרת הרווחה או שרת השיכון בממשלה הבאה. הצ לחתה להיבחר במקום הראשון בפ ריימריז מעידה כי הנושאים החב רתיים כלכליים הם שעמדו בראש סדר העדיפויות של מתפקדי מפלגת העבודה. בכירים בעבודה: "לזימי ניהלה קמפיין מאוד מוצלח שנגע בערכים הבוערים ביותר במפלגה. היא הצליחה לבסס את עצמה כדמות מוסכמת על כולם".

לא ניהל קמפיין

ביום שאחרי מנסים להסביר את נפילתם של השרים בר לב ונחמן שי, שנדחקו למקומות לא ריאליים. "בר לב לא ניהל קמפיין, ואני בטוח שאם היה מנהל קמפיין הוא היה מתברג בצמרת הרשימה", אמר בכיר במפ לגה. בר לב כתב ברשתות החבר תיות: "הבוחר אמר את דברו. היו לי בחיי הבוגרים רגעי סיפוק לצד רגעי אכזבה, אך תמיד מה שניצב לנגד עיניי זו טובתה של מדינת ישראל. היא חשובה ממני. גם עכשיו. אני לא מקפל את הדגל המדיני ביט חוני במפלגת העבודה, אלא ממשיך לשאת אותו בגאווה".

יושבת הראש, השרה מרב מיכאלי, הדגישה אתמול כי מבחינתה נחמן שי ועמר בר לב נשארים להיות חלק חשוב במפלגה. בבחירות הקודמות, נזכיר, מיכאלי מינתה את שי כשר חיצוני, ולא מן הנמנע שהיא תעשה דבר דומה לגבי בר לב בעתיד.

מחר, יום שישי, צפויים אנשי הר שימה החדשה של מפלגת העבודה להתכנס לישיבה ראשונה.

חדשות

he-il

2022-08-11T07:00:00.0000000Z

2022-08-11T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/281608129209030

Israel Hayom