עיתון ישראל היום

הורוסקופ - תחזית יומית

יום רביעי - 18.05.2022

גדי

אירוע שבו תשתתפו יגרום לכם נחת. אתם עומדים לפגוש אנשים חדשים שעשויים לחולל מפנה של ממש בחיים שלכם. אל תחששו ליטול לעצמכם את העצמאות ואת החופש אשר אחרים מנסים למנוע מכם.

דלי

האינטואיציה שלכם עובדת היטב, וכדאי לכם לסמוך על הקולות הפנימיים שמראים לכם את הדרך הנכונה ללב האדם שבו אתם חושקים. אל תמהרו לגלות את כל רגשותיכם, אבל בהחלט אפשר להראות התעניינות.

דגים

אפשר לשבור כיוון מהשביל המשעמם והבטוח, לעבר מסלול המדיף ניחוח הרפתקני, אך כמו תמיד - כדאי לעשות זאת עם בעל ניסיון. התרחקו מאנשים תוקפניים העלולים לסבך אתכם באינטריגות מיותרות.

טלה

מצב רוח אופטימי מלווה אתכם החל משעות הבוקר. יש לכם יכולת נפלאה להוציא את עצמכם מלחצים ולהיכנס למצבים של רוגע ושלווה. שינויים שאתם מתעקשים עליהם גורמים לאנשים סביבכם להרים גבה.

שור

היום תקבלו חדשות טובות הקשורות בעבודה. התנאים שלכם מתקבלים ואתם נושמים לרווחה. בזוגיות המצב עדין אך יציב. יש עוד מה לשפר. צריך להתגבר על פגיעות מהעבר. זה בדיוק מה שמפריע לכם.

תאומים

חברים קרובים מפתיעים אתכם. עליכם לגלות ערנות כלפי אנשים שמנסים להתקרב אליכם. בדקו הצעות רומנטיות באופן מעמיק. אל תיקחו סיכונים בענייני הלב. הימנעו מטעויות שיגרמו לעוגמת נפש.

סרטן

פיתוח הצדדים הרוחניים יתרום לכם רבות. ענו לעצמכם בכנות על שאלות מציקות, בלי למצוא תירוצים למה לא. בדקו מה המשמעות של יחסים אישיים, ארגון זמן וחיים פרטיים ב"משוואה האישית" שלכם.

אריה

משהו כבד יושב לכם על הלב, ואם לא תפעלו להוציאו - עלולה להתרחש התפרצות מול האדם הלא נכון. המועקה שאתם חשים מכוונת כלפי בני זוג, שמצליחים להוציא את הצדדים האפלים ביותר שלכם.

בתולה

יום מתאים לאהבה. אתם נחושים לצאת לבלות ובן הזוג משתף פעולה ברצון, בניגוד למה שציפיתם. מה שעדיין מפריע לכם יכול להיפתר בקלות רבה. זה תלוי רק בכם. תפסיקו ליצור בעיות מלאכותיות.

מאזניים

הניסיון שלכם לעזור לכל העולם ולנהל את סביבתכם הקרובה, נתקל בהתנגדות ובחוסר הצלחה. למרות הכוונות הטובות, התוצאה לא ממש טובה, ויש אפילו מי שכועס על המעורבות הגבוהה שלכם.

עקרב

שיפור במצב הכלכלי גורם לרצון בלתי נשלט לבזבז כסף. נסו להתאפק, צפויה הוצאה גדולה שלא תכננתם. עומדת להתממש הזמנה לנסיעה שחלמתם עליה הרבה זמן. כדאי לבדוק את כל הפרטים הרלוונטיים.

קשת

צפויים רעיונות מקוריים שעשויים לחבר ביניכם ובין אנשים העוסקים באלקטרוניקה, מחשבים ואינטרנט. אתם עלולים להעדיף טיפוסים שלא ממש מיטיבים עימכם, על פני אנשים הרוצים בטובתכם.

פנאי

he-il

2022-05-18T07:00:00.0000000Z

2022-05-18T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282110640211564

Israel Hayom