עיתון ישראל היום

יש לנו שלגיה

אולפני דיסני הודיעו כי כוכבת היוטיוב רייצ'ל זגלר תגלם את דמותה של שלגיה בעיבוד הלייב־אקשן של האגדה זגלר מגלמת גם את דמותה של מריה ב"סיפור הפרברים" של סטיבן ספילברג

דודי כספי, לוס אנג'לס

אחרי סינדרלה, היפהפייה הנרדמת ובל מ"היפה והחיה", כעת מגיע תורה של נסיכת דיסני נוספת, שלגיה, להצטרף לגל הרימייקים של סרטי אנימציה קלאסיים שמקבלים גרסת לייבבאקשן.

אולפני דיסני הכריזו כי כוכבת היוטיוב רייצ'ל זגלר בת הב02 נבחרה לגלם את הגיבורה מהאגדה של האחים גרים בסרט הלייבבאקשן "שלגיה ושבעת הגמדים", שצפוי להתחיל להצטלם בשנה הבאה. גרסת האנימציה המקורית, שיצאה בשנת ,1937 היא פיסת היסטוריה קולנועית חשוב בה משום שמדובר בסרט האנימציה הראב שון באורך מלא. הסרט דורג ברשימת מאה הסרטים הטובים של כל הזמנים על ידי מכוןהקולנועהאמריקני ועותקשלו נשמר בארכיון הסרטים הלאומי של ארה"ב.

זגלר מסומנת כאחת השחקניות המבטיב חות בשמי הוליווד. היא עומדת לככב גם ברימייק למחזמר "סיפור הפרברים", שביים סטיבן ספילברג ושאמור לעלות לאקרנים בדצמבר, באיחור של שנה בשל מגיפת הקורונה. זגלר תגלם את התפקיד האייקוני של מריה, וזהו למעשה התפקיד הקולנועי הראשון שלה. היא הוזמנה להיבחן לתפקיד בגיל 16 כשהעלתה לרשתות החברתיות סרטונים שלה מבצעת שירים מהמחזמר. לאורך תהליך האודישנים היא גברה על 30,000 בנות אחרות שניגשו להיבחן לתב פקיד. במקביל היא לוהקה לסרט ההמשך ל"שאזאם", קומדיית גיבורי העל מבית DC קומיקס.

הרימייק של "שלגיה ושבעת הגמב דים", שצפוי להגיע לבתי הקולנוע לא לפני ,2023 מצטרף לשורה של עיבודי לייבבאקשן של דיסני לקלאסיקות אנימב ציה מהעשור האחרון. בין העיבודים המוב צלחים בולטים "היפה והחיה" משנת 2017 בכיכובה של אמה ווטסון בתפקיד בל (סרט שהכניס בקופות סכום של 1.26 מיליארד דולר), "מליפיסנט" 2014במ בכיכובה של אנג'לינה ג'ולי על פי האגדה של היפהב פייה הנרדמת אבל מנקודת מבטה של פיית הביצות שהטילה את הקללה על אורוב רה (יצא גם סרט המשך לפני שנתיים), ו"אלאדין" 2019במ עם וויל סמית' בתפב קיד הג'יני בסרט שהצליח מעל למצופה עם הכנסות של מיליארד דולר ועם סרט המשך שכבר נמצא בפיתוח.

לפני שנה אמורה היתה לעלות לאקב רנים גרסת הלייב אקשן של "מולאן" על הנסיכה הלוחמת הסינית, אך יציאת הסרט השתבשה בשל הקורונה והוא הופץ לבסוף באמצעות שירות הסטרימינג דיסני פלוס בספטמבר שעבר.

עוד לפני שלגיה, בדיסני ישחררו עיבוד מסקרן אחר ל"בת הים הקטנה". את דמותה של אריאל תגלם הזמרתבשחקנית השחורה האלי ביילי, שעל הליהוק הלא צפוי שלה הוכרז כבר לפני שנתיים. בסרט יככבו גם מליסה מקארת'י בתור מכשפת הים אורב סולה וחוויאר בארדם בתור המלך טריטון, אביה של אריאל. צילומי הסרט התעכבו בשנה בגלל הקורונה, והתחדשו לאחרונה בלונדון ולאחר מכן באי האיטלקי סרדיב ניה. בתחילת השבוע דלפו לרשת תמונות שבהן נראית לראשונה ביילי בתור בת הים.

תרבות

he-il

2021-06-24T07:00:00.0000000Z

2021-06-24T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/281968905652621

Israel Hayom