עיתון ישראל היום

לא רק למקצוענים: אקדמיה לנינג'ה במתחם הבילויים בראשל"צ

לא רק מדליות: בעיר היין יכינו אתכם גם למכשולים אחרים ● המתחם החדש יכלול שלוש קומות ומגוון פעילויות לכל הגילים

היאלי יעקבי־הנדלסמן

היועץ המשפטי שלה, וטוענת כי הוא חורג מסמכותו: "אייל אחראי על נוי שאים משפטיים, לא כלכליים. הוא יועמ"ש, לא גזבר. המפלגה לא בסי כנת קריסה".

הוא יועץ משפטי שלך, את מינית אותו, והוא רואה לנכון להתריע על חובות העתק של המפלגה.

"נכון, אני מיניתי אותו, אבל המי פלגה לא בחובות עתק. אין לה הכני סות, אבל אין מפלגה בלי חובות. הבית היהודי חוזרת, אנחנו לא נעלמים".

בסוף ינואר האחרון, ימים ספורים בלבד לפני שסגרת הסכם עם בנט, התראיינת ל"ישראל היום" ואמרת על בנט: "השתמש בבית היהודי, וזרק". מה השתנה מאז?

"לא השתנה. אני רציתי לרוץ עם סמוטריץ', אבל הוא רצה לחסל את הבית היהודי, ולמחוק את שם המפלגה כך שיהיה רשום רק 'האיחוד הלאומי'. לא אסכים לכך לעולם. חתמתי הסכם עם בנט כדי לא לבזבז קולות לימין".

ההסכם מעניק לך את הזכות להתמנות לשרה בממשלה. מדוע אינך מממשת אותה?

"לא כולם במפלגה מרוצים מהי ממשלה החדשה. אנחנו מקיימים שיח פנימי אם אנחנו רוצים להצטרף לממשלה הזו".

ח"כ לשעבר מוטי יוגב וחבר מרכז הבית היהודי שוקי זהר, מקורביה לשעי בר של משה שפעלו למענה בפריימריז, טוענים כי משה דווקא התכוונה לבצע בדיקת עומק פיננסית של חובות המפי לגה - אך חזרה בה עם היבחרה לתפקיד: "תמכתי במשה כי הבטיחה לעשות את ניקוי האורוות הנדרש", אומר לנו ח"כ לשעבר יוגב.

"התחלנו בבדיקה, אך לפתע חגית אמרה 'לא חשוב'. ניסינו לחזור אליה, להסביר את המצב, אך היא לא היתה מעוניינת לשמוע. מאותו רגע לאטילאט שחררתי. הבנתי שאין עם מי ועל מה לדבר". זהר אישר בפנינו את הדברים. לאחרונה הוגשה למשטרה תלונה שבה נטען כי העסקה בין בנט למשה מקיימת עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים: "אנו מאשרים כי אכן הוגשה תלונה במי שטרה והנושא הועבר לבחינה", נמסר מהמשטרה.

במפלגת "ימינה" הגיבו מטעם רה"מ בנט ואמרו כי "מדובר בטענות סרק ממוחזרות שנבדקו לעומק, ונמצא שלא נפל רבב בהתנהלותו של ראש הממשלה נפתלי בנט כיו"ר הבית היהודי". בשורה ולא רק לספורטאים: קבוצת משקיעים של אלון וארז מקבוצת "בן חיים", בשותפות זוכה נינג'ה ישראל ,2019־ל גיל מרנץ, יקימו "אקדמיה לנינג'ה".

האקדמיה תיפתח בסוף החודש בהשקעה של 8 מיליון שקלים, על שטח בנוי של 1,600 מ"ר בי3 קוי מות. המתחם ממוקם בתוך מתחם הבילויים של ראשון לציון, צמוד ל"סוהו". האקדמיה תציע מגוון מקצועות ספורט לילדים מגיל 5 ומעלה, לבני נוער ולמבוגרים. הכוונה היא להציע לימודים מקי צועיים שיובילו טובי המורים מכל תתיתחום של הנינג'ה.

המתחם מחולק לאזורי פעילות המתאימים לאימונים של נינג'ה, פארקור, קליסטניקס (אימוני משקל גוף) וטיפוס. בחברה אומי רים כי התחומים משלימים זה את זה ומתאימים לפיתוח יכוי לות ברמה הגבוהה ביותר. המתחם החדש כולל חנות לציוד מתאים, פינות ישיבה וגם בר נינג'ה. המי תחם מיועד לציבור הרחב בכלל וככזה הוא מציע גם אירועים של ימי הולדת, ימי גיבוש לוועדי עוי בדים ועוד. את האקדמיה עיצבו האדריכי לים אלברט אסקולה ואלברט לוין, שבחרו בסגנון מודרני לצד שיי מוש באלמנטים ספורטיביים ושיי מוש בפונקציונליות, תוך ירידה לפרטים הקטנים.

לדברי גיל מרנץ: "פתיחת האקדמיה לנינג'ה מסמלת את העתיד המקצועי וההישגי בענפי הספורט במתחם ומטרת האקדמיה לממש את הפוטנציאל הפיזי והמי נטלי של המתאמנים. אני שמח להיות חלק ממיזם ראשון מסוגו בישראל".

היזמים אלון וארז מסרו: "אנו שמחים לבנות מתחם ספורט גדול בראשון לציון ולקדם את ענפי הספורט החדשים ובטוחים כי ילדי ראשון לציון, הסביבה ובי כלל, ישמחו לבוא להיות חלק".

נכון לסוף 2018 - עת עזיבתו של בנט את המפלגה - היקף החובות של הבית היהודי הסתכם 21.5־ב מיליון שקלים. באותה עת שימש ניר אורבך מנכ"ל

המתחם החדש יהיה מחולק לאזורי פעילות המתאימים לאימונים של נינג'ה, פארקור, קליסטניקס (אימוני משקל גוף) וטיפוס

כלכלה

he-il

2021-08-08T07:00:00.0000000Z

2021-08-08T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/281857236592419

Israel Hayom