עיתון ישראל היום

תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 30.09.2021-24.09.2021

מאזניים 23 בספטמבר - 23 באוקטובר

רובכם יתחיל להרגיש הקלה יחסית. הבחירה תחזור לחייכם. אף על פי כן, מומלץ שתמתינו עם התוכניות לסוף החודש הבא, שכן נסיגת מרקורי משפיעה ועלולות להתעורר אי הבנות, בעיקר במו"מ או

בהגעה להסכמות בכל המישורים. בשישי ובשבת תשקיעו מחשבה איך לארגן את הנושאים הפיננסיים המשפחתיים. תחפשו מקור לביטחון כלכלי, אבל זה לא הזמן לתכליתיות. הניחו את התוכנית במגירה עד סוף אוקטובר. בראשון ובשני תתקשו להישאר בבית. צאו להתאוורר ולפגוש אנשים. בשלישי תארחו אנשים שאתם נהנים מחברתם לכבוד החג. מרביעי תחזרו להתמודד עם אחריות בעבודה.

עקרב 24 באוקטובר - 21 בנובמבר

תמצאו דרך להתפשר כדי להתקדם בעבודה או בפרויקט. ניסיון העבר יהיה הבסיס, אל תהססו להשתמש בכלים מוכרים. בשישי ובשבת תרגישו שבן/בת הזוג קצת מבולבלים, מה שיקשה לקבל החלטות משותפות. הסיטואציה אמוציונלית, אבל האשמה בנסיגת מרקורי. אל דאגה, האופטימיות שומרת עליכם. בראשון ובשני תעשו סדר וניקיון בבית,

כולל בישולים לחג. אולי תעשו כמה שינויים בעיצוב, גם עם מה שיש. בשלישי, ברביעי ובחמישי תתרוצצו די הרבה כדי להספיק כמה שיותר לפני שחוזרים לש גרה. תמצאו את עצמכם מתמודדים בעבודה עם מחויבויות שחיכו ל"אחרי החגים".

קשת 22 בנובמבר - 21 בדצמבר

תרגישו חוסר ודאות בכל הקשור למסגרות ולמחויבויות. תנסו לעשות שינויים, אבל זה לא יצליח. תתקשו לקבל החלטות וליישם אותן. שימו לב לפרטים, מרקורי בנסיגה עד סוף החודש הבא. בשישי ובשבת, שיחות נפש יעסיקו אתכם, גם אם לא תרצו. היזהרו מדיסאינפורמציה. בראשון ובשני תחושו בעלי כוח ותמצאו את עצמכם מול בן/בת הזוג, שלא יהיו

מוכנים לקבל את ההתנהגות הבוטה שלכם. נסו להסביר את הכוונות ובכך למנוע התרחקות. בשלישי, ברביעי ובחמישי, האמוציות יהיו גבוהות ותתקשו לשמור על איפוק. חשבו על החג, אחריו תהיה אפשרות לשחרר ולשתף וגם לחזור לשגרה.

גדי 22 בדצמבר - 20 בינואר

המשפחה תהיה במרכז. אולי שמחות וחוויות רגשיות, אולי חידוש קשרים בעקבות החגים. מצאו דרך לעודד ולתמוך ביקרים לכם. בשישי ובשבת יהיה עליכם לפנות זמן ולהקשיב לילדים או לנכדים.

השתדלו, אף שהסבלנות תהיה "על הקצה". בראשון ובשני תנסו לטפל בכמה דברים בעת ובעונה אחת. בין ההכנות לחג ייכנסו הרבה שיחות נפש שידר שו את זמנכם. בשלישי, ברביעי ובחמישי, שיתופי פעולה עם בני הבית והמשפחה המורחבת יהיו על סדר היום. בגלל נסיגת מרקורי, שימו לב לא להיכנס להסכמים מחייבים. העדיפו לתמוך זה בזה - והחיוך יחזור לחייכם.

דלי 21 בינואר - 18 בפברואר

ייתכן שההתפתחויות סביבכם לא קונבנציונליות, אבל סימני השא לה זמניים. תמצאו דרך לטפל במה שאפשר, בעזרת הניסיון העשיר שצברתם. זה גם הזמן לבחור בצעד אחר צעד, עד שהתמונה תתבהר.

בשישי ובשבת תישארו בבית ותתכננו תוכניות לשבוע הקרוב. למדו להתפשר, אחדות המשפחה חשובה ואינכם צריכים תמיד לומר את המילה האחרונה. בראשון ובשני תסדרו את הבית. לא רק ניקיון, חלק מכם יעשה אולי שיפוץ קטן או יחווה תקלה שתדרוש לחכות לבעל מקצוע. בשלישי האנרגיה תהיה גבוהה. תמצאו משימות הקשורות לחג עצמו. מרביעי תחזרו לטפל במחויבויות בעבודה.

דגים 19 בפברואר - 20 במארס

נטרלו את הדאגות ואת מצבי הרוח והמשיכו עד שתגיע ההזדמנות שחיכיתם לה. מרקורי בנסיגה, מה שגורר דחיות וחוסר הבנה הדדי. הסוד הוא בסבלנות. בשישי ובשבת תחפשו רעיונות לפעילות אפ שרית. זה לא הזמן לרגשות אשמה, שחררו. כל דבר בזמנו. בראשון ובשני תתקשו להוציא החלטות לפועל. הבית הוא עכשיו המקום שנותן לכם בי

טחון, כל השאר לא רלוונטי ואל תאמינו להבטחות. בשלישי תרגישו שאתם מא בדים שליטה. היכנסו בחג לחדר עם ספר והימנעו מחיכוכים עם בני הבית. רביעי וחמישי לא יתאימו למפגשים חברתיים. אתם זקוקים לפרטיות.

