עיתון ישראל היום

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שלישי - 18.05.2021

גדי

אדם חסר טקט משגר אליכם חיצי ביקורת. מכיוון שלא באמת אכפת לו מה קורה איתכם, כדאי שתתעלמו ממנו. בשעות הערב צפויה פגישה עם אדם בעל אגו נפוח - תתכוננו.

דלי

גלו ערנות להזדמנויות שיפתיעו אתכם. שיחת טלפון שתתקבל לאחר ציפייה ארוכה תגרום לכם לחשוב על נסיעה קצרה. צפויים הישגים בתחום שנחשפתם אליו לאחרונה. כדאי להימנע ממי שממטירים עליכם עצות חינם.

דגים

יום טוב עובר עליכם מכיוון שהצלחתם להשתחרר מדאגות חולין ולהתחבר לשלווה פנימית. יציאה לבילוי עם חברים תפתיע ברמת החוויה. סוף היום יהיה מענג עד כדי כך שתנסו לשחזר את החוויה פעם נוספת.

טלה

אתם מצליחים להגשים מהלך שחלמתם עליו במשך שנים, בעזרת השפעה מבורכת של הכוכבים ונוס ומרקורי. אחרי שהמטרה מושגת מתברר לכם גם המחיר שהשקעתם בדרך להשגת המטרה.

שור

נראה כי אתם עסוקים במחשבות ובדיבורים בלי סוף. הנושא החברתי מעסיק אתכם כל כך, שכמעט לא נותר לכם זמן בשביל המשפחה. אתם מתאכזבים ממישהו שבשמו מופיעה האות ס'.

תאומים

הכוכבים ונוס ומרס "מורידים" אתכם אל קרקע המציאות. יש לכם כרגע כמה הצעות מעשיות שעומדות על הפרק. אל תפספסו את האפשרות שהתגלגלה אליכם. זה לא קורה בכל יום, וזה עיתוי מתאים לפעולה. נקודה.

סרטן

השמש מעניקה לכם אנרגיות חיוביות בימים אלה. אתם מתאוששים מהנפילה שסבלתם ממנה לאחרונה. רגישות יתר מונעת מכם להתקדם בכיוון חדש, הקשור לקריירה, שבו אתם יכולים להצליח בצורה מטאורית.

אריה

הרומנטיקה מככבת אצל מי שנמצא בקשר חדש. גם אצל זוגות ותיקים ניתן לחוש את הפרגון והאהדה שניתנים בשפע. תאמינו למה שאתם מרגישים ואל תגיבו בחשדנות למחוות שבני הזוג מעניקים לכם!

בתולה

כוכב מרס צופה אפשרויות חדשות שנפתחות בפניכם. יש להקפיד לבחור את מה שהכי מתאים לכם מבחינת ההרגשה. תסמכו על האינטואיציה והפעילו יוזמה. אל תתייחסו לאנשים שמביעים את הפחדים האישיים שלהם.

מאזניים

יש לכם צורך עז להעז ולפרוץ לעולמות חדשים. זהו יום ממוזל שבו יש לכם סיכוי גבוה להצליח. התעלמו מהחסרונות וחשבו רק על היתרונות. תממשו את מה שאתם רוצים שיקרה.

עקרב

יש לכם לא מעט עבודה לעשות בתחום חיי החברה. אל תתנו לאחרים לרפות את ידיכם. מי שלא מכבד אתכם לא נחוץ לכם. הזמנות לאירועים כדאי לסנן, ולבחור את המתאימות לכם ביותר.

קשת

מפגש עם אדם מסוים שפעם הייתם איתו בקשר רומנטי עלול לגרום למבוכה גדולה. אתם צריכים להתכונן לאפשרויות ולהחליט על תגובה. עליכם להציב לעצמכם גבולות, בעיקר במצבים הקשורים באנשים רמי דרג.

פנאי

he-il

2021-05-18T07:00:00.0000000Z

2021-05-18T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282016150219696

Israel Hayom