עיתון ישראל היום

האם האחים כהן לא יביימו עוד יחד?

מלחין שעובד בצמידות לזוג האחים הבמאים חשף כי אית'ן כהן אינו מעוניין לעשות עוד סרטים

ישי קיצ'לס

אית'ן כהן, חצי מהצמד הקולנועי המפורסם, הנערץ והיהודי האחים כהן, אינו מעוניין לעשות עוד סרטים. כך טען השבוע בפודקאסט של ה"לוס אנג'לס טיימס" המלחין קרטר בורוול, שעובד בצמידות לאחים כהן מאז תחילת הקריירה שלהם.

סרטם המשותף האחרון של האחים ג'ואל ואית'ן כהן היה "הבלדה על באסטר סקראגס", שיצא בנטפליקס .20183־ב מעט לאחר מכן פורסם כי ג'ואל בן ה־66 יביים לראשונה סרט לבדו, וכי אית'ן בן ה־36 החליט להתמקד לעת עתה במחזאות ובפרויקטים לתיאטרון.

סרט הסולו המצופה של ג'ואל הוא גרסה חדשה של המחזה השייקספירי "מקבת'", בכיכובם של דנזל וושינגטון

ופרנסס מקדורמנד (בת זוגו של ג'ואל בחיים), והוא צפוי לערוך את הפרמיירה העולמית שלו בפסטיבל ניו יורק בעוד כמה חודשים. כעת חושף המלחין בורוול כי חופשתו של אית'ן מעולם הקולנוע צפויה להיות ארוכה מאוד, וכי ייתכן שהוא כלל לא מתכוון לשוב ממנה.

"אית'ן פשוט לא רוצה לעשות עוד סרטים", סיפר בורוול, "נראה שמאוד כיף לו לעשות את מה שהוא עושה כרגע, וכלל לא ברור מה ג'ואל יעשה עכשיו. יש לשניים ערימה של תסריטים לא מופקים שיושבים על המדף. אני מקווה שהם יחזרו אליהם, אבל הגענו לגיל שקשה לדעת מה יקרה. כולנו עשויים פשוט לפרוש. פגשתי את אית'ן בתקופה שבה ג'ואל יצא לצלם את 'מקבת'' בלוס אנג'לס, והוא אמר שמוזר לו שג'ואל נמצא שם על הסט בלעדיו. אבל לאית'ן לא היה רצון לקחת חלק בזה. הוא רוצה לעשות דברים אחרים".

האחים כהן פרצו לתודעה 19834־ב עם סרט הביכורים שלהם, "רציחות פשוטות", ובתוך שנים ספורות ביססו את מעמדם כשניים מהקולנוענים האמריקנים המבריקים והייחודיים בסביבה. במהלך העשורים האחרונים כתבו וביימו שורה ארוכה של יצירות מופת, ובהן "בייבי אריזונה", "ברטון פינק", "ביג לבובסקי", "אחי, איפה אתה?", "האיש שלא היה שם" ו"בתוך לואין דיוויס", ואף זכו בחופן אוסקרים עבור סרטיהם "פארגו" ו"ארץ קשוחה".

תרבות

he-il

2021-08-05T07:00:00.0000000Z

2021-08-05T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/281960315801317

Israel Hayom