עיתון ישראל היום

יכולה לקום היום קטינה ולהגיד שהיית איתה? "זה לא נשמע תלוש מהמציאות, כי פעם היה יותר קשה לדעת מה הגיל שלהן"

| ערן סויסה | צילום: כפיר זיו |

"היו תקופות שאם בחורה היתה אומרת לי 'לא', הייתי אומר לעצמי, 'מה? למה מי את?'" "ראיתי את כל המפורסמים בסיפורי ההטרדות לכאורה, ואף אחד מהם לא בא ואמר 'סליחה', הם רק נתנו תירוצים" "חבר שלי אמר לי, 'מה, אתה דפוק? עכשיו כל בחורה שהיה לך איתה משהו שלא נגמר הכי טוב תגיד שאנסת אותה'" "ממילא השפילו אותי בתקשורת בכל דרך אפשרית, עכשיו פתאום ייזכרו שיש גם הטרדה מינית? לא נראה לי הגיוני" יואב אליאסי ("הצל") מסביר איך טיול עם בתו גרם לו למחשבות על דברים שעשה, ולמה לא ישן טוב אחרי שפרסם את הפוסט החושפני בפייסבוק

בשבוע שעבר הצליח יואב אליאסי להפתיע את המדינה. האיש שרגיל לשגר פוסטים פוליטיים מתלהמים למיליון העוקבים שלו ברשתות החברתיות, שחרר פוסט יוצא דופן, שבו הוא מתנצל על הטרדות שביצע בעבר כלפי נשים. "ברגע שאתה מפורסם אתה בטוח שהכל מגיע לך, שכולם חייבים לך ושאתה מרכז העולם והעולם צריך לכבד אותך", כתב "הצל". "כשאתה מכיר בחורה, הרי אתה חצי אל - מה פתאום שפשוטת עם תסרב לך? מה זה לא?! אם אתה הולך למסיבה או למסעדה, מה פתאום שתחכה בחוץ עם כולם? זאת חוצפה!

"גם אני פעם הייתי כזה. מעולם לא כפיתי את עצמי, אבל דיברתי בצורה דוחה, לחצתי, כעסתי שאמרו לי לא, אפילו הורדתי בנות מהרכב באמצע הדרך כשהן סירבו לי. הכל כדי לנפח את האגו המסריח שלי. התגאיתי בכמות הכיבושים שלי. כמו שאמרתי, חצי אל.

״בא לי להקיא מההתנהגות של יואב של פעם! בתור אבא לתיה היום, אם מישהו היה מתנהג לבת שלי כמו שאני התנהגתי אל חלק מהבנות, הייתי משאיר אותו בלי שיניים בפה. עשיתי דברים שפעם היו נחשבים תקינים, והיום לא היו מתקבלים. אודישנים פרובוקטיביים - כמו לשפוט בתחרויות חולצה רטובה, קליפים פרובוקטיביים בצורה חולנית.

"היום אני מכה על חטא. מודע ונגעל ממי שהייתי, ועושה הכל לתקן, בשביל העתיד של הבת שלי. וכשאני רואה את כל סיפורי האונס וההטרדות של כוכבי ישראל (והעולם), אני מבין בדיוק מאיפה זה בא. אני מודה שהיו מקרים שטעיתי בהבנת הסיטואציה, וכשהבנתי שטעיתי, ידעתי לעצור. אז שבחורה אומרת לא, למה היא מתכוונת?!"

השבוע, בראיון נרחב ראשון מאז הפוסט, שבאווירת התקופה נערך מתוך הבידוד שבו הוא שוהה אחרי שחלה בקורונה, הוא מסביר מה גרם לו להכניס את עצמו לסוגיה שכל מפורסם רק בורח ממנה.

"הרעיון לפוסט הזה עלה אחרי שראיתי את ההתנהלות של מפורסמים בכל סיפורי ההטרדות לכאורה, שפורסמו לאחרונה. גל אוחובסקי, יוסי שוורץ, הבעלים של מועדון הפורום, ואסי עזר. בחודש אחד היו מלא תלונות על מלא מפורסמים, צפיתי בכולם, ואף אחד לא בא ואמר 'סליחה'. הם מצאו כל תירוץ וכל הסבר, אבל לא את המילה 'סליחה'. וזה מה שגרם לי לשבת לכתוב ולספר את כל האמת. החלטתי להיות המבוגר

האחראי שאומר: קחו פאקינג אחריות.

