עיתון ישראל היום

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שני - 23.05.2022

גדי עלייה משמעותית ברמת האנרגיה גורמת לכם להרגיש הרבה יותר טוב, עד כדי כך שאתם חשים צורך בפעילות ספורטיבית. זה זמן מתאים לצאת להליכה ממושכת ברגל באוויר הצח. "מרחבים" היא מילת המפתח.

דלי יום שמתאים לנסיעות ולטיולים, אך גם לרומנטיקה ולאינטימיות. אנרגיות יצריות חזקות מנהלות אתכם. צאו לבלות. יש הרבה הזדמנויות שחבל להחמיץ. האנרגיה הקוסמית רומזת על הצורך בפרגון עצמי.

דגים המזל מאיר לכם פנים. התחושה היא שדברים שהיו תקועים מתחילים להיפתח. תידרש מכם יכולת התארגנות מהירה. כדאי לגלות ערנות כלפי מצבים ואנשים שאינכם נתקלים בהם על בסיס יומי. קחו יוזמה.

טלה אתם לא מצליחים להגיע להישגים, ועובדה זאת לבדה מספיקה כדי לתת לכם הרגשה של חוסר אונים ותסכול. אתם מחפשים מוצא, אבל לא באמת מוכנים להקשיב לעצות הניתנות לכם. כרגע המצב די תקוע.

שור אתם מקדישים יותר זמן לעצמכם, ובמסגרת זאת אף מתחילים לפעול בתחום הפיזי, כמו פעילות גופנית ודיאטה. זה הזמן לבצע את מה שאתם מדברים עליו זה זמן רב. בעבודה עליכם לגלות קצת יותר גמישות.

תאומים עניינים דחופים בבית ידרשו את כל תשומת הלב שלכם. נראה שעברתם שלב של התבגרות והתפכחות. הסביבה תגיב בהתאם, ויהיו כאלה שממש לא יאהבו את התקיפות שאתם עשויים להחצין.

סרטן נושא אישי מעסיק אתכם ומדיר שינה מעיניכם. אתם מכורים לדאגנות, וברגע שתבינו זאת התחושה הכבדה תתפוגג, לפחות באופן חלקי. בדיקה של כל הנתונים הרלוונטיים תרגיע את העצבים.

אריה אתם משקיעים הרבה רגש ומאמץ בזוגיות. התוצאות רחוקות מלהשביע את רצונכם, אך יש התקדמות. אל תלחצו יותר מדי ותנו לדברים לזרום בקצב טבעי. הצלחה רומנטית תלויה בנסיבות ובעיתוי, ולא רק בכם.

בתולה תחושת שעמום קלה משתלטת עליכם היום. שגרה היא הדבר האחרון עלי אדמות שאתם רוצים או יכולים לסבול. כדי לחמם קצת את האווירה, אתם עלולים ליזום ויכוח או מריבה. נסו להיות חיוביים.

מאזניים אתם מוצאים את עצמכם בסערה רגשית בגלל גילוי סוד שנוגע ישירות לאדם קרוב אליכם. התגובה הראשונית שלכם קיצונית, ואפילו קצת נאיבית. זכרו שאין זה הוגן לשפוט אנשים בשעת משבר.

עקרב מעמדכם בעבודה מתבסס, והמאמצים שהשקעתם במשך תקופה ארוכה מניבים פירות. תקבלו הרבה מחמאות ממישהו שלא חשבתם שהוא בעדכם. חוסר השקט הפנימי נעוץ בדברים אחרים שנוגעים לתחום האישי.

קשת יש עליכם לא מעט לחצים בזמן האחרון, ולכן היום הזה, שבו רבים מכם מבלים מחוץ לבית, הוא הזדמנות מצוינת לנקות את הראש ולנוח כמו שצריך. טבע ונופים תמיד עושים לכם את זה, והיום יש לכם זמן לכך.

פנאי

he-il

2022-05-23T07:00:00.0000000Z

2022-05-23T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282041920744647

Israel Hayom