עיתון ישראל היום

הורוסקופ - תחזית יומית

גדי

זה יום שמתאים למשא ומתן בעניינים חברתיים. אתם צריכים להשקיע קצת יותר בזוגיות כדי לזכות בתמיכה. אדם שאתם מחבבים צריך לעבור מקום מגורים, והנושא משפיע בעקיפין גם עליכם.

דלי

אתם פוגשים אדם הנחשב למקצוען בעל ידע רב. למרות ההמלצות החמות שקיבלתם עליכם לבדוק היטב את הנתונים, עוד לפני שאתם מתחייבים, ובעיקר מאצילים סמכויות הקשורות לכספים.

דגים

אתם מוצאים דרכים מקוריות לביטוי עצמי. חשוב שתגידו את מה שאתם מרגישים אך מצד שני, חיוני שתתבגרו ותתנתקו סוף סוף מהעולם הדמיוני שבו אתם נוטים לשקוע לעיתים קרובות.

טלה

לפתע היום פתאום נפתחים תפקידים שהיו חסומים בפניכם עד לאחרונה. האווירה בעבודה משתנה עקב שינויים שאינם תלויים ישירות בכם, אבל ללא ספק יש להם השפעה חיובית על כולם.

שור

אתם מושפעים מאווירה מלכותית. לאחרונה יש לכם נטייה ויכולת לקפוץ על כמה חתונות בעת ובעונה אחת, אבל הלהטוטים האלה דורשים השקעה רבה של אנרגיה יקרה, שכרגע אין לכם ממנה עודפים.

תאומים

מישהו מבני הבית מתנהג בצורה לא טבעית ומושך את תשומת ליבכם. נסו לברר בצורה דיסקרטית מה קורה ולהציע עזרה ומילת עידוד. המצב החברתי והרגשי של אותו אדם דורש שינוי בגישה.

סרטן

יום נפלא עובר עליכם היום. התגובה שלכם למה שמתרחש מסביב אוהדת, וזה בדיוק מה שאתם מקבלים בחזרה. הסובבים אתכם מפרגנים לכם בגדול, ואתם פשוט לגמרי מתמוגגים מנחת.

אריה

אנרגיה מתסכלת מובילה למצב רוח מדוכדך. אם תעשו את העבודה הפנימית הדרושה, תוכלו להתקדם בכיוון הרצוי. תנו לעצמכם אפשרות לעזוב את העבר למען דברים טובים יותר בעתיד.

בתולה

יום עם תחושות של הרפתקנות ורצון לצאת מהשגרה. כבר עשיתם דברים מטורפים בחיים שלכם, למה להפסיק עכשיו? אל תיתנו לעצמכם להשתעמם, כי אז גם בני הזוג ישתעממו.

מאזניים

הרקיע רומז על שמחות וצהלות הקשורות בילדים או בצעירים במשפחה. במקביל, הוא מעורר פרשיות שהפכו לנוסטלגיה. הישמרו מפני אדם דו פרצופי שמנסה להלעיטכם בכזבים. זה לא אישי, כך הוא עם כולם.

עקרב

יום טוב, שבו אתם שבעי רצון ממצב הזוגיות והרומנטיקה. יש לכם תחושה שאתם שולטים בעניינים, מה שמעניק לכם המון שקט נפשי. חוסר הרצון שלכם להקשיב לאחרים נובע מצורך פנימי להתכנסות פנימה.

קשת

זה זמן מתאים לשינויים מכל הבחינות. פנייה מגורם חיצוני תעזור לכם לפתור בעיה אישית. אתם מנסים לשפר את מהות הקשר עם בני הזוג, אבל עדיין יש לא מעט אתגרים שצריך להתמודד איתם.

פנאי

he-il

2021-10-25T07:00:00.0000000Z

2021-10-25T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282218013995640

Israel Hayom