"אני לא בנאדם רע ולא אלים ולא אגרסיבי, ובחיים לא ארים יד על אישה. אף פעם לא כפיתי את עצמי על מישהי, אבל כן טעיתי בחיי. פגעתי לבנות בנפש. זו לא חייבת להיות פגיעה מינית, אבל היום אני מבין שלמילים יש כוח.

"זה לא שהיום אני מושלם, קדוש, תמים או צדיק. אני לא באזורים האלה ולא קרוב לזה בכלל. אבל אני כן יודע שטעיתי ומכה על חטא, כי זה כואב לי. נכון, עבר יותר מעשור, אבל אני רוצה להתנצל שוב בפני כל בחורה שאי פעם התנהגתי אליה בצורה לא נאותה".

התייעצת עם מישהו לפני הפרסום של הפוסט?

"הקראתי אותו לחבר שלי, והוא אמר לי, 'אתה לא נורמלי. אתה לא מפרסם את זה. מה אתה דפוק? אתה תפתח תיבת פנדורה. כל בחורה שהיה לך איתה משהו שלא נגמר הכי טוב תבוא ותגיד שאנסת אותה'.

"אמרתי לו, 'אי אפשר לחיות את כל החיים ככה, בתחושת פחד, ולא לדבר, כי אולי מישהי תתלונן על משהו שעשיתי לפני 20 שנה'. אני רגיל שמחפשים אותי, אבל מבחינתי האמת חייבת להיאמר".

עם לין, אם ילדיך, התייעצת?

"כן, וגם היא התנגדה. טענה שזה חשוף וקיצוני מדי. אמרתי לה, 'טוב מאוד, זה בדיוק מה שרציתי', ובאותו רגע פרסמתי".

לא היה בך פחד שיצוצו נשים שיטענו שפגעת בהן מינית?

"אין גבר שלא מפחד מזה. בימינו עדיף להיות נוכל וגנב מאשר תוקף מינית. אם אתה חושב שישנתי בשקט אחרי הפוסט הזה, אתה טועה. זה לא עשה לי טוב. אנשים אוהבים לראות מפורסמים כמוני מתרסקים".

ובכל זאת כתבת.

"אלה חששות שאנחנו חיים איתם ממילא, אז למה שלא נדבר עליהם? זה כמו לדחוף מקל לקן צרעות. אתה מעיר אותן ועלול להיעקץ. אני חושב שזה עשוי לעשות יותר טוב מאשר רע. ידעתי שאם לא אעשה את זה, אף אחד לא יעשה את זה.

"הלחץ לא היה שמישהי תתלונן עלי, אלא שכאשר עברתי על התגובות, הרבה אנשים איחלו לי דבר כזה, שמישהי תקום ותתלונן. ולא משנה כמה אתה חזק מנטלית, זה מחלחל לך למוח. פתאום אתה שוכב במיטה ומוצא את עצמך משחזר סצנות מלפני 20 שנה".

יש מי שיאמר שהפוסט הזה נועד בכלל להקדים תרופה למכה. שחששת שאולי יהיו תלונות נגדך.

"היה ברור לי שיגידו את זה, ואמרתי, בסדר, שיגידו. אני מפורסם כבר 20 שנה, ועכשיו פתאום ייזכרו במה שעשיתי אז? אם כך, אסור לי לדבר לעולם. ממילא השפילו אותי בתקשורת בכל דרך אפשרית, קיבלתי את כל כינויי הגנאי. קראו לי פשיסט, גזען, ניסו להשבית אותי. עכשיו פתאום ייזכרו שיש גם הטרדה מינית? לא נראה לי הגיוני".

יכולה לקום היום קטינה ולהגיד שהיית איתה?

"זה לא נשמע משהו תלוש מהמציאות, כי אז היה יותר קשה לדעת מה הגיל שלהן מאשר היום. ניהלתי בזמנו מערכת יחסים עם מישהי ששיקרה לי על הגיל שלה במשך חצי שנה. היא היתה ברמנית בת 16 וחצי ואמרה לי שהיא בת .20 הכרתי אותה כברמנית בתל אביב, ומתברר שבבקרים היא היתה הולכת לבית ספר".

איך גילית את זה?

"יום אחד היא ביקשה ממני להוציא לה משהו מהתיק, ופתאום אני רואה כרטיסיית נוער. הלכתי אחריה וגיליתי שאחרי שהיא יוצאת מהבית שלי, היא מחליפה לחולצת בית ספר. באותו היום סיימתי את זה. ושתבין, באותה התקופה זה לא היה משהו יוצא דופן. הן היו משקרות חופשי, וזו גם בעיה רצינית. זה לא כמו היום, שהכל נפיץ ובודקים יותר. ברגע שהיית רואה מישהי עם סיגריה ואלכוהול, זה נרָאה לך בסדר".

