עיתון ישראל היום

הערב: בית"ר ירושלים מקווה מהצרות מול הפועל ת"א

שי ארצי

אחרי המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל ת"א הערב ,(20:30) יתחילו בבירה לקדם את הליך קיצוץ 25 האחוזים במשכורות ינואר של השחקנים והעובדים. בי נתיים, הצהובים שחורים מחכים לראות אם מיליון הדולר שהבטיח איש העסקים היהודי צרפתי סטפן מלול יופקדו היום בנאמנות, לאחר שאתמול זה לא קרה.

גם אם הכסף יופקד היום, אף שגורם בבית"ר אמר כי "מתקשים להאמין שיעביר את הכסף", הסיכוי שמלול יהפוך לבעלים נמוך מאוד, ובבית"ר היו מעדיפים שהוא היה נותן כספים למועדון כספונסר או כהלוואה, במיוחד כשהזמן פועל נגדם והם זקוקים לעשרה מיליון שקלים כדי לסיים את העונה ללא חדלות פירעון.

ללא קשר למצב הכלכלי, הקבוצה תנסה הערב לה פתיע את היריבה המושבעת. החלוץ ריצ'מונד בואצ'י חזר אתמול לישראל לאחר ששיחק באליפות אפריקה. אף שלא השתתף באימון המסכם, נראה כי הגנאי יפתח בהרכב של המאמן יוסי מזרחי.

הבלם אוראל דגני, שהתגבר על קורונה ופציעה, אמור לחזור להרכב, כמו גם השוער איתמר ניצן. הבלם ג'וסוואה מחייאס, שהחלים מפציעה, יירשם בסגל, אבל לא אמור לקבל דקות. מרקו יאנקוביץ' ותמיר עדי הפצו עים ייעדרו, כמו גם מקס גרצ'קין, שעדיין מתאושש מקורונה. "אולי עכשיו, כשהשחקנים יוד עים הכל על המצב שלנו, הם יהיו יותר מאוחדים", מקווים בבית"ר. מנגד, בהפועל ת"א רוצים לחזור למסלול הניצחונות לאחר התיקו מול נוף הגליל במחזור שעבר, ויודעים שניצחון יעלה אותם למקום השלישי בטבלה. הבלם אדי גוטליב החלים ויחזור לה רכב. שי אליאס ייעדר בשל פציעה בשריר, ומי שאמור להחליפו הוא שי אייזן. הקשר שלומי אזולאי סובל גם הוא מפציעה, ועשוי להחמיץ את ההתמודדות. המאמן קובי רפואה אמר לקראת המפגש המסקרן: "אנ חנו לא חושבים על המצב של בית"ר ירושלים. יש להם שחקנים טובים וקבוצה טובה. זה משחק בין שני המוע דונים גדולים, ואנחנו מכירים את היריבות הגדולה. לא נקל ראש ביריבה, ונעשה הכל כדי לחזור עם הנקודות".

עַמוּד רִאשׁוֹן

he-il

2022-01-24T08:00:00.0000000Z

2022-01-24T08:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282316798417630

Israel Hayom