עיתון ישראל היום

אלצהיימר?

הלב נשבר לרסיסים.

הכי עצוב שרק אפשר: לאחר חודשים ארוכים של אשפוז, ליאור סגול, בן זוגה של יוצאת "האח הגדול", דורין סגול, נפטר אתמול. "אסון כבד נפל עלינו ונפלה עטרת ראשנו", כתבה סגול. "ליאור קיבל דום לב ושבץ מוחי באמצע הלילה, ונפטר. עולמי קרס עלי. אני לא מעכלת שזה אמיתי. איך אלוהים לקח לי אותו. איך עזבת אותי אחרי שהבטחת שלא. חצי ממני הלך. תהיה מנוחתך עדן". תחילה אושפז ליאור לאחר שחלה בקורונה שהלכה והסתבכה. בחודשים האחרונים הוא היה בתרדמת. סגול היא בעלת בוטיק חליפות חתן הנושא את שמה, שאותו היא מנהלת זה שנים יחד עם בעלה ליאור, שהלך לעולמו. לא מעט מפורסמים מקומיים רוכשים את עיצוביהם של הזוג, ובהם

איל גולן, משה פרץ ואקי אבני.

- מודעה -

הבריאות ונחשפו כאן לראשונה, משרד הבריאות יוצא נגד מודחת "האח הגדול", רחל בורטה, ומזהיר מפני הטעיה. במכתב שהגיע אלינו מדגישים במשרד את הדברים הבאים:

● רחל בורטה אינה מוסמכת לעסוק במקצוע בריאות כלשהו. המידע הניתן על ידיה או בפרסומיה אינו יכול להנחות ואינו יכול לשמש ייעוץ תזונאי.

● אין במידע ובייעוץ הניתן על ידיה כדי להוות תחליף לייעוץ תזונאי פרטני או אחר, והוא נעשה ללא כל בסיס מקצועי ו/או מדעי תוך הטעיית הציבור.

● משרד הבריאות קורא לציבור לפנות לקבלת ייעוץ תזונאי/דיאטה רק אצל דיאטנים מוסמכים עם רישיון משרד הבריאות, שהוסמכו לעסוק בתזונה בישראל.

● יודגש כי תפריט תזונתי הינו חלק מטיפול תזונתי כולל. חשוב שאדם שלא למד את הנושא וקיבל תעודת מקצוע בתזונה ממשרד הבריאות לא יציג מצג שווא, כיוון שתפריט תזונתי שאיננו מותאם עלול לגרום לתחלואה קשה ולפגיעה במצב הבריאותי וההתפתחותי של כל אדם.

רכילות

he-il

2022-06-27T07:00:00.0000000Z

2022-06-27T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282123525193175

Israel Hayom