כצפוי, הפוסט הפך לוויראלי וזכה לפולואפים בכל כלי התקשורת. לא מעטים הופתעו מהעובדה שהצל, שרגיל לכתוב באגרסיביות ובנוקשות, שינה את עורו.

"אני מרגיש שאני עובר תקופה רגשית יותר", הוא מסביר. "זה לא שלא הייתי רגיש קודם, אבל בתקופה האחרונה הפכתי להיות הרבה יותר, וגם ההתרמה שעשיתי עבור ההורים שלי לאחר שהוצאו מביתם חיזקה את זה. כשאני כותב פוליטיקה ויורים עלי, אני מחייך ולא אכפת לי. כשזה אישי, אני יותר פגיע. הרבה יותר".

הוא בן ,44 מתגורר בתל אביב, עם לין, אם ילדיו, והילדים קאי בן ה־8 ותיה בת ה־4. הפריצה הגדולה שלו לתודעה היתה בתחילת שנות 2000־ה ביחד עם שותפו למוזיקה, קובי שמעוני, בהרכב סאבלימינל והצל. בתוך זמן קצר הם הפכו להיות הצמד הכי חזק במוזיקה, בתקופה שסטטיק ובן־אל עוד למדו לקרוא.

"היינו הרוקסטארים האחרונים בשטח לפני שהרשתות החברתיות נכנסו לחיינו", הוא אומר. "אם מישהו רצה לכתוב לי משהו, הוא היה צריך לבוא אלי הביתה או לשלוח בדואר. היו בנות שישנו מחוץ לבית שלי, והיו גם כאלו שנכנסו אלי הביתה. זו היתה תקופה אגרסיבית. לא היינו נגישים ולא היתה דרך לראות אותי. כשהן היו רואות, הן היו הולכות על כל הקופה, ומהר".

תאר לי את סדר היום שלך באותם ימים.

"בבוקר היו הופעות של 'הנוער ינהג אחרת' ברחבי הארץ, בערב הופעות בבר מצוות או בת מצוות, ובלילה הופעות במועדונים. בכל מקום שאליו היינו הולכים, הן היו זורקות את עצמן עלינו. אתה גם צריך להבין שהיינו מפורסמים, בשיא, ולא היתה לנו תחרות. לא היו עומר אדם ואייל גולן. הכל היה סביבנו. היינו נוצצים, עוף מוזר וייחודיים".

ומפה הדרך למיטה די מהירה.

"אני הייתי זורם עם הכל. הגשמתי את כל מה שלא הצלחתי להגשים לפני. כנער הייתי דחוי, שמן, חסר ביטחון עצמי. פתאום אתה רוקסטאר, ואתה מנצל את כל מה שלא היה לך.

"היו ימים שזה הגיע לתשע בנות בערב. פעם התגאיתי בזה, היום אני מרחם על עצמי. אני מסתכל על עצמי ושואל את עצמי, מה לעזאזל היתה המטרה.

"זה לא הייתי רק אני. אבל אני היחיד שבא ומודה בזה. יש אמנים שעושים דברים מזעזעים, מדברים לאנשים בצורה מזעזעת, והכל נראה להם מובן מאליו. הרבה פעמים הם שוכחים שבני אדם הם בני אדם, וזה לא משנה אם אתה

"בנות היו זורקות את עצמן עלינו". עם סאבלימינל

מפורסם או לא".

על אילו דברים שעשית אתה מתחרט?

"היו תקופות שהייתי אגרסיבי ובוטה. הרגשתי שהן באמת חייבות לי, ואם בחורה היתה אומרת לי 'לא', הייתי אומר לעצמי, 'מה, למה מי את? איך את מעיזה להגיד לי לא'. ופשוט הייתי מקטין אותה. היתה בחורה שהורדתי מהרכב כי היא לא הסכימה להתנשק איתי, ואמרתי לה דברים שקרעו לה את הנפש. איזה אפס הייתי צריך להיות כדי שזה יקרה. ועובדה שזה קרה".

היו עוד מקרים?

