עיתון ישראל היום

האירוח המושלם

מארחים בסוכה? יש כמה דברים חשובים שעליכם לדעת כדי להקל עליכם את המשימה ● הכירו את הפריטים הנגישים והניידים שיעשו רושם על האורחים

אורי סלע

הסוכה ממחישה את הצורך בנגישות ובפר קטיקה. בזמנים שבהם הסוכה אמורה להח ליף בית מתפקד למשך שבוע, ולשמש סמל למה שהיה נהוג כאן לפני אלפי שנים, אנחנו תרים אחר פריטים פונקציונליים, פרקטיים, זמינים, נגישים וכמובן גם יפים ומעוצבים.

פרקטיים ומרשימים

בין שיושבים בסלון ובין שבמרפסת, כמארחים תצטרכו לתזז עם קנקני מים צוננים וכוסות כדי להרוות את צימאונם של האורחים, אבל גם כדי להראות כמה סטייל יש לכם )או לכלים שלכם(. היום יש מבחר מעורר השראה של מגשים וכוסות עשויים עץ, אבן או פלסטיק בעיצובים נפלאים, כך שגם אם בטעות איבדתם שיווי משקל, אל דאגה, שום דבר לא יישבר.

בלי חד פעמי

מפה היא אחד האלמנטים החשובים ביצירת אווירה, וממש, אבל ממש, כדאי להתאבזר ב 3-2 מפות ולעשות בהן שימוש חוזר. נסו לא להתפתות לחד פעמיות. קיימות היום מפות פשתן וכותנה במחירים מאפשרים, חלקן אף מגיע ארוז בתוך שקית בד מהחומר שממנו עשויה המפה עצמה, כך שגם קל לאחסן אותה.

פריטים גונבי הצגה

פופים הם התחליף המושלם למערכות ישיבה רחבות ידיים. מדובר בפריט מעוצב וגונב הצגה, אך מעבר לכך - קל להרים אותו ולשנות את מקומו. יכול להיות שביומיום תעדיפו את כורסת הנוחות שלכם, אבל כשמגיעים אורחים - פופים הם הכי נוחים ונגישים.

להעמיס ולדחוף

אם אין לכם עגלת שירות, זה בול הזמן לה תאבזר באחת. מדובר בעגלה שמכניסים למטבח, מעמיסים עליה את הכיבוד, השתייה, המפיות ומה לא, ופשוט דוחפים אותה אל האורחים שמחכים בסוכה. אם תבחרו באחת שהיא גם מושקעת ומ עוצבת, היא תשמש אייטם דקורטיבי לכל דבר, שיעמוד בחלל ויוסיף לו חן רב בימים של שגרה.

צבעוניות מעוצבת

מפיות הן מהשחקניות הראשיות והמשמעו תיות במשחק האירוח. יש קולקציות צבעוניות ומעוצבות שגורמות להתאהב בהן ברגע, הן נגישות מבחינת המחיר, והתרומה שלהן לשולחן מעוצב ומרשים היא גדולה. קיימות מפיות נייר או מפיות רב פע מיות מבד - הבחירה תלויה בטעם האישי ובהעדפה האקולוגית שלכם.

סטים בהומור

אין כמו סט כלי אוכל טוב שיאפשר לכם לערוך שולחן יפהפה. צלחות למנות הראשונות, למנה העיקרית ולקינוח. הקישוטים לא חייבים להיות קלאסיים או מעונבים: יש סטים שטופי הומור וצבע. אפשר לבחור כלי אוכל בעבודת יד של קרמיקאי מקומי, או של מותגים נגישים יותר.

יצירת אווירה

אם השקעתם ואתם יושבים בסוכה, אין כמו גרילנדה )שרשרת תאורה( או תאורת פופ כדי להכניס אווירה. יש גרילנדות שמגיעות עם גופי תאורה צבעוניים, ואחרות שכוללות רק את בתי המנורה, ושאתם אלו שמבריגים אליהם את הנורות. במקרה כזה אפשר לשלב נורות פחם שמכניסות נימה מעוצבת, נורות במראה להבה מרצדת ועוד.

אירוח בוטיקי

מפיץ ריח יידע לדייק לכם את האווירה - רק אל תשכחו שלא כדאי להגזים איתו. מסלון מעוצב, החלל שלכם יקבל תכונות של מלון בוטיק שישאירו רושם על האורחים, ויקפי צו אתכם כמארחים שלב אחד למעלה. מפיצי הריח מגיעים במגוון חלו פות - נרות ריחניים, מקלות שטו בלים בתמיסה ריחנית, מבשמי חלל, דיפיוזרים או שמנים אתריים - לכם רק נותר לבחור את הריח המבוקש.

כלכלה

he-il

2021-09-24T07:00:00.0000000Z

2021-09-24T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282016150472513

Israel Hayom