עיתון ישראל היום

יודעות לקחת

הפועל ב"ש ניצחה 0:1 את מכבי פ"ת וניצלה עד תום את המעידה של מכבי חיפה ● ויטור כבש וקבע: הפער בפסגה - רק שתי נקודות ● בדקה ה :92 בריהון סידר לאשדוד 0:1 בסכנין

שי ארצי וליאב נחמני

שוב הפורטוגלי. כל נקודה שמכבי פ"ת היתה משיגה מול הפועל ב"ש היתה בונוס עבורה. החבורה של ניר קלינגר נלחמה וניסתה בכל כוחה, אבל בסופו של דבר שער קטן של מיגל ויטור העניק לב"ש ניצחון שצמצם את הפער ממכבי חיפה לשתי נקודות בלבד.

נועלת הטבלה הציגה את עידו שחר בהופעת בכורה, והקשר שמושאל ממכבי ת"א היה הטוב ביותר בשורותיה. ב"ש היתה מסוכנת הרבה יותר בשתי המחציות, ובסופו של דבר הפורטוגלי הצליח עם הרבה נחישות לדחוק מקרוב לרשת. אבל הסיפור שוב היה השיפוט. במחצית הראשונה ארז פפיר וצוות

ה VAR התעלמו ממרפק של מרקוס דיניז לפניו של מריאנו בריירו בתוך הרחבה, שחייב פנדל לזכות האורחת. לקראת סוף המשחק השופט שוב ניגש ל ,VAR הפעם לבדוק הכשלה ברורה של בן רייכרט על רמזי ספורי, אבל משום מה בחר שלא להעניק פנדל לאדומים. למזלו של פפיר, ההחלטות האלה לא עלו לב"ש באיבוד נקודות, והקבוצה של רוני לוי ניצחה בצדק.

לקסם הבא נצטרך מתנדב מהספסל. נניח שיש סקאוט מחו"ל שהגיע לדו חא כדי לצפות במשחק בין בני סכנין למ.ס אשדוד. הוא לא נהנה מכדורגל שוטף, אבל הוא בטח שאל את עצמו מה עשה יעקב בריהון במשך 72 דקות על הספסל של רן בן שמעון. הקשר המוכשר הוא אולי אחד השחקנים הכי אנדרייטד בליגת העל.

מה שבריהון עשה בתוספת הזמן היה שווה את הנסיעה לקור המקפיא ולגשם בסכנין. התנועה שלו, הקלילות שבה שיגע את שחקני ההגנה מולו ושלח את הכדור לחיבורים של גד עמוס - אלה דברים שעבורם רוכשים כרטיס. יותר מזה אין הרבה מה לספר על המשחק הזה, מלבד העובדה שחיים סילבס רשם הפסד בכורה כמאמן המארחת.

ספורט

he-il

2022-01-24T08:00:00.0000000Z

2022-01-24T08:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282273848744670

Israel Hayom