"לחפור עכשיו אחורה על כל מי שהייתי איתה, זה לא הגיוני. אני לא יודע מה היה נכון ומה לא. אני גם לא יודע לקחת סיטואציה מלפני 20 שנה ולבחון אותה בקודים של היום. הייתי עם הרבה נשים, ואני לא יודע מה כל סקס שהיה לי עשה למישהי אחרת. יכול להיות שלי היה מדהים ולה לא, ולהפך.

"אחרי שכתבתי את הפוסט דיברתי עם כמה בנות שהיתה לי איתן אינטראקציה כזו או אחרת. אתמול, למשל, דיברתי עם מישהי שאמרה לי שניסיתי לנשק אותה והיא לא רצתה, ואני כל כך השפלתי אותה, שעד היום יש לה רגשי נחיתות מהדברים שאמרתי לה".

מה הרגשת כשהיא אמרה לך את זה?

"התרסקתי. פשוט רציתי למות. אבל שיהיה ברור - ברגע שהיא אמרה 'לא', זה היה לא. לא ניסיתי לכפות את עצמי או לנסות שוב. אבל היא פגעה לי באגו, והרשיתי לעצמי להתנהג כמו דוש".

מה אמרת לה בשיחה עכשיו?

"דיברנו בערך 20 דקות, וקודם כל התנצלתי. אני מודה שזה לא קל לשמוע את הדברים האלה על עצמך. היא אמרה לי שהיא שמחה לראות את השינוי שעברתי. היא גם אמרה שעד היום נמנעה מלקרוא אותי ברשתות החברתיות בגלל אותו אירוע, ובעקבות השיחה שלנו היא תתחיל לקרוא".

קיבלת עוד תגובות מנשים שנפגעו ממך?

"לא היה משהו שהזדעזעתי ממנו או שלא ידעתי איך לעכל. כל מי שפנתה אלי, או שראיתי תגובה שלה עם טענה כלפיי, פניתי אליה ביוזמתי. היתה מישהי שכתבה בפוסט באינסטגרם שהיא נפגעה מהדרך שבה דיברתי אליה.

"פניתי אליה באופן פרטי, והיא סיפרה לי שדיברתי לא יפה לבן הזוג שלה. זה היה כל כך לא יפה, שעד היום היא פגועה ממני וזוכרת את זה.

"היו בנות שסיפרו לי על סיטואציות תלושות שלא קרו. הסברתי להן שבאותה תקופה היה ראפר מאוד דומה לי, שנהג להציג את עצמו בשם שלי. הוא היה מקועקע עם זקן צרפתי, והוא פגע בלא מעט נשים.

"אני זוכר שבזמנו, בוקר אחד התקשרה אלי אמא לילדה בת 16 וצעקה עלי, 'מה עשית לבת שלי'. הייתי בשוק, לא ידעתי בכלל על מה היא מדברת, וכל מה שהיא תיארה בכלל לא היה רלוונטי אלי. מתברר שהוא היה איתה וזרק אותה עירומה מהבית בדרום תל אביב. בשיחה שלנו היא גם איימה ללכת למשטרה ולעיתונות, והמלצתי לה לעשות את זה, כי ידעתי שזה לא אני,

"בתקשורת בארץ אוהבים בעיקר להכפיש אותי, אבל בסופו של דבר, אני זה שעמד עירום מול כל מדינת ישראל ואמר, 'אני לא בסדר'. תראה לי עוד אחד שעשה את זה. בייחוד שלא האשימו אותי בכלום. הדלקתי אש ורצתי לתוכה"

"היה מישהו שאיפר אותי, ופתאום התחיל ללטף אותי ולספר לי שהוא גם היה עם נשים, ושלהיות עם גבר זה טעם נרכש. או איך נשים לא יודעות לענג גברים כמו שגברים יודעים לענג גברים. אם אני הייתי עושה את זה לבחורה, זה היה אלוהים ישמור"

ומדובר פה במעשה חמור. בדיעבד הבנו שזה מישהו אחר".

תיארת בפוסט את תחרות "החולצה הרטובה".

"זה היה משהו מאוד מקובל. לכל מועדון בתל אביב שהחשיב את עצמו לרלוונטי היה ליין כזה. בגלל שתרבות ההיפ הופ היא מאוד מינית ופתוחה, החיבור בין ראפרים לתחרות היה טבעי. אנחנו היינו באים ומנחים תחרויות כאלה, ולמחרת היתה עלינו כתבה בצורה הכי לגיטימית בעולם ותמונה שלנו עם הזוכה".

כמה פעמים המשכת עם הזוכה?

"הרבה פעמים".

