עיתון ישראל היום

הורוסקופ - תחזית יומית

יום

חמישי - 24.06.2021

גדי

המתח הפנימי שלכם נראה לעין. חברים וגם בני משפחה מעירים לכם על כך. אתם לא ישנים מספיק, סובלים ממתח ומתלבטים בנוגע לכמה בעיות בעת ובעונה אחת.

דלי

אל תהיו כל כך קדושים ותמימים, כאשר מדובר בקשר עם אדם שעליו אתם יודעים שהוא מתוחכם וערמומי. ענייני דת וקהילה עשויים להעסיק אתכם יותר מן הרגיל.

דגים

היום הוא יום של מחשבות חיוביות. יוזמה ואקטיביות מאפיינות אתכם היום. אתם מספיקים לעשות הרבה וזוכים להמון שבחים ומחמאות מהאנשים בסביבתכם הקרובה.

טלה

מלווה אתכם הרגשה שלולא המגבלות החיצוניות, הייתם יכולים להיות בשיא ההצלחה. האמת היא שמתחת לפני השטח מבעבעים הרבה מאוד רגשות, בעיקר בתחום המשפחתי.

שור

יום טוב במיוחד. אתם מרגישים סיפוק אישי והגשמה, ומוכנים להתמודד באומץ מול כל מצב חדש שייווצר. התרגשות פנימית נותנת לכם עוד יותר כוחות מאשר יש לכם באופן רגיל.

תאומים

בשיחה שמתפתחת עם אדם זר יש לכם הרגשה של "קליעה למטרה". פתאום נופלים לכם כמה אסימונים, ומתבררים דברים שבמשך זמן רב לא הייתם סגורים עליהם.

סרטן

העקשנות שלכם מכשילה אתכם לעיתים קרובות, אך דווקא היום ההמלצה היא ללכת עם זה. בני משפחה או חברים ינסו להפעיל עליכם לחץ רב לצאת לבלות.

אריה

אתם עסוקים בתהליך פנימי, הכולל חשבון נפש וניסיון להחליט באיזה כיוון לבחור מתוך כמה אפשרויות. הקושי נעוץ בעובדה שכל האפשרויות לוקות בחסר. תנו לעצמכם עוד זמן.

בתולה

רצוי להקדיש זמן מחשבה נוסף לגבי החלטות שכבר קיבלתם. נראה שעדיין אינכם שלמים עם מה שקורה ובשלים לעבור את תקופת ההכנה הנחוצה. קחו את הזמן.

מאזניים

קושי בתקשורת גורם ללא מעט אי הבנות, בעיקר במהלך שעות הבוקר. אף שאתם מתוסכלים, אתם מצליחים להתאושש ולא להרוס לעצמכם את כל היום.

עקרב

רומנטיקה לא בדיוק נמצאת בראש שלכם, אך דווקא עכשיו כשאתם מורידים לחץ ונרגעים - זה קורה. חשוב שתזכרו לא לכפות שום דבר על אף אחד ולא "להפעיל שרירים".

קשת

אתם צפויים לקבל מתנה ממישהו שמחפש דרך למשוך את תשומת הלב שלכם. הניסיונות לקדם את הקריירה גוזלים המון אנרגיה. נסו למצוא דרכים חלופיות לפעולה.

פנאי

he-il

2021-06-24T07:00:00.0000000Z

2021-06-24T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282110639573389

Israel Hayom