עיתון ישראל היום

הורוסקופ - תחזית יומית

יום חמישי - 02.12.2021

גדי

לעיתים יש לכם נטייה לסבך דברים הרבה מעבר לדרוש. קחו את היום הזה בקלות ואפשרו לעצמכם לנוח. סוף השבוע צופן לכם חוויות רבות. חשבו בצורה חיובית, וזה מה שיקרה! אופטימיות היא מילת המפתח.

דלי

מתעוררת אפשרות לקידום בעבודה. ההזדמנות רצינית למדי, ואם לא תקפצו על המציאה יהיה מישהו אחר שיעשה זאת. ייתכן מאוד שתצטרכו לכופף כמה עקרונות פה ושם כדי להשיג את מבוקשכם.

דגים

היחסים בבית סוערים. כל מילה גורמת למריבה או לוויכוח קולני. הסיבות הן שבני הבית נמצאים במתח רב, כל אחד מסיבותיו הוא. כדאי מאוד ליצור הזדמנות למפגש משפחתי כדי ליישר את ההדורים.

טלה

יש לכם הזדמנות להשתתף באירוע חברתי גדול. רצוי לצאת מהבית ולבלות ולא להסתגר בין ארבעה קירות, אף שמצב הרוח אינו מרומם. מומלץ לקבל כל הזמנה שתגיע היום. דווקא הזוגיות מרווה נחת רוח.

שור

הרגישות הלא צפויה מעוררת ומביאה אל פני השטח נושאים ישנים וכאובים. חבר טוב שסמכתם עליו בעבר, מוכיח שוב את נאמנותו וטורח להגיע לביקור. תחושת הבדידות שהרגשתם בתחילת היום פשוט נעלמת.

תאומים

אתם עסוקים במניפולציות כדי לעורר סימפתיה ולקבל עזרה גם במקומות שלא כל כך רוצים לפתוח בפניכם דלתות. זה לא כל כך מצליח, ואתם מתוסכלים. אולי עדיף שתקבלו אחריות לעניינים.

סרטן

המשחק שאתם מנסים לשחק מסוכן. אתם הולכים על כל הקופה ומסכנים את מה שלקח לכם הרבה זמן לבנות. אל תשחקו ברגשות של אחרים, משום שזה יחזור אליכם כמו בומרנג. "קשה להשגה" יצא מהאופנה.

אריה

חיטוט פנימי מעסיק אתכם מאוד. אתם מנסים להפיג את המתח בעזרת אמצעים חיצוניים, אך ללא הצלחה יתרה. גם פנייה לחברים אינה עוזרת. השינוי חייב לבוא מבפנים, ולכן אתם צריכים להקדיש לכך זמן.

בתולה

אתם מתלבטים בשאלות לגבי הזוגיות שלכם. בני הזוג ייתנו לכם הזדמנות לפרוק את המטענים הרגשיים השליליים. לאחר ניקוי השטח צפויה התקרבות, ואף אינטימיות. תרגישו מאוזנים, אהובים ונינוחים.

מאזניים

אין טעם להצהיר הצהרות בומבסטיות בשעה שאין לכם כוונה לממש אותן, לפחות לא בעתיד הקרוב. עליכם להכין את הרקע בצורה יסודית ומתוכננת, מה שייתן לכם את הביטחון הדרוש כדי להמשיך.

עקרב

אתם מנסים לשמור על פרצוף עליז, אבל למעשה מתחוללת בכם סערה עזה. שובו של אדם קרוב מעורר הרבה רגשות שניסיתם להסתיר. אתם כבולים בתוך רשת של מחויבויות שלא ממש מעניינות אתכם.

קשת

פתחו לרווחה את העיניים! מישהו מנסה להטעותכם. אתם מגלים כוח עמידות בלתי רגיל למרות הקושי. כל הכבוד! מוקד חיכוך בעבודה ייעלם בתוך זמן קצר. שיתוף פעולה משפחתי יתרום לתחושת הקלה.

פנאי

he-il

2021-12-02T08:00:00.0000000Z

2021-12-02T08:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282162179495635

Israel Hayom