עיתון ישראל היום

להיות איתה, כל הזמן

עיניה היפות של רותם סלע מביטות עלינו מכל מקום – מהרשתות החברתיות, מהפסקות הפרסומות ומכל הערוצים, בערך מתי זה יימאס?

ניר וולף זאב מסך nirw@israelhayom.co.il

כשמשה היכה בסלע - יצאו ממנו מים. בימינו סלע מסוגל לייצר הרבה יותר: סדרות, תוכניות, קמפיינים וכל מה שלא דמיינתם. הנה, תסתכלו על רותם סלע.

האמת היא שאי אפשר שלא להסתכל על רותם סלע. היא בכל מקום, כל הזמן. ב yes משדרים אותה בקומדיה הרומנטית "בלאדי מורי" בתור רופאה הנקרעת בעבודה, שבקושי יש לה פנאי לאהבה. בסדרת האקשן "ירושלים" (HOT) היא קצינת מש טרה, שנשארת אחרונה במשרד כדי לפצח תיקי רצח שהקולגות יעדיפו לקבור. הוורקוהוליות של הנשים החזקות הקרייריסטיות הללו היא חלק מהותי מאפיון הדמויות שהיא מגלמת.

לא בטוח שזהו טייפקאסט שהוצמד לסלע, אלא תוצאה של הצטברות פרויקטים. סלע היא השחקנית הכי עסוקה בתע שייה, ורק לאחרונה ראינו אותה בסדרה "הטבח" (yes) ובעונת הסיום של "להיות איתה" )קשת(. בימים אלה היא מצלמת עוד עונה של "הכוכב הבא", בהמשך השנה יחזירו את "נינג'ה יש ראל", בקיץ תופיע בסרט קולנוע של ערוץ הכיבוד, ולאחרונה לוהקה לשחק בסדרה על פונדקאות )שמיועדת לקשת(, לצד ליאור רז ויהודה לוי.

סלע כל כך גדולה היום, שהיא מזנקת עלינו מכל עבר. אין הפסקת פרסומות בלעדיה. היא פרזנטורית של בנק, מזגנים ורהיטים, ויותר ממיליון עוקביה באינסטגרם חשופים לעוד שיתופי פעולה עסקיים.

כדי לשווק את הפרויקטים הנ"ל סלע מתראיינת יותר ויותר. כל ראיון מוציא כותרת, לעיתים מאולצת, שמייצרת שיח ציבורי שנמשך שבוע. רותם סלע תמיד נושא לדיון - מלרלרים על הקריירה הפורחת שלה, על משכורות העתק שהיא מקבלת, על רישום ילדיה למעון מסובסד, או שסתם מתווכחים בהשראתה על מודל היופי. בזכות היותה סמל פמי ניסטי של התקופה, קל לבנות עליה תזה אקדמית או מאמר שימשוך תגובות ושיתופים.

בשנים האחרונות קיבלו הישראלים אוברדוז של רותם סלע ישר לווריד. היא מביטה עלינו משלטי חוצות, נוכחת בכל מקבץ פרסומות ומופיעה בו בזמן בכל הפלטפורמות הקיימות, בערך. אולם, כידוע, מי שעף קרוב מדי לשמש - נשרף. והרי כולם יודעים כי השמש זורחת מהישבן של אסי עזר, ככה שמלכתחילה נקודת המוצא שממנה זינקה להשתלטות טוטאלית על הטלוויזיה היתה בעייתית. והיום? היא כבר ממש חרוכה.

סלע ממאיסה את עצמה בהדרגה על הצופים, ברמה שזה מזיק לה. היא לא מסוגלת, למשל, להתלונן על יוקר המ חיה מבלי שיזרקו לה בפרצוף את הס כומים שהיא מרוויחה. על הטרדות מי ניות היא לא יכולה לדבר מבלי שיזכירו כיצד חיבקה את עזר כשהסתבך. במו ידיה סלע חוסמת לעצמה את החו פש להיות היא עצמה. היום רותם סלע זה מותג, ומותגים מושפעים בקלות, עולים ויורדים, עד של בסוף הם נשחקים, בהתאם לכו חות השוק. התחושה הכללית היא שרותם סלע בעיצומו של תהליך שיהפוך אותה מ"מאמי לאומית" ל"מאמי, תנוחי כבר".

דרושים לוח

he-il

2022-06-24T07:00:00.0000000Z

2022-06-24T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282445647735003

Israel Hayom