תאר לי איך היה נראה סיבוב ברים שלך בתל אביב באותה תקופה.

"אם היו באים לבקר אותנו חברים, הייתי לוקח אותם ל'אלנבי ,'40 ושם זה היה הגיהינום. בשיא הלילה בנות מתפשטות על דעתן. וזה לא היה חד־פעמי, זה פשוט היה קורה. אתה יושב על הבר, ופתאום מישהי עירומה מולך".

הזוי.

"אני בדעה שזכותה של כל בחורה לעשות מה שהיא רוצה עם הגוף שלה. אם היא רוצה להיות חשפנית, שתהיה חשפנית. אבל יש פער בין לעשות מה שאת רוצה עם הגוף לבין לעמוד על הבר ושכל אחד ייגע בך".

אני מניח שהתנגדת להוציא מחוץ לחוק את מועדוני החשפנות.

"כשהוציאו את מועדוני החשפנות מחוץ לחוק, זה עשה יותר גרוע. סליחה על ההשוואה, אבל לקחו גן חיות ושחררו את החיות החוצה. אמנם היום אין יותר מועדוני חשפנות, אבל כל ילדה שנייה מפרסמת תמונות 'OnlyFans'ב (אתר אינטרנט בתשלום שמציע תמונות נועזות; ע"ס). זו מכה, והרבה מהבנות שיש להן OnlyFans גם מרוויחות כסף מעבר לזה. בחורה שאומרת לי 'חפש אותי ,'OnlyFans־ב אתה יודע שהיא תעשה הכל בשביל כסף. ומשם הדרך לזנות קצרה".

אליאסי, שרגיל לחטוף בתקשורת, זכה להרבה פרגון על הפוסט. אברי גלעד אפילו קרא לו כאן בשבוע שעבר "גיבור השבוע שלי".

"לא כתבתי את זה כדי להיות גיבור של מישהו ולא כדי לקבל לייקים או כדי שידברו עלי", אומר אליאסי. "לקחתי סיכון, ולא ידעתי לאיזה כיוון זה ילך. בדרך כלל אני יכול להעריך אילו תגובות יהיו, אבל במקרה הזה לא ידעתי איך יגיבו. אחרי שהעליתי אותו כאבה לי הבטן, אבל ידעתי שזה צריך לצאת מתישהו. אני זוכר שיצאתי יום אחד לטייל עם הבת שלי, וחשבתי איך היא תגדל ותתחיל לצאת, ותפגוש מישהו מפורסם שירצה אותה, אבל היא לא תרצה לשכב איתו, ואז הוא יקטין אותה וישרוט אותה לכל החיים. זה לא נתפס לי. אני בן אדם כן, ואני מוכן לספוג ריקושטים על הכנות שלי".

אני חושב שזו הפעם הראשונה שבה אתה כמעט קונצנזוס.

"בתקשורת בארץ אוהבים בעיקר להכפיש אותי, אבל בסופו של דבר, אני זה שעמד עירום מול כל מדינת ישראל ואמר, 'אני לא בסדר'. תראה לי עוד אחד שעשה את זה. בייחוד שלא האשימו אותי בכלום.

"רבים אמרו לי, 'מה אתה עושה?' זה נקרא לרוץ אל תוך האש. אני הדלקתי אותה ורצתי לתוכה".

בפוסט ההתנצלות שלו סיפר אליאסי כי גם הוא הוטרד על ידי גברים בתעשייה. ״כל מיני כוכבים, שכולם מכירים טוב את שמם, הרשו לעצמם לנסות ללחוץ עלי לנסות לעבור צד, והתעקשו שכל הסטרייטים הומואים. אמרו לי, 'תנסה, זה טעם נרכש, כמו סושי'. אפילו נגעו בי בצורה לא נאותה בשידור חי. אני מספיק בטוח במיניות שלי ולקחתי את זה בחיוך, אבל האמת - זה לא היה מצחיק".

אתה הומופוב?

"מי שמכיר אותי יודע שאני ממש לא הומופוב, ואני מאוד ליברלי, וכשגבר מתחיל איתי זה אפילו מחמיא לי. אבל היו סצנות בעבודה בתעשייה, שבהן חד־משמעית הוטרדתי. ויותר מפעם אחת.

"למשל, היה מנחה מוכר שראיין אותי והכניס לי יד אל תוך החולצה, מישש אותי והתחיל לספר לי איך היה עובד לי בקהילה. עכשיו מספר לך את זה בקלילות, אבל הוא היה ממש אגרסיבי. לא בטוח שמישהו אחר היה מחליק את זה כמוני.

