עיתון ישראל היום

עוזי נלכד במערבל ונמחץ למוות: "מפעל השוקולד הזה היה כמו הילד שלו"

ירון דורון

הותר לפרסום: עוזי חג'בי, בשנות ה־06 לחייו, הוא ההרוג בתאונת העבודה שאירעה ביום שישי במפעל השוקולד בפתח תקווה. חג'בי היה הבעלים של המפעל "שוקונטו תעשיות שוקולד". התאונה התרחשה ביום שישי בבוקר. עוזי היה במפעל יחד עם בת זוגו ואחיו. מסיבה שטרם התבררה עוזי נלכד במערבל השוקולד ונמחץ למוות. למקום הוזעקו צוותי מד"א, אך לא נותר להם אלא לקבוע את מותו. צוותי כיבוי והצלה חילצו את גופתו. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות התאונה.

פרמדיקית מד"א, אודליה מולקנדוב, וחובש בכיר במד"א, חי טקאטש, סיפרו כי "הפועל שנלכד בתוך המכונה היה מחוסר הכרה עם פגיעה קשה בחלק גופו העליון. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". יוסי אקלר, חובש איחוד הצלה, הוסיף כי "למרבה הצער נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות שמהן סבל. צוותי כיבוי פעלו לחלץ את גופתו ממכונת הבצק שבה נלכד תוך כדי עבודתו במפעל".

עוזי, רווק ללא ילדים, התגורר עם בת זוגו בראש העין. האח גדעון אמר כי "היתה תאונת עבודה ביום שישי והוא נהרג במקום. באו וחילצו אותו, פינו אותו. לא היו לו ילדים. הילד שלו היה המפעל". מכרים של עוזי סיפרו: "אנחנו בהלם. לא מעכלים שהוא נהרג פתאום ובצורה טרגית שכזאת. עוזי היה אדם טוב, אדם שמכבד, משכמו ומעלה. קשה לנו עם הבשורה הזאת. מאז שקיבלנו את הבשורה המרה ביום שישי אנחנו מתקשים להבין איך אדם כל כך טוב נהרג בצורה טרגית שכזאת. הלב פשוט נשבר". עוזי הובא אתמול למנוחות.

ממשטרת מרחב שרון נמסר: "במוקד 100 התקבל דיווח בדבר תאונת עבודה במפעל בפ"ת, שבמהלכה נהרג עובד המקום, בשנות ה־06 תושב ראש העין, ככל הנראה במהלך הפעלת מכונה. המשטרה פתחה בבדיקת הנסיבות ונציג משרד העבודה זומן למקום".

חדשות

he-il

2022-01-24T08:00:00.0000000Z

2022-01-24T08:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/281900186589918

Israel Hayom