עיתון ישראל היום

מהפך וחצי

מכבי ת"א יצאה מפיגור 16 נקודות בדרך לניצחון 77:82 בדרבי שסגר לה 1:3 בסדרה מול הפועל ● בחצי הגמר שייפתח השבוע מחזיקת הגביע בני הרצליה תגיע להיכל

יעקב מאיר ואבי סגל

מכבי ת"א ניצחה 77:82 והשלימה 1:3 בסדרת רבע גמר הפלייאוף על הפועל ת"א בדרך למפגש מסקרן מול מחזיקת הגביע בני הרצליה בחצי הגמר.

דווקא האדומים שנישאו על גבי המומנטום מהניצחון במשחק הקודם ובדחיפה אדירה של הקהל האדום בהיכל קבוצת שלמה, פתחו חזק ועלו ליתרון דו ספרתי מוק דם. ג'ייקובן בראון שעלה לשחק עם כאבים עזים בצווארו וברגלו הוביל יחד עם עידן זלמנסון המ צוין את הפועל לפער מבטיח שכבר הגיע ל .16

מכבי ממש לא התכוונה לוותר ול חזור הביתה למשחק 5 שבו יש לה רק מה להפסיד. סקוטי ווילבקין ודריק וויליאמס קלעו ממצבים קשים, רומן סורקין נלחם מתחת הסלים והית רון עבר לצד הצהוב באמצע הרבע השלישי. הפועל עוד ניסתה לחזור ולהציל את העונה, אבל הכחולים - צהובים השתלטו על המשחק והשיגו את הניצחון היקר שמסדר להם את הכרטיס לארבע האחרונות.

ג'יילן ריינולדס שנמצא בכושר רע לאחרונה לא שותף במשחק, וככל הנראה אנטה ז'יז'יץ' המ

חלים מזעזוע מוח יירשם לסדרת חצי הגמר במקומו.

ביזיון ביציע של הפועל

באמצע הרבע הרביעי הופ סק המשחק לדקות ארוכות בשל השלכת חפצים חוזרת ונשנית של אוהדי הפועל ת"א לעבר הפרקט.

השופטים התלבטו ממושכות האם לחדש את המשחק לאחר שכבר איימו להפסיק את המשחק אם ייזרקו חפצים, והסכימו לחדש רק לאחר שיו"ר הפועל רמי כהן פנה לאוהדים במיקרופון וביקש: "רבותיי נא להפסיק לזרוק חפצים לפרקט. אם ייזרקו חפצים עוד פעם אחת המשחק ייפסק והנזק יהיה כבד הרבה יותר".

גלבוע/גליל תפתיע?

הפועל ירושלים יכולה להע פיל הערב לחצי גמר הפלייאוף, שם תפגוש את הפועל חולון. זה יקרה אם תנצח בגן נר את הפועל גלבוע/גליל.

יותם הלפרין ושחקניו הפסידו במפתיע את המשחק הראשון בס דרה בבית, אבל הגיבו בעליונות מוחלטת בשני המשחקים הבאים, שאותם ניצחה בהפרש כולל של 62 נקודות והחזירו את הסדר על כנו.

ספוסרפטורט

he-il

2022-05-23T07:00:00.0000000Z

2022-05-23T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282093460352199

Israel Hayom