"היה מישהו שאיפר אותי, ופתאום התחיל ללטף אותי ולספר לי שהוא גם היה עם נשים, ושלהיות עם גבר זה טעם נרכש. או איך נשים לא יודעות לענג גברים כמו שגברים יודעים לענג גברים. אם אני הייתי עושה את זה לבחורה, זה היה אלוהים ישמור".

איך אתה מתנהל היום עם נשים?

"מתחילות איתי, והכל טוב ויפה, אבל אני פחות זורם עם בנות ששולחות לי הודעות, כי כל הסיפור הזה של הטרדות מיניות מפחיד אותי. היום הכי קל להפיל בן אדם על הטרדה מינית, גם אם הוא לא עשה כלום. מישהי תתלונן עליך, ולך תוכיח. וגם אם תוכיח, הפסטה כבר נזרקה על הקיר והכתם יישאר".

לפני שבועיים עלה לכותרות הסיפור של אסי עזר ויהודה נהרי. יצא לך לדבר עם מישהו מהם?

"יהודה התקשר אלי וביקש ממני להשתתף איתו בקמפיין שהוא מריץ להגברת המודעות להטרדות מיניות בקרב גברים. אני שוקל את זה. הוא נשמע בחור מאוד נחמד, אבל אני לא רוצה לקחת צד בינו לבין אסי. אני לא במעמד לשפוט, לא הייתי שם ואני לא יודע מה קרה שם.

"אני רק ממליץ לכל אחד: אם מישהו נפגע ממך, פשוט תבקש ממנו סליחה. אנחנו צריכים ללמוד לקחת אחריות, וזה רלוונטי בכל התחומים".

אם כבר אווירת תיקונים, ובתור אחד שלמילים שלו יש השלכות, אולי זאת גם הזדמנות לעדן את הסגנון?

"אם לא הייתי עושה מה שאני עושה בדרך שלי, לא היו מקשיבים לי. כשאתה מעביר את המסר בצורה אגרסיבית, אנשים יותר מקשיבים לך. לבנט אף אחד לא מקשיב, כי זה מונוטוני. אני, כל מה שאני מדבר עליו, פותח היום מהדורות. כבר נבחרתי כמה פעמים לאחד המשפיענים בתקשורת, ולא במקרה".

לפני חודשיים פתח אליאסי בקמפיין גיוס המונים, לאחר שבית משפט קבע כי הוריו החולים צריכים להתפנות מדירתם - לדבריו, בגלל "חיסול פוליטי". הוא פנה ל־045 אלף עוקביו בפייסבוק בבקשה לקבל תרומות כדי לרכוש בית להוריו, ובתמורה הבטיח לרוץ לפוליטיקה. בתוך יומיים הוא כבר גרף מיליון שקלים, ועד עכשיו גויסו מיליון וחצי.

"מעולם לא התחרטתי על משפט כל כך מהר כמו על המשפט הזה", הוא מחייך. "מהשנייה שפרסמתי את זה עד השנייה שחזרתי בי עברו עשר דקות בדיוק. צוות של 'הצינור' היה כבר בדרך לראיין אותי. הם עוד לא הגיעו, וכבר התחרטתי".

יש סיכוי שתרוץ מתישהו?

"אני לא אעשה את זה לעצמי. אני בן אדם ישר, ואני לא מאמין לאף אחד שם. הפוליטיקה היא מקום מזוהם, בלי אידיאולוגיה, אני לא רואה את עצמי מתברג בתוך הדבר הזה".

"כנער הייתי דחוי, שמן, חסר ביטחון עצמי. פתאום אתה רוקסטאר, ואתה מנצל את כל מה שלא היה לך. היו ימים שזה הגיע לתשע בנות בערב. פעם התגאיתי בזה, היום אני מרחם על עצמי. אני מסתכל על עצמי ושואל מה לעזאזל היתה המטרה"

"נשים מתחילות איתי, והכל טוב ויפה, אבל אני פחות זורם עם בנות ששולחות לי הודעות, כי כל הסיפור הזה של הטרדות מיניות מפחיד אותי. היום הכי קל להפיל בן אדם על הטרדה מינית, גם אם לא עשה כלום. מישהי תתלונן עליך, ולך תוכיח"

70 שנים אחרי

he-il

2022-01-21T08:00:00.0000000Z

2022-01-21T08:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/283068417689184

Israel Hayom