עיתון ישראל היום

המשטרה טוענת: בן זוגה של ספיר נחום ז"ל שיקר בפוליגרף

החשוד העיקרי, וואלא חלאילה, ממשיך להכחיש: "עצרו אותי רק בגלל סרטון בטיקטוק" ● מעצרו הוארך בחמישה ימים ● אחותה: "לא מאמינה שהוא מעז לעמוד מולי ולחייך"

מישל מכול

ראש צוות החקירה, רב פקד ביאן מולא, הגיע אתמול לבית משפט השלום בעכו לדיון בהארכת מעצרו של וואלא חלאילה ,(34) בן זוגה לשעבר של נחום, וסיפר לשופטים כי החשוד עבר בדיקת פוליגרף ויצא דובר שקר.

לדבריו, "הוא נשאל שאלה ישירה, אם רצח את המנוחה, ענה בשלילה והתברר כי שיקר". עוד אמר מולא כי "בחלק שאנחנו מעריכים שהיו חטיפה ורצח, החשוד טוען כי הוא לא זוכר. יש לנו מניע מובהק לרצח".

חלאילה ממשיך להכחיש את המיוחס לו ואמר כי "עצרו אותי רק בגלל הסר טון בטיקטוק".

בתום הדיון עדן, אחותה של ספיר, סיפרה על הקושי: "זה לא פשוט. אנ חנו מאוד כואבים וכועסים. אני מאוד רוצה שיוגש כבר כתב אישום, הזמן הולך

ואוזל. אני סומכת על מערכת המשפט. חשבתי איך בן אדם יכול לעמוד ולהמ שיך להכחיש אחרי סיטואציה כזו". היא הוסיפה: "אנחנו במצב מאוד קשה בבית. הישרתי אליו מבט, העיניים שלנו נפג שו - היתה קריצה קטנה. בתוכי, אני לא מאמינה שהוא מעז לעמוד מולי ולחייך בפנים אחרי דבר כזה".

בתוך כך, בית המשפט האריך את מעצרו של חלאילה בעוד חמישה ימים. "הראיות הקיימות, יש בהן כדי לחייב הארכת מעצר נוספת", נכתב בהחלטת בית המשפט.

עו"ד אביעד חייט, סנגורו של חלאילה, מסר כי "מיום תחילת האירוע ועד היום אין התקדמות בחקירה. אני מקווה שהיחידה החוקרת תבדוק את הד ברים כמו שצריך. החשוד שאני מייצג לא קשור לאירוע הזה. בדיקת הפוליגרף לא מקדמת את הראיות כנגד החשוד".

ביום חמישי האחרון, שחרר בית המ שפט למעצר בית למשך 30 יום את עלאא חלאילה, אחיו של וואלא. במש טרה הבהירו כי גם החקירה נגדו נמשכת.

"הרצח תוכנן מראש"

ספיר נחום ז"ל יצאה מביתה בעכו לאחר ששלחה את בתה לגן, ומאז נעלמו עקבותיה. בערבו של אותו יום הודי עה המשפחה על ההיעדרות למשט רה. "אנחנו מפחדים שקרה לה משהו, מישהו בטוח העלים אותה", אמרה אז אחותה עדן.

הנחת העבודה הראשונה היתה שס פיר מוחזקת, ככל הנראה, בניגוד לר צונה במקום כלשהו, אולם ככל שנק פו הימים ומכיוון שלא התקבלה שום "ידיעת זהב" בנוגע להיעלמותה, החלו במשטרה להביא בחשבון גם אפשרות שהצעירה נרצחה.

צוותי החקירה מעריכים כי יותר מאדם אחד היה שותף למעשה או סייע לרוצח להסתיר את הגופה לאחר הרצח, ולדברי בכיר במשטרה "הסימנים מראים שמדובר ברצח שתוכנן מראש ובקפידה".

חדשות

he-il

2022-06-27T07:00:00.0000000Z

2022-06-27T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/281724093234647

Israel Hayom