עיתון ישראל היום

"זה יהיה נחמד אם אזכה בקטע אחד"

יהודה ספרא הזינוק בברסט, השמפניה בשאנז אליזה

הדובר: לא פחות מזוכה הטור דה פראנס 4 פעמים, כריס פרום, שיזנק בשבת לגרנד טור במדי ישראל סטארט־אפ ניישן כרוכב שלא מועמד לזכות בתואר החמישי שלו ● אחרי פציעה קשה ובגיל ,36 עולם האופניים מחכה לקאמבק ● על עומר גולדשטיין, שיתחרה בטור לראשונה, אמר: "צפוי לו עתיד מבטיח"

שנתיים אחרי שנכנס בקיר הפרדה מבטון במרוץ הכנה לטור דה פראנס, כריס פרום ,(36) זוכה הטור ארבע פעמים, יזנק בשבת הקרובה לגרנד טור היוקרתי בעולם והפעם במדי - לא פחות - ישראל סטארטראפ ניישן.

כשלצידו עומר גולדשטיין, הרוב כב הישראלי המצטיין של סאן בשב נתיים האחרונות, ומעליו הקנדי מייקל וודס, שצפוי להיות הרוכב שעבורו תעבוד הקבוצה, "פרומי" צפוי למשוך כרגיל תשומת לב אדירה מכל חובבי הענף.

"התגעגעתי לטור ואחרי ההתאוששות מהתאונה זה יהיה מאוד מיוחד בשבילי, גם בגלל הקבוצה החדשה", אמר אתמול הרוכב האגב די במסיבת עיתונאים לקראת הטור, "לא היו לי ספקות שאחזור לטור, ידעתי שאחלים ושאי אפשר למנוע ממני את הקאמבק. היתה לי מוב טיבציה כל העת לעשות זאת, למב רות שנהניתי בשנה הראשונה בחוץ להיות על תקן צופה מהצד, אוהד, גם אם ישבתי אז בכיסא גלגלים".

על שאיפותיו בטור אמר פרום: "זה יהיה נחמד אם אזכה באחד הקב טעים, אבל גם אם לא, זה לא יגדיר את הקריירה שלי. מדובר בתפקיד חדש עבורי להיות רוכב תומך, אבל זו עדיין דרך לתרום לקבוצה. כרוב כב מוביל יש עליך לחץ גדול, אבל אהיה שם כדי לעזור לו ולכולם. אני מכיר את התחושה כשכל הקבוצה עובדת בשבילך, ואני בעל מוטיב בציית שיא להצליח במשימה הזאת ולדחוף את כל הקבוצה קדימה.

"אני מגיע לטור עם מטרות שוב נות מהעבר ובתפקיד שונה. ההחלמה לא היתה קלה, מתמשכת, אבל אני כבר בשלב של שיפור הכושר. עבב דתי קשה מתחילת השנה, עם התב פשרויות מסוימות, אבל המוטיבציה להצליח גבוהה".

גולדשטיין התייחס לטור הראשון שלו: "זה מרגש, גם עצם הרכיבה לצד שמות גדולים, ובהם פרום. יש לנו קבוצה ממש טובה שיכולה לעב שות משהו גדול. מבחינתי הצלחה תהיה לעזור לקבוצה לזכות בקטעים ולעמוד בטיפוסים. אני מגיע בכושר טוב ומקווה להצליח כמה שיותר".

על גולדשטיין אמר פרום: "הוא כישרון גדול. הוא לא בקבוצה רק כי הוא ישראלי, אלא כי יש לו תפקיד חשוב שלדעתי הוא יעמוד בו. צפוי לו עתיד מבטיח".

הבעלים סילבן אדמס סיכם את ההכנות לרגע הגדול: "זה הטור השני שלנו וזו הצהרה גדולה בענף. כל העולם מחובר לטור דה פראנס ועצם ההשתתפות היא סימן לכך שעמדנו במטרה שלנו ואנחנו שמחים על כך. אנחנו שש שנים אחרי הקמת הקב בוצה ואני גאה בהתקדמות שלנו. הגענו לוורלד טור ואנחנו מתחרים בתחרויות הכי גדולות, שזה הישג תקדימי בישראל".

ספורט

he-il

2021-06-24T07:00:00.0000000Z

2021-06-24T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282196538919309

Israel Hayom