עיתון ישראל היום

בם בם ללא מעצורים

קוונטין טרנטינו מתארח אצל ג'ימי קימל

ניר וולף l עובר מסך

הקורונה אולי לא לגמרי מאחורינו, אבל יש איזושהי תחושה של שגרה. זאת אומרת, בתי קולנוע נפתחו מחדש, שדות התעופה מאפשרים לנוע מיבשת ליבשת, והחתן של צביקה פיק ניצל את ההזדמנות כדי לחזור לאמריקה, לקדם ספר חדש שכתב, ועל הדרך לפרגן למדינת ישראל על התמודדותה עם המגיפה.

אתמול לפנות בוקר התארח קוונטין טרנטינו בתוכנית הלייט נייט של ג'ימי קימל ברשת ,ABC וחשף קצת מהמתרחש אצלו בבית. ומה מתברר? הקולנוען האגדי, שמכיר כל סרט דל תקציב נידח שצולם אי פעם, היה תקוע בתקופה הזאת בבית מול ערוץ בייבי - הערוץ המועדף על בנו ליאו, שנולד לפני 15 חודשים.

"הוא צופה בערוץ בייבי וכל התוכניות בעברית, אז אני לומד איתו כל מיני דברים ומילים", סיפר לקימל בהתרגשות בן זוגה של דניאלה פיק. ופתאום הרבה הורים צעירים יכולים ממש להב זדהות עם טרנטינו.

הרי "בייבי" הוא הערוץ הפופולרי בקרב תינוקות ישראלים, ובבתים שבהם זוחלים זאטוטים עד גיל שנתיים ידוע שערוץ בייבי פועל בטלוויזיה כמעט ללא הפסקה.

לפיכך מוזר מאוד לדמיין את קוונטין טרנטינו צופה בסקרנות עם הילד שלו בעלילות "מונה וטוש", בחוויות של "קטני", במב סעות של צ'רלי בארץ המספרים, בחברות האמיצה של בילי ובם בם או בקלאסיקה העלבזמנית "אנריקה הולך לאכול".

ומה יקרה, נגיד, אם ההשפעה של התכנים הללו תהיה כה חזקה עד שטרנטינו יחליט לייצר עיבוד משלו לסיפור העגום של אנב ריקה הרעב, שמדי פרק מגיע בחגיגיות אל המסעדה של חורחה ובכל פעם מחדש מגלה שאזלו המצרכים דווקא למנה הספציפית שהוא מעוניין לאכול. ואז, בגרסה הטרנטינואית, ייפתח לפתע תא המטען ותתגלה בתוכו גופה, אנריקה סוףבסוף יפוצץ לחורחה את המסעדה ויעשה לו מהפכה במטבח, בם בם יבגוד בבילי וישלוף עליו אקדח, ולבסוף כולם ישתלטו בדם ואש על גינת הצוציקים של דוד חיים.

ואם זה מה שעלול לקרות למי שמבלה יותר מדי שעות מול שידורי ערוץ בייבי, לא כדאי אפילו להתחיל לדמיין מה יקרה כשהילד של טרנטינו יתבגר עוד טיפה ויגלה שבערוץ המקביל משדרים את יובל המבולבל.

לקראת שידור: אומרים ואפילו שרים על כך שבלונדון יש טלב וויזיה מצוינת, אבל אז מגיעה אלינו מהבי.בי.סי מיני סדרה חדשה, "אנחנו" (שזמינה לצפייה VOD-בב של ,HOT ותשודר החל מהב ערב 22:00בב בב‪,)HOT HBO‬ ומערערת מאוד את הקביעה הזו.

"אנחנו" פוגשת את בני הזוג שבמרכז העלילה, כשהם בשיאו של משבר נישואים והחלטה חד צדדית על פרידה.

רק שלפני החיים החדשים שמצפים להם ממתין מכשול גדול הרב חופשה משפחתית מתוכננת באירופה. יורו טריפ אינטנסיבי, שבמהלכו יצטרך אב המשפחה לשקם את מערכות היחסים עועות עם אשתו ובנו.

בחסות הלוקיישנים המרשימים של ונציה, אמסטרדם, פריז ובב רצלונה, אפשר להתבלבל ולהאמין שמדובר באיזשהו תהליך רגשי חשוב וגורלי שעובר על הדמות הראשית, אבל "אנחנו" היא לא יותר מעוד דרמה משפחתית, צפויה ובנאלית; עם דמות ראשית מעצבנת ומתישה (האבא המרובע והנודניק), שלא בטוח שבכלל מגיע לה – ולסדרה שהיא מובילה – סגירת מעגל חיובית.

תרבות

he-il

2021-06-24T07:00:00.0000000Z

2021-06-24T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/281990380489101

Israel Hayom