עיתון ישראל היום

טובה ספרא איזה מזל

טובה ספרא

בני מזל סרטן, נסו לשחרר קצת. העמדות שלכם קצת כוחניות ומקשות על מי שנמצא מולכם

סרטן 22 ביוני - 22 ביולי

תתקשו לקיים שיתופי פעולה אם לא תשחררו קצת. העמדות שלכם קצת כוחניות, ומקשות על מי שנמצא מולכם. בדקו את עצמכם - אולי תנסו להתמתן? בשישי ובשבת: חיי החברה ידרשו מכם הרבה אנרגיה. בחלק מהקשרים עלולות להיווצר אשליות שיגררו אתכם לסיטואציה רגשית שאינכם מוכנים לה. נסו להרפות. בראשון ובשני: ייתכנו מאבקים מאחורי הקלעים, וערנות תעזור לכם לחשוף אותם. לפניכם מטלות בעבודה, שתתחילו לבצע אחרי שתגדירו מה נדרש, ותסיימו הכל בהצלחה. בשלישי, ברביעי ובחמישי: המציאות תכפה עליכם להתמודד עם חובות, נסו להימנע מהתבטאות ישירה שעלולה להפוך לבומרנג מכאיב. שחררו וחפשו דרך לפתור חילוקי דעות, מה שישמח אתכם מאוד.

אריה 23 ביולי - 22 באוגוסט

תהיה לכם הזדמנות לבנות את מעמדכם בהדרגה, אבל הסבלנות חשובה. הפעם תצליחו לבנות לעצמכם בסיס בטוח שיעזור לכם בטווח הארוך. תעשו שינויים בהרגלים היומיומיים שישפיעו לטובה על בריאותכם. בשישי ובשבת: צפויים מפגשים שבהם המשתתף המבו גר ביותר יהיה הדומיננטי. השתדלו לבחור במגרש הביתי שיעניק לכם יתרון וישמור גם על מעמדכם. בראשון ובשני: העדיפו מפגש חברתי עם אלה שהקשר איתם הוא לאורך שנים. הסבלנות שלכם לא במיטבה. בשלישי, ברביעי ובחמישי: תפתרו בעיות שיתעוררו בגלל "קליקות" בעבודה. תוכניות חדשות יגרמו לכם להתרוצץ יותר. ייתכן שתרגישו שאינכם משיגים שלמות, אבל בעזרת סבלנות תתגברו על כל המהמורות.

בתולה 23 באוגוסט - 22 בספטמבר

אתם רוצים לפתוח דף חדש, אך הבעיה היא שלא כל הדלתות ייפתחו מייד. תמצאו את עצמכם מתמרנים בין מצבים שאין להם פתרון מיידי, ובין הרצון לשינוי. נסו להתפשר בינתיים. בשישי ובשבת: תפעלו כדי לגוון ולשנות את סדר היום. נסו לבדוק אם לא לקחתם על עצמכם מעל ומעבר בגלל חוסר מודעות ליכולת שלכם בעת הזו. בראשון ובשני: תיאבקו על המעמד שלכם בעבודה. אכזבה מאנשים עשויה להכניס אתכם למתחים ולהביא לרצון לשינוי. שימו לב לדרך שבה תתבטאו כדי שלא תישארו לבד בצמרת. בש לישי, ברביעי ובחמישי: תהיו מוזמנים למפגש שבו יהיה נוכח אדם שאינכם חשים בנוח לידו. שחררו וחפשו את דלת היציאה.

מאזניים 23 בספטמבר - 23 באוקטובר

תיפתחו לחידושים שתרצו להכיר, אבל לא כולם יהיו ישימים. ייתכנו עיכובים, שיהיו רק לטובה. בשישי ובשבת: תפנו זמן לארגן מחדש את הבית. ייתכנו חילוקי דעות על השינויים שתציעו. אולי ההשראה שלכם תביא להוצאות בתקופה שבה המשאבים המשותפים קצת מוגבלים. בראשון ובשני: לתלמידים שביניכם יהיה קשה להתרכז. לאלה מכם שמנסים להשיג רישיון או עומדים בפני הליך פורמלי, צפויים קשיים. כדאי לכם להמתין כמה ימים, ולהתנהל רק "לפי הספר". תופתעו מכך שהכל יסתדר לשביעות רצונכם. בשלישי, ברביעי ובחמישי: צפוי קידום בסטטוס האישי והמקצועי. חשוב שתוכיחו נאמנות, ותתחזקו בעקבות הערכה שתקבלו על ההשקעה שלכם בעבודה.

