עיתון ישראל היום

טלנובלה טורקית באיטלקית

הקאן צ'להנאולו חצה בקיץ את הכביש הסואן ממילאן לאינטר, שבמדיה הוא פורח ● למרות שהצטייר כבוגד האולטימטיבי, הקשר "לא מצטער על המהלך" - וצוחק על כולם בדרך לאליפות

דניאל לוי אורן אהרוני

בשנים האחרונות ז'אנר הטלנובלות הטורקיות כבש את העולם בסערה. עלילות חסרות מעצורים, פאתוס ודמ עות ללא הרף נתנו לרבים את הניתוק הנדרש מהשגרה הלא פשוטה ומהמגיפה שנכנסה משום מקום לחיינו. בחודשים האחרונים תסריט מופרך הפך למציאות דווקא במילאנו. שם, בעיר האופנה, נר קמת טלנובלה טורקית, כזאת שגם יוצר על לא היה יכול להפיק. הגיבור הראשי: הקאן צ'להנאולו. שחקני משנה: האקסית מילאן והאהבה החדשה אינטר.

ארבע שנים שיחק הקאן בצד האדום של סן סירו, ואם מסכמים את התקופה הזו, אפשר לומר שהצלחה גדולה לא היתה שם. יליד גרמניה, שהגיע ב 2017 מבאייר לברקוזן, אמנם רשם כמה רגעי קסם, אבל לרוב לא סיפק את הסחורה. הוא לא ייצר מספיק מספ רים, נראה אדיש על המ גרש והקהל התחיל למאוס בו בזמן שהקבוצה כל הזמן נתנה לו גב.

דווקא אחרי העונה שעברה, שבה מילאן סוף סוף החלה לעשות סימנים של חזרה לימים הגדולים ונאבקה על האליפות, הקאן החליט שמגיע לו יותר, דרש העלאה גבוהה בשכר, ולבסוף לא חתם על חוזה חדש. הפרק הבא בסאגה הכניס טוויסט לעלילה, כאשר כריסטיאן אריקסן, אז שחקן אינטר, התרסק על כר הדשא במשחק הראשון של נבחרת דנ מרק ביורו 2020 ונאלץ להפסיק לשחק עד היום. הנראזורי נזקקו לקשר התקפי, זיהו את ההזדמנות ופנו להקאן, שקפץ על ההצעה בלי למצמץ.

דווקא בזמן שמילאן סוף סוף החלה להרים את הראש, דווקא אחרי אלי פות ראשונה של אינטר זה עשור ולאחר האסון של אריקסן, היה בחציית הכביש הזו טעם לפגם, והקאן גילם את הבוגד האולטימטיבי. "לולא מה שקרה לארי קסן, הוא לעולם לא היה חותם באינטר. אף קבוצה מעולם לא התעניינה בו לפני כן, הוא ניצל מצב טרגי", כתב זלא טן איברהימוביץ' באוטוביוגרפיה שלו, שפורסמה לאחרונה, וליבה את האש. הכעס של זלאטן והרוסונרי גדל ככל שהעונה מתקדמת. הקאן עד כה הוא שחקן העונה של אינטר, שקטפה לפני שבוע את הסופר קאפ וממוקמת בפסגת הסריה אה, שתי נקודות )ומשחק חסר( יותר ממילאן. הוא כבש שישה שערים, בישל שבעה והחיבור שלו עם המאמן סימונה אינזאגי מושלם. מערך ה ,3-5-2 כשהטור קי משחק כקשר השמא לי בשלישייה האמצעית, עוזר להקאן לבטא את עצמו על המגרש. לפי ,Whoscored השחקן בן ה ,27 שאוהב לבעוט ממרחק, עושה זאת יותר, מדייק יותר במסירות שלו, הקפיץ את מספר הדריבלים המוצלחים שלו ומקבל את הביטחון ללכת קדימה, כאשר מרסלו ברוזוביץ' וניקולה בארלה מחפים עליו. סיבה נוספת לכעס של מילאן היא העובדה שהקאן לא מפספס שום הזדמ

נות לזרות לה מלח על הפצעים. "יש לנו סגל טוב יותר ממילאן, אני לא מצטער על המהלך שלי וחייב להודות למאמן, כי הוא רצה אותי מאוד והאמין בי", עקץ בראיון את מאמנו לשעבר סטפנו פיולי.

ברוב המקרים הדמות הראשית בטל נובלה מסיימת את דרכה בטוב, גם אם היא טועה לא מעט בדרך. עד סיום העו נה יש עוד ארבעה חודשים, אבל כמו שזה נראה כרגע - הקאן בדרך לקתרזיס מרגש במיוחד, בדיוק כמו שהוא והצד הכחול של מילאנו חולמים.

אליפות אפריקה. האלופה המכה נת אלג'יריה הפסידה 3:1 לחוף השנהב והודחה בסיום שלב הבתים.

טניס: מדבדב לוהט במלבורן

במשחק המרכזי של משחקי הסיבוב השני, המדורג ,2 דניל מדבדב, גבר על ניק קיריוס המקומי ‪2:6 ,6:4 ,4:6 ,6:7‬ והמשיך לסיבוב הבא. אף שספג שרי קות בוז מהקהל, הרוסי אמר: "התאכז בתי ששרקו לי מהיציע, אבל זה נורמלי כשאתה משחק מול הפייבוריט הביתי".

מוקדם יותר נרשמה הפתעה גדולה כשכריס אוקונל האוסטרלי 175) בעולם(, שנכנס לטורניר בכרטיס חופשי, הדיח את דייגו שוורצמן המדורג 13 עם ,6:7 ‪.4:6 ,4:6‬ המדורג ,5 הרוסי אנדריי רוב לב, עלה גם הוא לשלב הבא אחרי ניצחון בשלוש מערכות על ריקרדס בראנקיס.

בנשים נרשמה הפתעה משולשת: אלופת ארה"ב אמה רדונאקו הבריטית הודחה על ידי המדורגת 98 דנקה קו ביניץ ממונטנגרו; המדורגת ,3 גרבי ניה מוגורוסה הספרדייה, נכנעה לאלי זה קורנה 61) בעולם(; ואנט קונטבייט האסטונית המדורגת 6 ארזה מזוודות אחרי ‪6:4 ,6:2‬ לקלרה טאוסון הדנית 39) בעולם(. לעומתן, המדורגת 2 ארינה סבאלנקה והמדורגת 7 איגה שביונטק עברו בשלום לסיבוב הבא.

ספורט

he-il

2022-01-21T08:00:00.0000000Z

2022-01-21T08:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282196539328096

Israel Hayom