עיתון ישראל היום

בפעם השלישית: הוארך מעצרו של משה חוגג

שלומי דיאז

מעצרו של משה חוגג, החשוד בהונאה ובעבירות מין, הוארך אתמול בפעם השלישית. הארכת המעצר נעשתה בהסכמה בין המשטרה לסנגורים. מקורביו של חוגג מקווים כי בימים הקרובים המשטרה תסיים את החקירה וחוגג ישוחרר, ולו בתנאים מגבילים.

בדיון שהתקיים אתמול בבית משפט השלום בראשון לציון, המשטרה הציגה את רשימת הפעולות שבוצעו בתיק החקירה ואת אלו שנותרו. נוסף על כך, הציגה "התפתחות בדו"ח סודי לעיון בית המשפט בלבד". כמו כן, הסנגורים ביקשו לא להתיר את פרסום פירוט החשדות בעבירות המין, בעוד המשק טרה לא התנגדה להסרת הצו. השופט ארז מלמד הכריע לעכב את הסרת הצו בק84 שעות, לצורך הגשת ערר למחוזי.

לדברי הסנגור עו"ד משה מזור: "אכן יש חשדות, אבל הם רק חשדות. בית המשפט מבין את התוצאה הרת האסון לתא המשפחתי, והנזק שייגרם הוא בלתי הפיך. אין מקום להיעתר ל'מציצנות' הזאת. האינטרס הציבוק רי מולא כאשר בית המשפט התיר את הכותרת 'עבירות מין', וכל היום צצות עוד כתבות בפרשה".

בתגובה אמר השופט: "לא מצאתי כי עניינו של החשוד נופל בגדר אותם מקרים חריגים שבהם יש מקום לאסור את פרסום פרטי העבירה".

נציין כי בידי המשטרה הסכם עם אחד החשודים שנעצרו בתחילת הפק רשה, על הסכמתו לשמש עד מדינה. כזכור, הפרשה זכתה לשם "המשחק הגדול", ולחוגג מיוחסות עבירות של הלבנת הון, קשירת קשר לפשע, גניבה בידי מורשה, קבלת דבר במרמה בנסיק בות מחמירות, השמטת הכנסה במזיד, רישום כוזב במסמכי תאגיד, עבירות לפי פקודת הסמים המסוכנים, מתן אלק כוהול לקטינים ועבירות מין.

חדשות

he-il

2021-12-02T08:00:00.0000000Z

2021-12-02T08:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/281827172046547

Israel Hayom