עיתון ישראל היום

האבסורד של בנט: המליץ לישראלים לא לטוס - ומשפחתו המריאה לחופשה

סערה בעקבות הטיסה של אשתו גילת וילדיו לחופשה בחו"ל, אף על פי שרק ביום שישי האחרון המליץ רה"מ לישראלים שלא לצאת לחופשות מחוץ לארץ ● בנט: "משפחתי כפופה לאותם הכללים שחלים על אזרחי ישראל"

אריאל כהנא

החופשה והסערה: פחות מש בוע לאחר שרה"מ קרא לי שראלים להימנע מטיסות בעקבות החשש מווריאנט אומיקרון, רעייתו וילדיו של נפתלי בנט המריאו לחו פשה בחו"ל.

משפחת בנט תכננה לטוס למאוריציוס וביטלה לאחר שהפ כה למדינה אדומה. בלשכת רה"מ לא מסרו את היעד החדש משיקולי אבטחה, אך מן הסתם מדובר במדינה לא אדומה.

ראש הממשלה בנט הגיב אתמול לביקורת שנמתחה עליו, לאחר שנו דע שאשתו גילת וילדיו מתכננים לערוך חופשה בחו"ל, וזאת למרות המלצתו ביום שישי האחרון לא לע שות כך.

בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, כתב בנט: "משפחת בנט כפו פה בדיוק לאותם כללים שחלים על כלל אזרחי ישראל. אני מבין את הביקורת, אבל מאז יום שישי למדנו יותר על הווריאנט ובאילו מדינות הוא התפשט, וקבינט הקורונה קיבל החלטות לאילו מדינות מותר לנסוע ובאילו תנאים".

בנט ציין כי משפחתו נוסעת בל עדיו, ואמר כי היא "היתה אמורה לנסוע לנופש במהלך חופשת חנוכה במדינה שהתבררה כאדומה. הנו

פש בוטל מייד, ולאחר שהתבררו הכללים החדשים, הם הזמינו נופש למדינה שמותר לצאת אליה. כולם יוצאים על פי כל ההגבלות, וכמובן ישהו בבידוד כנדרש. אזרחי ישראל חשובים לי בדיוק כמו ילדיי.

"אם הייתי חושב שהמצב מצריך סגירה הרמטית של השמיים - היינו עושים זאת. אולם מצב התחלואה המשופר של ישראל, היכולות שלנו בריצוף והתגובה המהירה בבדיקות ה PCR - כל אלה מאפש רים לנו, בשלב הזה, לה משיך את החיים במינימום הפרעה, ולהתנהל מתוך איזונים נכונים על המגב לות, שכוללות בידוד ובדי קה נוספת בחזרה".

שר האוצר לשעבר יש ראל כץ תקף את כוונת משפחת רה"מ לטוס לחו"ל בחשבון הטוויטר שלו ואמר: "אחרי שהמליץ לאזרחי יש

רה"מ: "אני מבין את הביקורת, אבל מאז יום שישי למדנו יותר על הווריאנט, וקבינט הקורונה קיבל החלטות לאילו מדינות מותר לנסוע"

ראל לא לטוס לחו"ל, אשתו וילדיו של בנט ממריאים לחופשה בחו"ל. ככה זה כשהשקר הפוליטי הפך לנו רמה והדוגמה האישית נרמסת בראש חוצות. פשוט חוצפה".

ח"כ קטי שטרית )הליכוד(: "אשת ראש הממשלה וילדיו ימריאו לחו פשה בת כמה ימים בחו"ל. לא נותר לי אלא רק לדמיין איזו סערה היתה כאן לו הם היו יאיר אבנר ושרה".

בנט התייחס בפוסט גם לשא לות אחרות בנוגע לקורונה, והסביר מדוע לא סוגרים את נמל התעו פה בן גוריון. "במהלך גל הדלתא, הקמנו תשתית מתקדמת לניהול התחלואה. בין השאר סגרנו את פרצת נתב"ג, ו 100% מהנוחתים נבדקים. אנחנו בין המדינות הרא שונות שהחליפו את כל הבדיקות לכאלה שמזהות את הנגיף החדש. כרגע, 100% מהנכנסים נבדקים ספציפית לווריאנט האומיקרון. פעלנו במהירות ובנחישות, ונקטנו צעדים על מנת להקטין את מספר הנכנסים ולבודד כל מי שנכנס עד לבדיקה. בשלב הזה זה מספיק, ואין צורך לסגור לחלוטין את נתב"ג".

בנוגע לווריאנט החדש, הוסיף: "אנחנו יודעים שהוא ככל הנראה מידבק יותר. אדם שמחוסן בשלוש מנות - מוגן מתחלואה קשה".

חדשות

he-il

2021-12-02T08:00:00.0000000Z

2021-12-02T08:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/281668258256595

Israel Hayom