עיתון ישראל היום

נולדו השבוע

דלי 21 בינואר - 18 בפברואר

תמצאו את עצמכם מתלבטים בין הרצוי למצוי. אתם יודעים באיזו מציאות אתם חיים ומבינים שאתם בתקופה מאתגרת. בשישי ובשבת, מצב החשבון המשפחתי בבנק משפיע, ויש תחושה שאיבדתם שליטה. תבינו שאין דרך לפתור את הבעיה, כי יש הוצאות חיוניות. בראשון ובשני, יציעו לכם תפקיד ייצוגי שכרוך בנסיעות קצרות. במפגשים תיהנו מסיעור מוחות מעשיר. בשלישי וברביעי, הסטטוס בעבודה או בחיים האישיים ידרוש קבלת אחריות. כדאי לבחון את ההבטחות שתקבלו. האם כולן ישימות? בחמישי, מפגשים חברתיים יהיו מלווים בחשדנות. תרגישו צורך לשמור מרחק ולבחון לפני שתשתלבו.

דגים 19 בפברואר - 20 במארס

אתם חשים בהרבה פעילות מאחורי הקלעים. אל תחששו, שום דבר לא ייעלם מעיניכם. בשישי ובשבת, יהיה עליכם לבדוק מחדש את כל הדברים הקשורים בזוגיות ולמצוא פתרונות לטווח הארוך. שיתופי הפעולה הקיימים יעזרו לכם. בראשון ובשני, תגלשו למעורבות אמוציונלית שעלולה לעורר חיכוכים. דברים שייחשפו יעוררו בכם כעס. התרחקו כדי לעשות הערכה מחדש ולא לאבד עשתונות. בשלישי וברביעי, הניידות שלכם גבוהה. הקפידו שלא תפגע בתפקוד, שמרו על ערנות ובדקו כל מידע שאתם מקבלים. בחמישי, תקבלו אחריות במטרה להוכיח שאתם מבינים שיש לכם עמדה סמכותית.

טלה 21 במארס - 20 באפריל

הזדמנות להתחדש תלווה בהפעלת שיקול דעת. חפשו שיתופי פעולה שיעזרו להתקדם ליעד המבוקש. זכרו לדחות הסכמים לאמצע פברואר, ונוס ומרקורי בנסיגה. בשישי ובשבת, נסו לשלוט על מוצא פיכם ולא להתגלגל לשיחות שתתחרטו עליהן. בראשון ובשני, תבחרו להתנתק זמנית מקשרים שמיצו את עצמם ולצאת למפגשים עם אנשים פתוחים. די מהר תבינו ש"לא כל הנוצץ זהב" ותעדיפו את הקשרים המוכרים והבטוחים. בשלישי וברביעי, כספים שחיכיתם להם יגיעו, ואתם במצב רוח של סיפוקים מיידיים. אם אין לכם תוכנית רכישה מוגדרת, ותרו. בחמישי, תשברו שגרה ותבדקו רעיונות חדשים.

שור 21 באפריל - 20 במאי

חפשו דרך לשלב בין הצרכים הקונקרטיים למשאלות הלב. בשישי ובשבת, תשתתפו במפגשים חברתיים מעניינים. שימו לב שאינכם מאבדים גבולות, בעיקר בגלל הקורונה. בראשון ובשני, הכינו לעצמכם תוכנית עבודה מסודרת כדי להתמודד עם הפתעות. התקשורת רגשית יותר ועלולה לגרור חוסר הבנה. בשלישי וברביעי, עליכם להוכיח את עצמכם במערכת אתגרים חדשה ובשיתופי פעולה עם קולגות. יהיה נחמד אם תמצאו זמן גם לטפח את הזוגיות. בחמישי, תחפשו פתרונות למצב הכלכלי. היכולת להיות מחושבים ולראות דברים לטווח ארוך תשרת אתכם. שימו לב, אתם קצת אסרטיביים כלפי הסביבה.

