עיתון ישראל היום

הערב: רגע האמת של עדן

זה נראה כמו יקום מקביל, אבל בדיוק זה שהיינו רוצים להיות בו: חצי הגמר של האירוויזיון יוצא הערב לדרך בהולנד ● אתרי ההימורים מדרגים את אלנה במקום העשירי הגבולי ● במקרה של הסלמה ביטחונית השידור יועבר ב"כאן חינוכית"

ערן סויסה ערן סויסה

מדוע משלחות מלטה, רומניה ואיסלנד לא ישתתפו בתחרות? כמה מאבטחים צריך כדי לאבטח את נציגת ישראל?

בצל הקורונה באירופה והמ בצע הצבאי בישראל, עדן אלנה תופיע הערב בחצי גמר האיר וויזיון ברוטרדם. בחצי הגמר יש תתפו 16 מדינות ועשר מתוכן יעלו לגמר.

אלנה תבצע את השיר ‪Set Me"‬ "Free - שיר מספר .12 באתרי ההימו רים של חצי הגמר אלנה מדורגת במ קום העשירי הגבולי, ובמשלחת היש ראלית חוששים שהמצב הרגיש בארץ יפגע בה אף יותר. אלנה והרקדנים כבר עשו כמה חז רות על הבמה ונערכו כמה שינויים

ושיפורים בבימוי. היום היא תופיע פעמיים - פעם אחת בחזרת שופ טים שמועברת לשופטים בכל מדי נות אירופה, ופעם נוספת בשידור חי.

האירוויזיון ישודר גם בכאן 11 וגם בכאן חינוכית. הסיבה: אם ייאלצו בכאן 11 לדווח על אירועים חדשו תיים, יוכלו חובבי התחרות להמשיך את הצפייה בתחרות בכאן חינוכית.

נוסף על כך, בעקבות המצב הבי טחוני השורר בישראל בימים האחרו נים, המשלחת הישראלית לאירוויזיון בהולנד תלווה באבטחה מוגברת.

כפי שפורסם לראשונה באתר "יש ראל היום", אלנה תלווה בידי אבטחה מקומית וכוח משטרה מקומי. זאת, נוסף על שני מאבטחים מישראל שהוקפצו לרוטרדם.

בעקבות האירועים, או שלא, ועל אף החזרה השנייה והמשופרת, אלנה ירדה בימים האחרונים בטבלאות ההימורים הראשיות בשני מקומות, מהמקום ה 17 אל המקום ה .19

האירועים הרשמיים של התחרות החלו בתחילת השבוע באירוע "שטיח הטורקיז": אלנה צעדה יחד עם רקדניה על השטיח, בדיוק לפי הלו"ז.

עם זאת, לא הכל הלך חלק בהש קה החגיגית של אירועי תחרות הזמר. בכל אחת מהמשלחות של מלטה, רו מניה ואיסלנד נמצא אדם אחד חיובי לקורונה, ובעקבות זאת נציגיהם לא השתתפו באירוע. בהפקה חוששים מאוד מהתפשטות הנגיף ומקפידים על ריחוק, בידוד ומסיכות. חברי המ שלחות נשארים בחדריהם ויוצאים רק לפעילות הקשורה בתחרות.

בעקבת המצב הביטחוני אלנה תלווה בידי אבטחה מקומית וכוח משטרה מקומי. זאת, נוסף על שני מאבטחים מישראל שהוקפצו לרוטרדם

רכילות

he-il

2021-05-18T07:00:00.0000000Z

2021-05-18T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282140704271280

Israel Hayom