עיתון ישראל היום

אירופה זה שם

מכבי ת"א חגגה בקונפרנס ליג, אבל כל תוצאה פרט לניצחון הערב מול מ.ס אשדוד תשאיר אותה עמוק בתחתית √ המאמן פטריק ואן לוון מבין שההזדמנויות שלו הולכות ואוזלות √ מאמן האורחת רן בן שמעון: "מקווה לנקודת מפנה"

שי ארצי

עם כל הכבוד לניצחון המשכנע 0:5 של מכבי ת"א בשבוע שעבר בקונפרנס ליג על הלסינקי, המצב של הצהובים בליגה רע ומר. לאור זאת, הערב נגד מ.ס אשדוד אסור לסגנית האלופה לאבד נקודות בשום סיטואציה.

כל תוצאה מלבד ניצחון תכניס את המערכת ללחץ אדיר. המשמעות של הפסד היא פער של 10 נקודות מה מוליכה, הפועל ב"ש, כאשר במקרה של תיקו יהיה מדובר בפער של תשע נקודות, עדיין משימה שתישאר קשה מאוד למחיקה.

אם מכבי תפסיד בביתה לאשדוד - דבר שלא קרה כמעט 17 שנים - יהיה קשה להנהלה להמשיך בגיבוי של פטריק ואן לוון, ולכן הפסד או תיקו עלולים לחרוץ את גורלו של המאמן ההולנדי, שעד כה נכשל העונה בליגה.

מכבי תצטרך להסתדר ללא הבלם הספרדי לואיס הרננדס, שירצה עונש הרחקה. שרן ייני או עידן נחמיאס יח ליפו אותו בהרכב, ואחד מהם ישחק כנראה לצד שחר פיבן.

בהתקפה יש התלבטות בין בראנדלי קוואס לבין אדוארדו גררו. "התוצאות של אשדוד לא משקפות את היכולת שלהם", אמר עידן נחמיאס. "אנחנו מקווים שנעלה על גל חיובי".

חמודי כנעאן חוזר לסגל

מה קורה אצל היריבה שנמצאת מתחת לקו האדום, וספגה חמישה הפ סדים בשישה משחקי ליגה?

לאשדוד מצפה רצף של שלושה מש חקים קשים, שיתחילו הערב מול מכבי, ולאחר מכן נגד מכבי חיפה והפועל ב"ש, כשכל נקודה שתשיג בהם תיחשב הפתעה, במיוחד בגלל הפתיחה הרעה.

"כל משחק בבלומפילד נגד מכבי הוא קשה מאוד, במיוחד במצב שנוצר עכשיו", אמר מאמן אשדוד, רן בן שמ עון. "אני מאמין בשחקנים שלנו. נבוא להשיג תוצאה טובה, ואני מקווה שזו גם תהיה נקודת מפנה עבורנו".

בן שמעון עשוי לשוב למערך של חמישה שחקני הגנה, כאשר במצב כזה נראה כי טימותי אוואני יחזור להרכב. חמודי כנעאן, אחד מכוכבי הקבוצה בעונה החולפת, שהיה פצוע יותר מש לושה חודשים, יהיה בסגל, ואף עשוי לקבל דקות ראשונות העונה בליגה.

ספורט

he-il

2021-10-25T07:00:00.0000000Z

2021-10-25T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282346863014520

Israel Hayom