עקרב 24 באוקטובר - 21 בנובמבר

תתקשו לקבל החלטות משותפות. תרגישו קושי לגבש הסכמים לגבי המטרות והיעדים שלכם. נסו לשחרר ולהמתין, ובתמורה תחוו צמיחה אישית ברמה האישית, בעיקר במישור הרוחני. בשישי ובשבת: בן/ בת הזוג יציגו עמדה חד צדדית שבבסיסה חוסר מחויבות, וימשכו אתכם עם הרבה שמחה ואופטימיות פשוט לבלות או לנפוש. שתפו פעולה, זה כדאי. בראשון ובשני: צפויה חריגה בהוצאת הכספים. ייתכן שאלה יהיו הוצאות שאי אפשר להימנע מהן, אבל חשוב שתדעו איך לחזור למסגרת עם שליטה. בשלישי, ברביעי ובחמישי: צפוי עומס של תוכניות, כולל עבודה. אמצו משמעת עצמית והשתדלו לבחון אם אתם קוראים נכון את כל הנתונים החדשים שקיבלתם.

קשת 22 בנובמבר - 21 בדצמבר

נסו להשתלט על רשימת המטלות שקיבלתם. תתקשו לשמור על ארגון ומצפים לכם ימים של אלתורים, שבזכותם תרוויחו מיומנות מקצועית וחדשנות. בשישי ובשבת: תתקשו להיות יעילים ותרגישו שהכל "מחליק" לכם מהידיים. שמרו על אופטימיות, בעוד כמה ימים תבינו שבכל זאת יש הצלחה מסוימת. בראשון ובשני: תמצאו דרך להתפשר, ותוכלו להת מודד עם אי נוחות שהתעוררה במערכות יחסים. מצאו את המשותף ואל תתרחקו זה מזה. בשלישי, ברביעי ובחמישי: תחוו קושי בהתנהלות הכלכלית, והצורך להתפנק "ישחרר" את הארנק. בקרוב תקבלו הזדמנות פיננסית חדשה.

גדי 22 בדצמבר - 20 בינואר

תרגישו מחוזרים, יזמינו אתכם להשתתף באירועים חברתיים ואולי גם בכאלה הקשורים לתחום המקצועי. תחליטו על שינוי הרגלי האכילה או על כניסה למסגרת ספורטיבית כדי לשמור על בריאותכם. בשישי ובשבת: תצאו לבלות עם חברים. ייתכן שהמעגל החברתי מתרחב, ולא כל המשתתפים יהיו אנשים לרוחכם. זכרו שלא צריך להישאר באירוע שגורם לאי נוחות. בראשון ובשני: תהיו יותר ניידים ותשתתפו במפגשים מקצועיים הדורשים הרבה אנרגיה. אלה לא ימים להשקעה בתחום הביצועי. בשלישי, ברביעי ובחמישי: אל תפריזו בהצגת עמדותיכם - שמרו על שמחה, רוח טובה ונדיבות במערכות יחסים. לא תמיד צריך להגיד מה שחושבים. איפוק היא תכונה מועילה.

דלי 21 בינואר - 18 בפברואר

תבחרו לבלות יותר זמן עם בני המשפחה. כדאי לעבוד מהבית כמה ימים כדי לחדש אנרגיה. התחושה שאתם זקוקים לשינוי משפיעה על קבלת ההחלטות שלכם. בשישי ובשבת: הרצון להרגיש שייכות יגרום לכם להישאר בבית. תרצו להרגיש מחויבות מצד הקרובים אליכם, והנושא של נאמנות ותמיכה חשוב לכם עתה במיוחד. בראשון ובשני: הצורך בפרטיות יגרום לשינוי בהתנהלות שלכם ותעדיפו לשמור על ריחוק. אלה ימים שבהם תגבשו קבוצה קטנה מאוד של חברים שיש לכם אמון בהם. בשלישי, ברביעי ובחמישי: ימים עמוסים במטלות עבודה ובלו"ז צפוף. נסו להגדיר לעצמכם יעדים, ולפעול בנחישות כדי שתוכלו לעמוד בהם.

