עיתון ישראל היום

הסיפור הגדול של העונה הבאה כבר כאן

אורי אוזן

בפברואר האחרון ערן זהבי פגש את מכבי ת"א בבלומפילד עם פ.ס.וו וזכה למפגן אהבה חריג מהאוהדים, מפגן ששמור ליחידי סגולה. ייתכן שבאותו ערב נפל הפור, ושובו לקריית שלום נקבע. את תהליך שינוי כללי המשחק התחיל גולדהאר חודש קודם לכן, כששילם 1.9 מיליון יורו על יובא נוביץ', צעד שלימד שהבוס הולך אול אין לקראת העונה הבאה. תוסיפו את שובו של איביץ' הדומי ננטי לעמדת המאמן, ותבינו שמעתה כל הטוענות לכתר יצטרכו להתאים עצמן לקצב של הצהובים.

זהבי כאן כדי להחזיר את ההרתעה לקריית שלום, שנתיים אחרי שאבדה, ואיתה ירצה להשיב את הצ לחת לארון. המפתח להצלחה יהיה החיבור בין הדו מננטיות שלו והצורך של איביץ' לשליטה אבסו לוטית בקבוצה. הסרבי יצטרך לדאוג לכך שזהבי, עוד רגע בן ,35 ישחק בתפקיד שנוח לו עם שחקנים שמתאימים לו. השילוב ביו זהבי ליובאנוביץ' מס

קרן, כיוון ששניהם חלוצי ,9 שחיים באותם אזורי מחיה. תוסיפו את פריצה הנהדר, ותקבלו סכנה לה רכב חסר איזון.

זהבי אינו שחקן בעייתי, אך איביץ' יצטרך לנהוג בו אחרת משאר הסגל שסובל מעומס בחלק הקדמי, מצב שאגב מעלה תהיות סביב עתידו של הכישרון הגדול אוסקר גלוך. בפנטזיה של האוהדים, הוא אמור לשחק מאחורי זהבי ולפנק אותו בסוכריות, אבל העו בדה ששום דבר חוץ מאליפות והצלחה באירופה לא יתקבלו על הדעת )אפס סבלנות לטעויות למידה(, כמו גם העובדה שכדי לשלב אותו בצורה אידיאלית בין יובאנוביץ' וזהבי צריך לשחק עם שני חלוצים, מעמידות בסימן שאלה את הדקות שגלוך אמור לקבל. אם גלוך יפגע, הכדורגל שלנו יפסיד.

ליגת העל שלנו ידעה פרויקטים גדולים שכשלו, דוגמת הגלקטיקוס ושובו של בניון למכבי חיפה, אבל זהבי שונה מכולם. הוא שחקן קבוצתי, שלא סומן מגיל אפס, ולקחו לו הרבה זמן ועבודה קשה כדי להרוויח את מעמדו - והוא רק השתבח עם השנים, גם הרבה אחרי שנכנס לעשור הרביעי בחייו. דבר אחד בטוח: הקאמבק של זהבי זה כבר הסיפור הגדול של העונה הקרובה. כל השאר זה בונוס.

ספורט

he-il

2022-06-27T07:00:00.0000000Z

2022-06-27T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282059100683735

Israel Hayom