עיתון ישראל היום

דיווח: האקדח שהרג את הצלמת - היה בשימוש חם כמה ימים לפני כן

דודי כספי, לוס אנג'לס

שלושה ימים לאחר הטרגדיה על סט צילומי "ראסט", סרטו של השחקן אלק בולדווין, ממשיכים לזרום פרטים נוספים על התנהלות לא תקינה בהפקה.

אתר הרכילות TMZ פרסם אתמול כי האקדח שממנו נורה הכדור שהרג את הצלמת, הלינה האצ'ינס, כבר היה בשימוש חם ימים אחדים לפני תקרית הירי, ולמעשה שימש את הצוות באימוני מטרות מחוץ לסט הצילומים.

לפי האתר, חלק מאנשי ההפקה סבו רים כי עצם העובדה שבאקדח היו קלי עים אמיתיים הובילה כנראה לרשלנות. נוסף על כך, גורם אחר על הסט סיפר ל TMZ שהשוטרים מצאו באתר הירי תחמושת חמה וכדורי סרק שאוחסנו כמו קליעים אמיתיים. גם התנהלותה של האנה ריד, אחראית הנשקים על הסט, ממשיכה לעורר תהיות. שלשום דווח על חששה שהיא לא מוכנה מספיק, ואתמול דווח ב"דיילי ביסט" כי בסט צילומים אחר היא אף נתנה לילדה בת 11 נשק בלי לבדוק שאין בו כדו רים חיים. "אחרי שהנשק היה בשימוש, לא ראינו אותה בו דקת אותו כדי לוודא שלא הוטען בט עות", אמר מקור.

בתוך כך, מומחי משפט סבורים כי השחקן בהחלט בסכנה ולפי האתר ,People בולדווין מתכוון לקחת פסק זמן מהקולנוע והחל לבטל פרויקטים. "בתור מפיק שותף בסרט, הוא בעמדת אחריות ויכול לשאת בהשלכות הפליליות", אמר עו"ד ג'וזף קוסטה בראיון ל"ניו יורק פוסט". במאי הסרט, ג'ואל סוזה, שנ פצע בתקרית מאותו אקדח ושוחרר מבית החולים למחרת, אמר: "אני מרוסק מהאובדן של חב רתי והקולגה הלינה. היא היתה אדם אדיב, מלא חיים ומאוד מוכשר, נלחמה על כל דבר קטן ותמיד דחפה אותי להיות טוב יותר".

העולם

he-il

2021-10-25T07:00:00.0000000Z

2021-10-25T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/281990380728952

Israel Hayom