עיתון ישראל היום

היו זמנים בתל אביב

עושה לנו כבוד: קוונטין טרנטינו סיפר בראיון לג'ימי קימל על החיים בישראל: "המדינה שהתמודדה עם המגיפה הכי טוב" ● וגילה כיצד הוא לומד עברית

דניאל שירין

אחד התיירים המפתיעים שישר ראל קיבלה בשנה האחרונה והפך ממש לדייר קבע הוא הבמאי עטור השבחים קוונטין טרנטינו. בשנה האחרונה, בעקבות התפרצות הקורור נה, העתיק טרנטינו את מגוריו לישר ראל, יחד עם אשתו דניאלה פיק ובנו הקטן ליאו. עם זאת, נראה שבזכות ההקלות בהנחיות הקורונה בארץ, הוא הצליח להגיע ללוס אנג'לס להצטלם השבוע לתוכנית האירוח של ג'ימי קימל כדי לקדם ספר חדש שהוא מוציא - על בסיס עלילת סרטו "היו זמנים בהוליווד".

שהות כפויה

בראיון הוא סיפר, בין השאר, על השנה האחרונה שעבר. על המעבר לישראל הוא סיפר: "הרעיון היה בהתחלה לבלות שלושה-ארבעה חודשים בתל אביב, ושלושה-ארבעה חודשים בלוס אנג'לס, ואז הקורונה התחילה. הייתי מעדיף לא להיות מחוץ למדינה שלי בניגוד לרצוני לשנה שלמה, אבל אם אני כבר נמצא במדינה אחרת, אני מעדיף להיות במדינה שמתמודדת עם הקורונה באופן הטוב ביותר".

קימל תהה אם הוא ודניאלה בחרו לקרוא לבנם ליאו על שם לאונרדו דיקפריו, כוכב סרטו האחרון.

טרנטינו היה משועשע מהשאלה והבהיר שלא, ושבנו בן החצי שנה נקרא דווקא על שם סבה של אשתו. "הוא כבר מדבר?" תהה קימל, ועל זה טרנטינו השיב: "הוא מדבר, אלה לא בהכרח מילים, אבל הוא גורם לעצמו להבין. הוא אומר מילה אחת - 'אבא', שזאת המילה העברית ל'דאדה'".

והאם גם טרנטינו עצמו לומד עברית? ובכן התשובה של הבמאי האגדי די משעשעת: "אני לומד המון מילים. אני חייב ללמוד מספיק כדי להחזיק שיחה, אבל למעשה אני לומד הרבה עם ליאו מצפייה בתוכניות ילדים שכולן בעברית", אמר בחיוך.

טרנטינו הוסיף כי "אז אני לומד איתו דברים כמו 'קאט איז קאתול', 'הורס איז סוס', 'קאוו איז פרה'. אני לומד את העברית בגרסת 'רחוב סומסום'".

רכילות

he-il

2021-06-24T07:00:00.0000000Z

2021-06-24T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282278143297933

Israel Hayom