תאומים 21 במאי - 21 ביוני

תוכיחו את המיומנויות המקצועיות שלכם בדרך יוצאת דופן. המתח המנטלי גבוה, לכן הדגש על הארגון חשוב. הביצוע? רק בעוד כמה שבועות. בשישי ובשבת, תבלו בחיק המשפחה. ייתכן שיצוצו חיכוכים, ואתם, עם הראייה הרחבה שלכם, תמצאו איך לפתור אותם בדרך הנכונה. בראשון ובשני, ייתכן שתשתתפו באירוע משמח הקשור בחוג חברים מצומצם. אופי השמחה יכניס שינוי מרענן ותאפשרו לעצמכם חוויות במעגלים חברתיים חדשים. בשלישי וברביעי, תחזרו לעבודה אך תתקשו לתמרן. אל תקשיבו לעצות שעלולות להטעות אתכם. בחמישי, בן/בת הזוג או השותף זקוקים לשיתוף פעולה.

סרטן 22 ביוני - 22 ביולי

במערכות היחסים, האווירה אופטימית ולא משעמם. אם אתם עצמאים, תהיה הזדמנות לקבל כסף שמישהו חייב לכם. בשישי ובשבת, תהיו ניידים יותר והתוכניות לא יתממשו כמו שהייתם רוצים, מפני שלא הכנתם רשימה מסודרת. בראשון ובשני, המעורבות הרגשית תחשוף גילוי חדש. אין שקט והיחסים בבית מורכבים יותר, בגלל הסנטימנטליות. חפשו להרגיע. בשלישי וברביעי, תבחרו לשמור מרחק מאנשים מתוך ניסיון לגונן על עצמכם, או בשל מצוקה רגשית הקשורה לילדים, שתחפשו דרך לשחרר. בחמישי, כושר הריכוז לא במיטבו. נסו להתמקד כדי לא לפספס. הגדירו מראש מה המטלות שעליכם לסיים בזמן.

אריה 23 ביולי - 22 באוגוסט

נושא המגורים יעלה שוב לדיון במשפחה, מטלות חדשות צצות בעבודה והמצב הבריאותי משפיע על סדר היום. בשישי ובשבת, הנושא הכלכלי יעסיק אתכם. מערכת רכישות שתעשו מתוך התלהבות וספונטניות עלולה לאכזב. גם מרקורי וגם ונוס בנסיגה ותבחרו בדברים שלא יענו על הציפיות. בראשון ובשני, הפתיחות תעזור לצאת ממצבים שלא תכננתם להיכנס אליהם. השתדלו להקשיב לאנשים שעובדים איתכם. בשלישי וברביעי הצורך להפגין נוכחות בבית אינו מתאים לכם. נסו לפזר אשליות ולעמוד על שלכם, אבל באיפוק. בחמישי, תבחרו להשתחרר בלי חשבון מכל מערכת שגורמת לכם תחושת מחנק.

בתולה 23 באוגוסט - 22 בספטמבר

תרגישו חוסר ודאות ותתקשו לקבל החלטה אם להתנתק מיחסים בעייתיים. מומלץ להמתין עוד קצת. בשישי ובשבת, אתם באופוריה. תשקיעו בהתחלה חדשה, למרות שלא תצליחו לממש אותה מיידית. אל תסגרו את הדלת לעצות. בראשון ובשני, תעסקו בנושאים הקשורים לסיפוקים רגשיים. שימו לב אם אינכם נלהבים מדי. בשלישי וברביעי, שמרו על ערנות. המידע שמגיע אליכם אינו נכון. אל תקשיבו לאף אחד. עליכם לעמוד בלו"ז קצר, מה שעלול לגרום לכאב ראש, תרתי משמע. השתדלו להכין תוכניות עבודה ולא לחרוג מהן. בחמישי, תבקשו להישאר בבית כדי לעבוד, או לנוח ולהירגע.

