עיתון ישראל היום

הגנה עצמית

המגן האוסטרלי ראיין סטריין (24) סיכם את תנאיו במכבי חיפה אחרי שהבלם אורי דהן חתם ● "נבנית קבוצה חזקה, 90 אחוזים מהסגל סגורים", אמר גורם באלופה ● בסביבתו של אוסאמה חלאילה מבהירים: "הוא לא מתייחס לגרפיטי נגדו, ויודע שמכבי ת"א מאחוריו"

ליאב נחמני ושי ארצי

מכבי חיפה עושה מאמצים גדולים לצאת למחנה האימור נים של הקבוצה בשבוע הבא, כאשר הסגל כמעט שלם מבחינת רכש. המגן הימני האוסטרלי, ראיין סטריין, סיכם את תנאיו והוא צפוי לנחות בישראל, לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה. מרבית הפרטים מול קבוצתו אדלייד יונייטד כבר סוכמו.

סטריין צפוי להיות המגן הימב ני יחד עם רז מאיר, שקרוב לסיכום תנאיו לשנתיים הקרובות. שמו של סטריין עלה על שולחן הסקאוטינג בחיפה לפני כמה חודשים. הוא צמח באסטון וילה, שממנה המשיך עד הליגה האוסטרלית, וכעת בגיל 24 הוא צפוי להגיע לליגת העל בישראל.

בעמדת הבלם, חיפה התחזקה בשב חקן עירוני ק"ש, אורי דהן. הבלם עאיד חבשי עשה את הדרך ההפוכה וישחק בעונה הבאה במועדון הצפוב ני. מעבר לכך, חיפה תעביר עבור דהן סכום של 650 אלף יורו, וק"ש תמשיך להחזיק באחוזים מכרטיסו למקרה של מכירה עתידית.

"אני שמח להגיע למועדון מוביל בישראל", אמר דהן לאתר המועב דון לאחר החתימה, והוסיף: "הרצון של כל שחקן הוא להגיע ולהצטרף לקבוצה עם שאיפות ומטרות כמו מכבי חיפה. מצפה כבר למפגש עם הקהל המדהים".

כעת הירוקים ינסו לחזק את חוד הקבוצה. החלוץ ניקיטה רוקאביצה ממשיך לחפש קבוצה בחו"ל, ועל השולחן נמצאים שלושה שמות: דין דוד, תאי בריבו ובן שהר. האחב רון נפגש אתמול עם הפועל ת"א כאשר בחיפה עדיין לא פנו אליו. לגבי דוד, סוכנו דודו דהאן מנסה לרקום עסקה עם קבוצתו מ.ס אשדוד ובתוכה לכלול, אולי, גם את השוער גיא משפתי.

"נבנית קבוצה חזקה", אמר גורם במועדון הירוק, 90" אחוזים מהסב גל סגורים, רוב השחקנים שאמורים לשחק מול קייראט במוקדמות ליגת האלופות ימריאו עם הקבוצה למחנה האימונים. זה היה חשוב מאוד לברק בכר ולצוות המקצועי".

"דאבור - מודל לחיקוי"

"אוסאמה לא מתייחס לכל הגב רפיטי, הוא יודע שמכבי מאחוריו ושהם יטפלו בזה, ומאוד מתרגש לשחק במכבי ת"א. רוב האוהדים רוצים אותו", כך אומרים בסביבתו של אוסאמה חלאילה, שחקנה החדש של סגנית האלופה, שאתמול שמע על כתובת הגרפיטי "כהנא צדק" אשר רוססה במתחם האימונים בקב ריית שלום, כנראה בעקבות חתיב מתו בקבוצה.

מכבי ת"א הגישה אתמול תלונה רשמית במשטרת ישראל, וביקשה ממנה לחקור את כיתוב הגרפיטי "כהנא צדק" שרוסס במתחם שלה, כאשר על פי גורם במועדון ת"א מדובר בגרפיטי השני שהם גילו מרגע החתמתו של חלאילה, השחב קן הערביבישראלי הראשון בקבוצה מאז מהראן ראדי ,2015בב והם רואים את הנושא בחומרה.

הצהובים מקווים שהמשטרה תמצא את העבריינים ותפעל ביד קשה כנגד מי שריסס את הכתובות. מהמועדון נמסר כי "הנושא הועבר לטיפול המשטרה". יש לציין כי למב רות שקומץ קטן מאוהדי מכבי ככל הנראה מתנגד להגעתו של חלאילה, רוב האוהדים אכן מביעים בו תמיכה, הפציצו אותו בהודעות תמיכה וסיפב רו לו על כך שהם שמחים על הגעתו.

חלאילה ערך אתמול את אימון הבכורה שלו בקבוצה וסיפר לאתר של מכבי ת"א: "המטרות הן לזכות בכל התארים ולהתקדם כמה שאב פשר באירופה. דיבקתי עם מואנס דאבור, שהוא המודל לחיקוי שלי ואני מקשיב לו לכל דבר, והוא אמר לי שמכבי זה מועדון גדול ואסור לי לפספס את זה".

ספורט

he-il

2021-06-24T07:00:00.0000000Z

2021-06-24T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282265258396045

Israel Hayom