עיתון ישראל היום

שישי שלי

אלעד זוהר עם ח"כ אלכס קושניר

איך אתה פותח את סוף השבוע?

"בימי שישי אני קם לפני 6 בבוקר ומשקיע בטיול ארוך עם הכלב שלי, מארס, קוֹלי בן ,4 בשכונה שלנו באשקלון. לאחר מכן אני מארגן את בתי ליאל (11) לבית הספר ונפגש עם כמה חברים קרובים באופן קבוע בבית הקפה ארליך. רבים יודעים שאני שם ומגיעים לפגוש אותי, וזה הזמן שלי לשמוע מה עובר על אנשים. לפעמים במפגשים האלה עולה ביקורת, אבל הכל ברוח טובה. אחרי הפרלמנט אני הופך ל'חייל' של אשתי אלונה ,(37) שמעבירה לי רשימת משימות וקניות. אם היא מבקשת דג מסוג מסוים, אסור לי ליפול. אחרי הקניות אני אוסף את ליאל, ואנחנו מבקרים את הסבתות גלינה ולנה וגם את סבתא רבתא אלה, שהיא בת ,93 צלולה ועוקבת אחרי הביצועים שלי בתקשורת".

וכשמגיע ערב שבת?

"אלונה מקפידה על הדלקת נרות שבת. אני בן יחיד ואבא שלי לאון (67) גר בארה"ב, כך שבימי שישי בערב אנחנו בדרך כלל מארחים חברים או יוצאים להתארח. כשאנחנו מארחים, אלונה מבשלת אוכל אסיאתי כמו מוקפצים, סושי ודגים, ואני עוזר במשימות כמו קילוף תפוחי אדמה ושטיפת כלים. בשאר הדברים אני עלול רק להזיק... קידוש אני עושה לעיתים רחוקות, אבל כשאבא שלי מגיע לבקר הוא עושה קידוש אצלנו. אחרי הארוחה אנחנו יושבים במרפסת, משוחחים וגם מוציאים גיטרה ושרים שירי ילדות ברוסית וגם ביטלס ושלמה ארצי. לפני השינה אני קורא ספרות בנושא תורת הקוונטים, נושא שמעניין אותי מאוד".

את מי היית רוצה לארח אצלכם לארוחת שישי?

"זה בנאלי, אבל את אלברט איינשטיין. הייתי מכבד אותו בעריכת הקידוש ואחרי הארוחה יוצא איתו למרפסת לדבר על פיזיקה".

אתה מצליח לנוח קצת בשבת?

"הטלפון לא מצלצל, מה שנותן הרבה מאוד חופש. כשאלונה וליאל מתעוררות, אנחנו אוכלים יחד ארוחת בוקר עם חביתות וטוסטים, כשמה שחשוב הוא הטקסיות של להיות ביחד, כי זה לא קורה במהלך השבוע. לאחר מכן אנחנו צופים בסרטי משפחה בטלוויזיה, ואני מקפיד גם לשבת עם ליאל על ארבעת המקצועות העיקריים: אנגלית, חשבון, מדעים ושפה. מדי פעם אנחנו יוצאים לסיבוב במרינה או לסרט".

מה ההמלצה שלך לסוף השבוע הקרוב?

"שימו את הטלפון בצד, תהיו עם המשפחה ותדברו, פשוט תדברו. אני מאוד משתדל לעשות את זה וחייב להודות שלא תמיד זה מצליח".

מנות ראשונות

he-il

2022-01-21T08:00:00.0000000Z

2022-01-21T08:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282827899520608

Israel Hayom