עיתון ישראל היום

ארנון גלעדי, החשוד בביצוע עבירות מין, שוחרר בערבות

אחרי חשיפת "ישראל היום": בית המשפט התיר לפרסם את שמו של הבכיר לשעבר בעיריית ת"א ● נאסר עליו לצאת מהארץ לחודשיים וליצור קשר עם המתלונן ● התיק בחקירה, ובסיומה יועבר לעיון ולהחלטה של הפרקליטות

שלומי דיאז

בית משפט השלום בראשון לציון שחרר אתמול ממעצר את ארנון גלעדי, הבכיר לשעבר בעיריית תל אביב שנעצר בחשד לביצוע עבירות מין. נוסף על כך, הותר לפרסם את שמו.

גלעדי שוחרר בערבות, נאסר עליו לצאת מהארץ לחודשיים וליצור קשר עם המתלונן. במשטרה לא התנגדו לשחרור, שכן פעולות החקירה שנותק רו אינן מעלות חשש לשיבוש החקירה מצד החשוד. כמו כן, ציינו כי התיק בחקירה, ובסיומה יועבר לעיון ולהחק לטה של הפרקליטות.

סנגוריו של גלעדי - עורכי הדין אבי חימי, תבור לנג ושרון נהרי - ציינו כי גלעדי מכחיש קיום יחסי מין עם קטינים. עוד טענו כי המפגש המצוק לם בין גלעדי לקטין, שנחשף גם הוא ב"ישראל היום", התקיים לפני חוק הפק ללת הלקוח ולכן לא ניתן להאשים את החשוד בעבירה.

כזכור, בתום חקירה של כמעט שבוק עיים, שבמהלכה נגבתה עדותו של המק תלונן נגד גלעדי, החליטו בשני לעצור את החשוד והוא הובא לחקירה במשק רדי הימ"ר ברמלה. כמו כן, בוצע חיק פוש בביתו ונתפסו מחשבים ואמצעי אחסון במשרדו. המעצר בוצע לאחר התייעצות עם מערכת המשפט והבנה כי לא חלה התיישנות על כל העבירות. יתר על כן, ל"ישראל היום" נודע כי החקירה הועברה ממשטרת תל אביב כדי למנוע ניגוד עניינים בין משטרת תל אביב לרשות שעימה היא עובדת.

על פי החוקרים בדיון, "מדובר בחק קירת מעשה סדום בקטין בהסכמה לפני 14 שנה, ומעשה סדום בקטין בכוח מאותם הזמנים, לפחות בעשרה מקרים. כמו כן, מעשה מגונה באותו הקטין שהתבגר ."2018קב עוד הוסיפו כי החשוד קיים יחסי מין קבועים עם הצעיר במשך שמונה חודשים בק51 מקק רים לפחות, וכי "החשוד מוכר לצעיר וזכור לו בגלל האירועים, שהיו בכוח ולא בהסכמה". נציין כי גלעדי הגיש תלונה נגדית נגד הצעיר, שהתלונן נגדו בגין עבירה של סחיטה באיומים.

חדשות

he-il

2021-12-02T08:00:00.0000000Z

2021-12-02T08:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/281805697210067

Israel Hayom