טלה 21 במארס - 20 באפריל

תתקשו לתפקד. קיבלתם אחריות רבה וכדאי שתתחלקו במטלות. ימי חול המועד והחג יקשו עליכם לחמוק מהמטלות בבית. נסו לוותר, תקופת החגים תכף מסתיימת. בשישי ובשבת, הצורך להיות עם עצמכם או לברור את האנשים שאתם רוצים בקרבתם יתחזק. עדיף שתשחררו את המצוקה הרגשית, אולי בשיחת טלפון עם מישהו שאינו מהמעגל

הקבוע. בראשון ובשני, אם תקבלו מידע מכל סוג שיהיה חשוב לכם, יהיה נכון לבדוק אותו שוב. בשלישי, ברביעי ובחמישי תהיו בבית. שמרו על פתיחות, וכל בעיה בין בני המשפחה תיפתר. האווירה הטובה תישמר לאורך החג.

שור 21 באפריל - 20 במאי

נושא העבודה מעסיק אתכם. תתמרנו את המטלות ותעסקו בדברים שתצטרכו לדעת, כאלה שהתנתקתם מהם. אם תקבלו אומץ, תוכלו לסגור מעגל ולהשתחרר מתוך הבנה שמשהו שציפיתם לו לא יקרה

ועדיף לפנות מקום למשהו חדש. בשישי ובשבת תנסו לפרוץ מח סומים. הצורך לפגוש אנשים עלול לעורר מתח בבית. צאו לנשום אוויר, לטייל ולהירגע. בראשון ובשני תצאו לקניות, וכדרככם, תעשו זאת בלי חשבון. אם תב חרו במשהו שאתם רוצים, זה יהיה הטוב ביותר. בשלישי, ברביעי ובחמישי תשמרו על אופטימיות למרות המאמץ הנפשי. בחג תצאו למקום מוגדר ואז שוב שגרה.

תאומים 21 במאי - 21 ביוני

יהיה עליכם לנהל שיחה זוגית בלי לייפות, ולתת גם לבן/בת הזוג להתבטא. זה יעזור לבדוק מחדש את הדברים ולמצוא פתרונות. הימ נעו מהחלטות ומהבטחות, מרקורי בנסיגה וזה לא טוב במקרים כאלה. בשישי ובשבת, אולי אתם מפטפטים יותר מדי? העולם הרגשי משפיע.

נסו להקשיב לניואנסים, אולי מישהו קרוב זקוק לעזרה? בראשון ובשני, תחושת המוגבלות לא נוחה, אולי הנסיבות הכופות עליכם להיות עם המשפחה. חשבו על הצד החיובי, אתם לא לבד. בשלישי, ברביעי ובחמישי, לא הכל מושלם. שמרו על תקשורת ושמחה בחג, אבל גם אם תקבלו הזדמנויות, אל תתלהבו.

סרטן 22 ביוני - 22 ביולי

תרגישו חופשיים, אולי גם אתם בין אלה שיצאו לחופשה בחגים. ואולי העדפתם חוויות עם המשפחה, לחזק את יחסי האמון ולזכות בתחו שת ביטחון ושייכות. בשישי ובשבת תמצאו את הדרך להתמודד עם מעורבויות רגשיות. חשוב שתשמרו על איפוק. בראשון ובשני תמצאו את עצמכם עובדים להכין את הנדרש לחג, בעיקר קניות, ניקיונות ובישולים. אל

תנסו לפתור את כל הבעיות, הישארו ממוקדים במה שנדרש. בשלישי, ברביעי ובחמישי תיהנו מפעילות עם כל בני המשפחה. פתיחות תעזור לפתור את הבעיות וליהנות מהחג, עם ידיעה שאחריו חוזרים לשגרה המבורכת.

אריה 23 ביולי - 22 באוגוסט

תחוו לחץ בעבודה, אבל תמצאו דרך לשלוט בלו"ז ולמצוא פתרונות. תקופת החגים יצרה עומס במחויבויות, אבל תמצאו זמן גם לחוויות אישיות. בשישי ובשבת, נושא הסמכות שלכם לא יעמוד בסימן שאלה והמשפחה תתמוך. בראשון ובשני, מערכת הביטוי העצמי תהיה במי טבה ותדעו ליהנות מחוויות אישיות. במבחן התוצאה, החיוניות תשפיע על כל מה

שתעשו. בשלישי, אל תהססו לבקש עזרה מבני הבית כדי לסיים מטלות לקראת האירוח בחג, גם אם זו עזרה חלקית. ברביעי ובחמישי תחזרו להיות במרכז הבמה ולהשתתף בסיעור מוחות ובפגישות עבודה מגוונות.

בתולה 23 באוגוסט - 22 בספטמבר

תמצאו דרך ליהנות מחוויות. אם אתם אוהבים ללמוד, תהיה הזדמנות למצוא משהו מעניין. תהיה גם הזדמנות ליישר הדורים עם חברים

שהתרחקתם מהם לאחרונה. בשישי ובשבת תשמרו על פתיחות למ שהו חדש ויוצא דופן. בדקו רעיונות חדשים, אבל אל תיכנסו לפרטים. מרקורי בנסיגה ועלול להטעות אתכם. בראשון ובשני תתמודדו עם אחריות הקשורה לעבודה. נסו להתפשר כדי למצוא פתרונות והיעזרו בניסיון העבר. בשלישי, ברבי עי ובחמישי תמצאו שבני המשפחה הם גם חברים שאיתם תוכלו ליהנות מעשייה משותפת בחג. הפוטנציאל לפגיעות קיים גם, היזהרו מסיכונים בעבודות הבית.

ספורט

he-il

2021-09-24T07:00:00.0000000Z

2021-09-24T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/283467849418561

Israel Hayom