עיתון ישראל היום

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שני - 24.01.2022

גדי

זה הזמן הנכון להסתער על פסגת הסולם ההישגי. עם זאת, נראה שאתם לא מעוניינים לקחת סיכונים מיותרים או להיכנס להרפתקאות שונות, ולכן מחליטים להתפשר על מה שיש.

דלי

בילוי עם חברים שלא ממש יודעים להקשיב רק גורם לכם להרגיש רע יותר עם עצמכם. מה שנחוץ לכם היום זה מישהו שיעודד אתכם ויציע לכם אפשרויות שונות לפעולה.

דגים

אתם מתקשים להחליט מה אתם רוצים, ולכן בורחים לעולם של דמיון. המצב בתחום הרומנטי אינו משביע רצון. אתם חושדים שמשהו לא בסדר, אבל אין לכם הוכחות ממשיות.

טלה

לוח העבודה שלכם עמוס ביותר ומותיר אתכם מותשים, ואת היום הזה אתם מקדישים להתאוששות חיונית. השקט והשלווה שאתם חווים הם בדיוק מה שאתם זקוקים לו בימים אלה.

שור

תשכחו מכל התירוצים שאתם ממציאים לעצמכם, ותתחילו לזוז ולפעול. עליכם להתכונן לפגישה חשובה שתתקיים היום ותשפיע עליכם במידה רבה. תרגלו את כישורי התקשורת שלכם.

תאומים

צפויים שיבושים ותקלות, ומן הסתם כמעט כל מה שתכננתם לעשות היום לא יתרחש. נסו להתבונן במה שקורה בנימה פילוסופית, זה יעזור לכם מאוד להתגבר על האכזבה.

סרטן

האיפוק הרגשי שאתם מגלים תורם לתדמית הרצינית שאתם מנסים לשדר. כושר הארגון שלכם מרשים במיוחד. אתם מפגינים בגרות ועצמאות, ומתקדמים בנחישות לעבר המטרות שלכם.

אריה

האנרגיה היום מאופיינת בספונטניות ובאימפולסיביות, ולכן מפליא שדווקא התחלה של מערכת יחסים שמעניינת אתכם מתנהלת לה בעצלתיים, וזה לא בדיוק משמח אתכם.

בתולה

יום גדוש בפעילות. בעבודה אתם מתאמצים לרצות את כל מי שבא אליכם בדרישות, אבל המגמה הזאת עלולה להתפרש כחולשה. אל תגזימו - חשוב לדרוש את מה שמגיע לכם.

מאזניים

אתם מעוניינים בשינוי משמעותי, אבל רגע לפני שאתם קופצים למים, כדאי לחשוב על כך פעם נוספת. יש לפסוע בנתיב הרוחני, גם אם צצים גורמים שאינם שבעי רצון מזה.

עקרב

אנרגיות ברוכות ממשיכות לזרום אליכם, וזהו היום המתאים לביצעו עבודות שדחיתם זה זמן רב. הנסיבות מושכות אתכם לפעילות מפתה, וטוב תעשו אם תתמסרו לתחושות הפנימיות הללו.

קשת

פיסת הרקיע השולטת בכם כעת מדגישה היבטים נפלאים של עולם הרגש. מה שמעסיק אתכם רוב היום הוא הרצון לנוח וליהנות. נראה שסוף סוף יש לכם קצת זמן להקדיש לעצמכם.

פנאי

he-il

2022-01-24T08:00:00.0000000Z

2022-01-24T08:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282252373908190

Israel Hayom