עיתון ישראל היום

תגובת מכבי ת"א לראיון עם שרף

"יש זעם בכל אירופה על כמות הזרים מכבי ת"א איבדה את הרגש לישראלים. ההודעה שמכבי פרסמה בשבוע שעבר שהם גאים לשחרר שחקנים לנבחרת, אצלי זה היה האובייס".

• בימיו של צביקה כמאמן מכבי, משחקי הנבחרות לא התו נהלו באותם מועדים של משחקי הקבוצות באירופה ולכן החלטות לשחרר שחקנים לנבחרות בעבר היו דבר של מה בכך, ואילו כיום משמעות שחרור שחקנים לנבחו רות הינה ויתור על השתתפותם במשחקי ואימוני הקבוצה

מכבי היא המועדון המוביל בישראל באופן חד משמעי וברור בכל הקשור להשקעה בישראו לים, במעטפת ובאקדמיה. חלקם משחקים במכבי, רבים מהם בליו גה הישראלית וחלקם מעבר לים.

"באותה תקופה )באמצע עונת (2016/17 ניקולה וויצ'יץ' ודני פדרמן השתלטו על המועדון. הם לא רצו שתהיה לי דריסת רגל במכבי, אז זה נפל ברגע האחרון".

• זוהי טענה שגויה מיסודה. כידוע, החלטות מהסוג הזה במו כבי אינן מתקבלות בידי אדם זה או אחר אלא ע"י הבעלים וההנהלה בהחלטות משותפות.

"בשבילי המועדון מעל הכל, ועבורם האינטרסים האישיים לא פחות חשובים מהמועדון";

"אני חושב שניקולה וויצ'יץ' שונא ישראלים, אני לא רואה את זה אחרת. קחו דוגמה, עוזר המאמן טים פנינג עזב בקיץ והביאו במקומו את דורון פרקינס. למה לא לקחת את אורן אהרוני שהיה מצוין במחלקת הנוער ולהעלות אותו לבוגרים?".

• למען הסר ספק, אורן אהרוו ני היה מעוניין להתמנות למאמן ראשי בליגת העל. הוא ביקש לעבור לתפקיד המאמן בהרצו ליה. כמו כן, יש לציין שטים פנינג עזב את תפקידו במכו בי כחודש לאחר שאורן אהרוו ני מונה לתפקידו החדש בבני הרצליה, וזאת לאחר שהאחרון עשה במשך שנים עבודה מסורה ומקצועית כמנהל מקצועי במו חלקת הנוער של מכבי וכמאמן קבוצת הנוער. בקשתו להשתו חרר ממכבי ולהתמנות למאמן ראשי התקבלה וכובדה.

כידוע דורון פרקינס נמנה על צוות עוזרי המאמן ולפניו טים פנינג אייש את התפקיד.

ספורטספורט

he-il

2021-12-02T08:00:00.0000000Z

2021-12-02T08:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282213719103187

Israel Hayom