עיתון ישראל היום

רוחות של שינוי

בלי גוש האוהדים האלים והגזען שהחרים את המשחק, בית"ר ירושלים קיבלה גיבוי מהקהל שרק רצה לנצח וגברה 1:2 בטדי על הפועל חיפה √ עדיף שיישארו בחוץ האלימות חוזרת לכנסת

ליאב נחמני

ארווין קומאן זכה באליפות אירופה כשחקן, אימן בפיינורד, בפנרבחצ'ה, היה עוזר מאמן בפרמייר ליג ובחלומות הכי מוזרים שלו, הוא לא חלם שיום אחד ישאלו אותו על ארגון "לה פמיליה" והמשך דרכו בבית"ר ירושלים. כי בטדי זה או סק נדל או פסטיבל. אין באמצע.

השבוע פסטיבל. ניצחון ביתי 1:2 על הפועל חיפה, שלושה בלמים בהרכב שאף אחד מהם אינו בלם במקור, קהל שסוף סוף מעודד ולמרות כל הקושי, 3 נקודות ששוות עוד שבוע על כיסא שצריך חיזוקים כל בסיס קבוע.

עבור ההולנדי, כל זה חדש ולא מובן, אבל למזלו ירדן שועה קם על רגל ימין ובית"ר התעוררה מהתרדמת תחתיו.

בחיפה אין סקנדל אבל גם לא נקו דות. האוויר בצמרת מביא איתו לחץ אבל הקבוצה של אלישע לוי עם הפסד חוץ שני ברציפות.

אלון תורג'מן הדפיס כרטיס וכבש שוב, אבל לבדו זה לא מספיק. לוי יכול להתנחם שאצלו אין את בטירוף שיש בבירה, הכיסא יציב וממחר הוא ית עסק במשחק הבא. מדהים איך שבוע אחד בקבוצות כדורגל יכול להיראות אחרת בשתי קבוצות שונות.

.

הווע דה לביטחון הפנים תתכנס ביום רבי עי לדיון על התמודדות המשטרה עם האלימות הגואה בספורט, בעיקר במ גרשי כדורגל.

שר הספורט חילי טרופר ויו"ר מנה לת הליגה, ארז כלפון, צפויים להגיע כדי לבחון מספר דרכים להתמודדות עם הנושאים שיעלו בדיון: הבעיות איתן מתמודדת המשטרה המגרשים, ארגוני אוהדים דוגמת "לה פמיליה", הדרכים לאכוף תקנות ועוד.

כלפון יציג את עמדת מנהלת הלי גות וידרוש חקיקה שתסייע למלח מה באלימות. בין היתר, כלפון יבקש הטלת קנסות מנהליים לאוהדים מת פרעים ובחינה של הקמת יחידה מש טרתית שתתמחה בטיפול במגרשי הספורט. יחד עם זאת, מהלך שכזה צפוי לעלות למדינה לא מעט כסף, כך שישנה סקפטיות כי ניתן יהיה ליישם מהלך שכזה באופן מיידי.

ספורט

he-il

2021-10-25T07:00:00.0000000Z

2021-10-25T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282359747916408

Israel Hayom