עיתון ישראל היום

הורוסקופ - תחזית יומית

יום חמישי - 05.08.2021

גדי

ההיבטים שנוצרו ברקיע עלולים להתיש. אתם עסוקים מאוד, וההרגשה של לחץ רק מוסיפה שמן למדורה. מבחינה רגשית־נפשית אתם חשים צורך בפינוק.

דלי

אתם די עסוקים בהתעסקות עם חומר ושוכחים את עולם הרוח. הפרטים הקטנים חשובים, אבל התמונה הגדולה לא פחות. נסו לצאת מהפרטים ולסגל ראייה כוללת ורחבה יותר.

דגים

זהו יום שבו אתם מפגינים כושר הישרדות מרשים. אתם מצליחים להתאים את עצמכם למצבים שמתחדשים במהירות. יחסי האנוש שלכם מגלים ניצנים של נסיגה.

טלה

יום מתאים לביצוע עסקאות, בעיקר אלה שכבר התייעצתם לגביהן. ההתחזקות שלכם נותנת לכם אפשרות להיות אמיצים ואסרטיביים במשא ומתן ולהציג עמדה חזקה.

שור

מותר לכם לצפות לבשורות טובות הודות למצב הכוכבים. חובות כספיים שמעיקים עליכם מוצאים את פתרונם בדרך מקורית, ונראה כי המועקה הזו מתחילה להתפוגג.

תאומים

הראייה החודרת שלכם דווקא מקשה עליכם היום, כי אתם לא מקבלים את השטויות שאנשים אחרים מנסים למכור לכם. הגיע הזמן לתת ביטוי למה שאתם באמת חושבים.

סרטן

אינכם מרגישים במיטבכם, והדבר משפיע על כושר הריכוז ועל יכולת התפקוד שלכם. אל תמתחו על עצמכם ביקורת. גם ככה לא קל לכם בימים אלה.

אריה

רעיון עסקי חדש שעולה במקרה, מקבל תוקף בעקבות חיזוק מכיוון לא צפוי. נדמה לכם שעליתם על משהו שיכול לקחת אתכם רחוק. שמרו על זכויות יוצרים.

בתולה

החלטות פזיזות עלולות להביא אתכם למצבים לא נעימים. לא שזה אופייני לכם, אבל אתם נוטים לעיתים להתפתות. מצב הרוח מידרדר בהתאם.

מאזניים

אתם נלחצים בין עולם הרגש לבין ההיבט הביצועי. אתם מתכננים שינויים מפליגים, ונראה שאף אחד ושום דבר לא יכולים לעצור אתכם כרגע.

עקרב

סוף שבוע נעים שאתם מתחילים אותו כבר היום בתחושה של חופשה. אתם מרגישים קרובים מתמיד לבני המשפחה, והכל זורם בנעימים על מי מנוחות.

קשת

במקום העבודה אתם זוכים לשבחים. שיפור נרשם ביחסים ביניכם לבין עובדים אחרים. תחושות השייכות והיציבות מתגברות ומעלות את מפלס מצב הרוח.

פנאי

he-il

2021-08-05T07:00:00.0000000Z

2021-08-05T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282076279918309

Israel Hayom