עיתון ישראל היום

חשבנו שהטיל נפל בתוך הבית שלנו ע

אחת הרקטות שנורו בערב החג לדרום נחתה בסמוך לביתו של גיל כהן ממ.ס אשדוד ● בשיחה עם "ישראל היום" משחזר הבלם הצעיר את רגעי החרדה )"שמענו בום מטורף"( ● מספר על הדאגה מהקבוצה )"רן בן שמעון התקשר מייד"( ● ומקווה, כמו כולנו, לשקט )"רוצים לסיים את העונה כמו שצריך

ליאב נחמני

רב שבועות, סמוך ל 16:00 אחר הצהריים, אזעקות נשמעות בלי הפסקה בע קבות מטחי רקטות שנורו מרצועת עזה לעבר אשדוד. אחת מהן נוחתת סמוך לביתו של בלם מ.ס אשדוד, גיל כהן, ששהה באותו הזמן עם מש פחתו בממ"ד. רק במזל לא היו נפג עים, כולל השחקן וקרוביו.

"התכוננו לחג כרגיל, כמו בכל שנה, ואז שמענו אזעקה וירד נו לממ"ד שנמצא אצלנו במרתף", משחזר כהן את רגעי האימה, "פתאום שמענו בום מטורף, חשבנו שהטיל

נפל בתוך הבית שלנו. נשארנו בממ"ד עוד כמה דקות לאחר הפי צוץ, כמו שאומרות ההנחיות. אחרי כמה דקות אבא שלי ואני יצאנו לב דוק מה קרה, וראינו שהטיל נחת כמה מטרים מהבית שלנו. נכנס לנו רסיס הביתה, שעשה חור במבנה, המנורה נפלה. בחוץ אולי 15 מכוניות נהר סו, חלקן נשרפו, היה נזק לחמישה שישה בתים מסביב. ההרס מהנפילה היה גדול מאוד, אבל הכי חשוב שאף אחד לא נפגע בצורה קשה".

לפי התיאור של ההרס, היה לכם הרבה מזל.

"בהחלט. גם לפני שנתיים נחת טיל 20 מטרים מהבית שלנו. לצ ערי זו לא הפעם הראשונה שמצב כזה תופס אותנו. גם אז, לשמחתנו, הכל עבר בשלום. בנפילה הפעם, אחד השכנים לא שמע את האזעקה כי הוא ישן. הבית שלו נפגע והיה לו הרבה מזל. הנזק אצלו היה גדול, אבל כלום לא פגע בו".

מי היה איתך בבית ברגעי הח דרה האלה?

"ההורים שלי ושני האחים שלי. זה היה מפחיד, אבל לאט לאט אנחנו נרגעים. העניין הוא שמאז הנפילה, בכל יירוט של טיל, אני חושב שיש נפילה נוספת. הרעש של היירוטים נשמע כאן היטב".

אתה בן ,20 פחות או יותר מתי שבדרום הארץ החלה המציאות הבלתי נסבלת הזאת. איך מתר גלים לזה, אם בכלל?

"זאת מציאות קשה, אבל צריך להתרגל אליה למרות הקושי. לצ ערי, אני לא רואה את זה משתפר. אחרי כל מבצע יש תקופה של שקט, ואז זה חוזר על עצמו. יש לנו פה עסק עם ארגון טרור רצחני שרק

רוצה להרוג חפים מפשע. אי אפשר לעשות שלום עם ארגון טרור".

הנפילה וסבב הטלפונים

אחד הטלפונים הראשונים שקיבל כהן אחרי נחיתת הרקטה סמוך לבי תו היה ממאמן הקבוצה רן בן שמעון, שדאג לשלומו. כמובן שגם שאר הש חקנים ואנשי המועדון בדקו שהכל בסדר ונרגעו לגלות שאף אחד מבני משפחתו לא נפגע. "כולם שאלו איך אני, איך אנחנו מרגישים, והרגעתי כשאמרתי שלא נפגענו. בן שמעון התקשר מייד אחרי שזה קרה. בסך

הכל יש אולי שישה או שבעה שחקנים שמתגוררים בעיר, ואחרי כל נפילה כולם מבררים איפה נפל".

אתם יוצאים להתאמן בחיפה אחרי שבוע ללא פעילות סדירה. איך עושים את ההפרדה?

"אנחנו נוסעים לחיפה כדי לחזור לשגרת אימונים, ומקווים שהמשחקים יתקיימו ונסיים את הליגה כמו שצ ריך. הפוקוס יהיה על אימונים, אבל ברור שהלב עם המשפחה". איך אפשר לחזור לשחק אחרי הפ סקה של שבוע?

"התאמנו ביום חמישי והוא עבר

בשקט, אבל זה האימון היחיד שהיה לנו. ביום חמישי אנחנו אמורים לשחק נגד הפועל ב"ש, שגם לשחקנים שלה לא קל בתקופה הזאת. מצד שני, הרבה קבוצות מתאמנות וממשיכות כרגיל".

ועניין מקצועי אחד. היתה לך עונה ממש טובה.

"בהתחלה הייתי הרבה על הספ סל, אבל כשהגיעה ההזדמנות לק חתי אותה בשתי ידיים. היתה לי גם פציעה שקצת הרסה לי. עכשיו אני רוצה לסיים טוב ולעבוד קשה לק ראת העונה הבאה, בתקווה שקודם כל השקט יחזור לכולם".

ספורט

he-il

2021-05-18T07:00:00.0000000Z

2021-05-18T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282024740154288

Israel Hayom