עיתון ישראל היום

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שני - 27.06.2022

גדי

אתם נרתמים לפרויקט משותף לכל המשפחה ומרגישים תמיכה גם ממי שלא ציפיתם. התנהגו באיפוק ואל תחשבו ששעה של קרבה מאפשרת לכם לומר כל מה שאתם מרגישים, במיוחד כשזה בא על חשבון אחרים.

דלי

אל תתרגשו מבזבוזים. המזל הטוב מגלגל אליכם סכומי כסף שלא הבאתם בחשבון. דמות סמכותית מפרגנת לעצמה התנהגות שאותה היא אינה מתירה לכם. שימו לב: היא זו המשלמת את שכרכם ולא להפך.

דגים

אתם מגלים עניין בנושאים רוחניים, תחום לא חדש אבל מוזנח לאחרונה. זהו כיוון טוב אם אתם מחפשים דרך ליציאה מהשגרה בלי לשבור מסגרות קיימות. שתפו ברגשותיכם חברים קרובים ובני משפחה.

טלה

דחייה עד לרגע האחרון של מחויבויות חשובות עלולה לגרום לכם אי נעימות. הסדירו את כל ענייני הכספים. אם אתם מתקשים - בקשו עזרה. מישהו שהייתם איתו בקשר רומנטי בעבר חש כלפיכם מרירות.

שור

אתם מתעקשים להעלים עין מעובדות שצריכות להדליק נורה אדומה. אל תיסחפו למקומות שלא תורמים לכם ואף מזיקים. בדיעבד תצטרכו לתרץ למה שוב עשיתם טעות שכבר נכוויתם ממנה בעבר.

תאומים

ניסיון לחידוש קשר עם מישהו מהעבר לא עולה יפה ומותיר תחושה של השפלה ואכזבה. חבל על כל רגע שאתם מבזבזים במחשבות על הנושא הזה. השאירו את מה שהיה בזמן עבר ותיהנו מההווה.

סרטן

נראה שאתם עסוקים בעבודה עד מעל לראש. ייתכנו עימותים או קשיים בפרויקט מסוים. ייתכן שתתעניינו בלימודים בתחום הרחוק מהנושאים שאתם עוסקים בהם. קשר משמעותי מתחיל להיות ריאלי.

אריה

אתם רוצים להתרחק מכולם ופשוט להסתגר. אין לכם אפשרות לבצע זאת ולכן מצב הרוח לא בשיאו. הפערים בין הרצוי למצוי מתסכלים, תצטרכו להצטייד במידה גדושה של סבלנות כדי לעבור את היום.

בתולה

כדאי להקדיש תשומת לב למשפחה ולבית. אם לא תעמדו על המשמר, עלול להתפתח עימות שיסתבך ושיהיה קשה לפתור אותו. גם בתחום הזוגי צפויה עלייה במתח. כדאי לגלות סבלנות כלפי האחרים.

מאזניים

אתם זקוקים למנוחה, לשקט ולהרבה יותר שלווה. ההתרוצצות האינסופית שלכם גורמת לכם לעייף את עצמכם עד תשישות. הרצון לשפר את המצב הכספי גורם לכם לעשות שטויות שעולות בבריאות.

עקרב

אתם חווים רמות גבוהות של אנרגיה. יום נחמד במיוחד לטייל עם בני הזוג. וידוי רגשני עושה לכם טוב על הלב. צפויה שפה משותפת עם רומנטיקנים כמוכם. לפנויים שבכם, השאירו את כל האופציות פתוחות.

קשת

יש מי שמחזר אחריכם בלהט, אבל אתם מציבים דרישות שכמעט אי אפשר להתמודד איתן. לפחות היו מודעים והביאו בחשבון שאתם כנראה עדיין לא מוכנים להתחייבות רגשית ולהשקעה שהיא דורשת.

פנאי

he-il

2022-06-27T07:00:00.0000000Z

2022-06-27T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282007561076183

Israel Hayom