דגים 19 בפברואר - 20 במארס

הצורך להצליח יניע אתכם. תמצאו את עצמכם נעזרים בניסיון העבר שיש לכם בתחום המקצועי או האישי, ניסיון שהוכיח את עצמו, ולא תצטערו. בשישי ובשבת: נחמד לצאת לנסיעות. כדאי שתעשו תוכנית ותישארו צמודים אליה, כדי לא להתפזר ולפספס את המטרה של הטיול. בראשון ובשני: תטפלו במערכות היחסים במשפחה. ייתכן שתתעורר מחויבות שעלולה ליצור מתח וחוסר סבלנות. לא בחרתם בזה, אבל יהיה עליכם לטפל במה שיצוץ. זה יהיה קצר ותוכלו להמשיך לדרככם. בשלישי, ברביעי ובחמישי: תצאו לבלות עם חברים. תהיה לכם הזדמנות להביא לידי ביטוי כישורים חדשים, ותרגישו מוערכים על העשייה שלכם. אנשים רוצים בחברתכם.

טלה 21 במארס - 20 באפריל

אתם מנסים לגבש מערכת תפקודית עצמאית, או מערכת כלשהי שיהיה בה יותר מרחב לפעולות אינדיבידואליות. תהיו מודעים ליכולת שלכם, אבל תהיו חצויים בין הצד הבוגר שיודע לקבל החלטות, והצד האחר שעלול לתת למציאות להחליט עבורכם. בשישי ובשבת: תיגררו למ עורבות שתתקשו לשלוט בה. ייתכן שההתפתחות תהיה רומנטית אבל גם דביקה. בראשון ובשני: אם אתם מעורבים בהליך פורמלי, נסו לדחות אותו. אלה ימים שבהם התמודדות עלולה לגלוש למעורבות כוחנית מיותרת. בשלישי, ברביעי ובחמישי: ימים אקטיביים במשפחה. אלה ימים שבהם כדאי ליצור מחויבויות, שיעניקו לכם תחושה של שייכות ותמיכה מכל בני הבית.

שור 21 באפריל - 20 במאי

תתקשו לגבש שיתופי פעולה, ותרגישו שאתם לא מצליחים ליישם החלטות. אף על פי שאתם רוצים לשנות, קחו נשימה והרבה סבלנות עד שתשיגו את המטרה. בשישי ובשבת: תקבלו החלטה הקשורה בכם, אבל זו עלולה ללכת לאיבוד. אולי תיכנסו למגננה, אבל תתבוננו בצורה אחרת על הדברים שחשבתם שהם נכונים או על הבטחות שקיבלתם ותבינו שאין להן בסיס. בראשון ובשני: תרגישו צורך להשתחרר, אולי תמצאו את עצמכם במאבקים לא שלכם. צאו למפגשים שיש בהם פוטנציאל כלכלי מפתיע. בשלישי, ברביעי ובחמישי: תצאו למפגשים מקצועיים מחוץ למסגרת, שבהם תקבלו רעיונות חדשים שיעזרו להתפתחות מקצועית או עסקית עתידית.

תאומים 21 במאי - 21 ביוני

הציפיות שלכם יעמדו במבחן מול העובדות. יהיה עליכם לדחות זמ נית את הרצון שלכם כדי לבחון שוב מה נכון. בשישי ובשבת: תלמדו שיש עוד אמת בחיים. תתקשו לקבל אותה, אבל עם אובייקטיביות ובלי אשליות - ההבנה שלכם תתרחב בנושא. בראשון ובשני: תרגישו כוח, אבל תבצעו את המטלות החדשות שקיבלתם תוך כדי הפעלת שיקול דעת, בלי לוותר על מה שכבר קיים. בשלישי, ברביעי ובחמישי: תצאו למסע קניות חיוני לבית, ואולי תצרפו גם כמה רכישות לטובת הפינוק האישי. שמרו על פרופורציות כדי לא להישאר עם חור בכיס.

דרושים לוח

he-il

2022-06-24T07:00:00.0000000Z

2022-06-24T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282372633290971

Israel Hayom