מאזניים 23 בספטמבר - 23 באוקטובר

מתעורר צורך לשמור על עצמאות תפקודית ולנצל הזדמנויות ליוזמות חדשות, אבל התהליכים לא יתקדמו בקצב המבוקש. מרקורי בנסיגה ועלול ליצור קצר תקשורתי עם חברים לעבודה. בשישי ובשבת, כל דבר שתעשו ידרוש הרבה אנרגיה. נסו להתייעל, למרות שחלק מהדברים יחליקו מהידיים. בראשון ובשני, הזדמנות להוכיח עצמאות. תציגו את העמדה שלכם בדיפלומטיות - ישירות לא תועיל לכם. בשלישי וברביעי, תצאו למפגשים בין־אישיים בעבודה או בחיים הפרטיים. ייתכנו הוצאות גבוהות על פינוקים. בחמישי, יצוצו רעיונות חדשים שידרשו פתיחות לדברים יוצאי דופן. נסו להבין את החדשנות.

עקרב 24 באוקטובר - 21 בנובמבר

תתעוררו ותבינו מייד את התמונה הכללית, שתעזור לכם לקבל החלטה, גם בלי תמיכה. תתנערו ממטלות שאינן שלכם ותלמדו לשחרר ולפזר סמכויות. בשישי ובשבת, חיי החברה או הצורך בביטוי עצמי ידרשו מכם התנסות, אבל במבחן התוצאה תבזבזו אנרגיה עם אנשים לא מתאימים. שמרו על גמישות כדי להמשיך ולזרום באופטימיות למפגשים אחרים. בראשון ובשני, עליכם להוכיח את עצמכם בדרך שונה בתחום המקצועי. בשלישי וברביעי, זכרו - מילה היוצאת מהפה, אין להשיבה. תנו למציאות להחליט לשם שינוי, ותצליחו. בחמישי, הילדים זקוקים לשיחה ולעצה שלכם.

קשת 22 בנובמבר - 21 בדצמבר

תיכנסו למערכת מטלות מורכבת, שתאתגר אתכם. תתמודדו, אבל רק עם תוכנית מסודרת. דחו את הביצוע לאמצע פברואר, אחרי שתסתיים תקופת הנסיגות של ונוס ומרקורי. בשישי ובשבת, תהיו מעורבים בפעולות של טיפול או אחריות. אל תדחפו את עצמכם למשהו שלא ביקשו מכם. בראשון ובשני, פעילות חברתית תשמח אתכם. חלק מהחוויות יכולות לגלוש לאינטימיות, גם אם לא חשבתם על כך. נסו לשמור על עצמכם. בשלישי וברביעי, הניסיון להשיג אישור פורמלי או משפטי עלול להיתקל בקשיים. בעבודה, זמן טוב לעשות סדר במגירות. בחמישי, שמרו על איפוק ולא תצטערו.

גדי 22 בדצמבר - 20 בינואר

חידוש קשר רגשי מהעבר ישפיע על סדר היום, גם במשפחה. בגלל ונוס שבנסיגה, כדאי להתנהל בזהירות עם תוכניות ארוכות טווח. בשישי ובשבת, תתקשו בגלל עייפות. יש כמה דברים שעליכם לטפל בהם בדחיפות, ומחשבות טובות יוכיחו את עצמן בהמשך. בראשון ובשני, מערכת יחסים תחשוף גילויים חדשים על הסטטוס שלכם. בשלישי וברביעי, תפנו לכיופים אישיים. העדיפו מפגשים עם חברים שאיתם יש לכם תחושת ביטחון ואתם חשים הערכה מצידם על מה שאתם. היזהרו מאנשים לא מוכרים שעלולים "להידבק" ולהפריע לכם. נודניקים. בחמישי, התקשורת תתבטא בשיחות נפש. שימו לב לניואנסים.

איזה מזל

he-il

2022-01-21T08:00:00.0000000Z

2022-01-21T08:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/283343295596128

Israel Hayom