עיתון ישראל היום

קלעו למטרה

לראשונה בהיסטוריה, הכדורסל הישראלי ישתף פעולה עם מדינה ערבית - מרוקו ● יו"ר האיגוד עמירם הלוי: "דרך מצוינת לגשר על פערים ולקרב בין אנשים"

יעקב מאיר ואבי סגל

ביום חמישי האחרון הת קיימה שיחת זום בהש תתפות ראשי איגוד הכדורסל והאיגוד המרוקאי, שבה סוכם על חתימה על הסכם שיתוף פעולה בין הצדדים. זו הפעם הראשונה שהאיגוד מסכם על שיתוף פעולה עם מדינה ערבית וההסכם ייחתם באירוע יוקרתי, שיתקיים במרוקו באביב הקרוב, ובמהלכו אמור לה תקיים גם משחק ראווה.

בשיחת הזום השתתפו מצד האיגוד היו"ר עמירם הלוי, המנכ"ל יעקב בן שושן, שחקן העבר שמעון אמסלם, שמשמש גם ראש פרויקט נגב סל של האיגוד והוריו הם ילידי מרו קו, ורכז האגף המקצועי באיגוד ערן עטיה, שגם הוא ממוצא מרו קאי. מהצד המרוקאי השתתפו נשיא ההתאחדות מוסטפה אורך, המזכ"ל טאבוח אמג'אד והמנהל המקצועי אבדו כמאל.

את השיחה ניהלה לאה בן שטרית, יהודייה שמתגוררת במרוקו ותר גמה את הדברים מצרפתית לעב רית, ולהפך. בהסכם אמורים להיכלל קשרים מקצועיים, חברתיים וחינו כיים, והנשיא המרוקאי אמר שאחת ממטרותיהם היא ללמוד מההישגים של הכדורסל הישראלי. מהצד היש ראלי השתתף גם, בשיחה מגרמניה, ד"ר איציק בן מלך, האחראי לקש רים הבינלאומיים באיגוד, והוא זה שיתאם את הביקור במרוקו.

יו"ר האיגוד עמירם הלוי אמר בשיחה: "אנו גאים על שיתוף הפ עולה שנרקם בין הצדדים. ספו רט בכלל וכדורסל בפרט הם דרך מצוינת לגשר על פערים ולקרב אנשים. אנחנו מאמינים ששיתוף הפעולה הזה יסייע לשני הצדדים".

ראשל"צ לא מוותרת

ממעמקי המקום האחרון בטבלה מכבי ראשל״צ מאותתת שהיא לא מוותרת על מקומה בליגה. אתמול היא השיגה את ניצחונה השלישי העונה והראשון של המאמן דרור כהן, אחרי 68:79 בנס ציונה.

כל הניצחונות של ראשל"צ העונה הושגו בחוץ. האחראי העיקרי לזה של אמש היה טו הולוואי, שבהצגה גדולה סיים עם 28 נקודות ו 7 אסי סטים. עזר לו מאוד אנתוני בראון במשחקו השני בקבוצה.

בתוך כך, כפי שפורסם ב"ישראל היום", הפורוורד הצעיר ניב בלול חוזר לקדנציה שנייה בראשל"צ. המ תאזרח מקס ואגנר הושאל לאליצור אשקלון עד לסיום העונה.

ספורט

he-il

2022-01-24T08:00:00.0000000Z

2022-01-24T08:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282355453123294

Israel Hayom