עיתון ישראל היום

חברת החשמל מזהירה מפני הונאת לקוחות

מסרון נשלח לאזרחים בבקשה להסדיר חוב לחברת חשמל, כדי לדלות פרטי אשראי

אסף גולן

בחברת החשמל מתקבלות התראות במשך יותר מחצי שנה מלקוחות שמדווחים על ניסיון הונאה. הם מקבלים הודעת סמס לנייד, שבה הם מתבקשים להסדיר את תשלום חשבון החשמל בהקדם, וכן בקשה לאישור פרטי החשבון וקישור לאתר שאינו האתר הרשמי של חברת החשמל.

בלחיצה על הלינק המצורף, הלקוח מתבקש להקיש את מספר תעודת הזהות באתר אינטרנט הזהה בנראות שלו לאתר הרשמי של חברת החשמל, ושם מתבקש למלא פרטי כרטיס אשראי.

חברת החשמל שבה ומבהירה שההודעות הרשמיות שנשלחות אל הלקוחות מכילות את מספר החוזה של הלקוח, וכך בעצם אפשר להבחין שההודעה אינה מטעמם. נוסף על כך, החברה אינה מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון .

חברת החשמל דיווחה על הניסיון להונאה לכל הגורמים הרלוונטיים.

כלכלה

he-il

2021-12-02T08:00:00.0000000Z

2021-12-02T08:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/281964611000019

Israel Hayom