עיתון ישראל היום

בינתיים: הזרים נוטשים את קבוצות ליגת העל

אם תושג הפסקת אש עד יום רביעי - הכדורסל יחודש ללא בועה באילת יעקב מאיר

ביום שישי קיבלה מינהלת הלי גה החלטה להמשיך את ליגת העל בכדורסל ולחדש את המשחקים כבר ביום רביעי. בישיבת הדירקטו ריון שנערכה הביעו כל יושבי ראש הקבוצות רצון שלא לעצור את העו נה, על אף המצב הביטחוני, ולמצוא כל דרך אפשרית - בהתאם להנחיות פיקוד העורף - לחזור לפעילות.

לפי החלטת המינהלת, אם תושג הפסקת אש עד יום רביעי - המשחקים יתקיימו כסדרם במגרשים הביתיים של הקבוצות. אולם אם עדיין תימ שך הלחימה בעזה, החלק האחרון של העונה ישוחק בבועה באילת. עד אז, המינהלת תסייע לכל קבוצה או לשח קנים הזרים שירצו בכך לשהות במלון בעיר הדרומית ואף להתאמן בעיר.

למרות זאת, חלק גדול מהשחק נים הזרים מסרבים להישאר בישראל וצפויים לעזוב בתחילת השבוע. רוב השחקנים הזרים של הפועל ירושלים ימריאו לארה"ב, ונכון לשעת סגירת הגיליון רק סולימאן בריימו וכריס קרמר אמורים להישאר, אך גם הם לא יסכימו להמשיך אם לא תהיה רגיעה ביום יומיים הקרובים.

בימים האחרונים ערכו במכבי ת"א שיחות עם הזרים, ונכון לעכשיו אף אחד מהם לא מתכוון לעזוב, זאת על אף דבריו של אות'לו האנטר )"הת רבות חשובה למינהלת יותר מאשר הביטחון האישי של האנשים"(.

המטח בצהרי יום שבת תפס את שחקני הפועל חולון באמצע האימון. אחד הטילים נפל לא הרחק מהאולם וגרם לבהלה רבה בקרב השחקנים, אך נכון לעכשיו אף אחד לא מתכוון לעזוב. גם בהפועל ת"א, נכון לכ תיבת שורות אלו, כל חמשת הזרים נשארים, אך במכבי ראשל"צ יעזבו ג'רמי פארגו ודריל מונרו.

עירוני נס ציונה שלחה את הז רים לבית מלון בצפון, ונכון לע כשיו כולם נשארים. לעומת זאת, בבני הרצליה טרל פארקס לא צפוי להישאר. גם בהפועל ב"ש, שנמ צאת עמוק בקו האש, יש שחקנים שעשויים לעזוב.

בישיבת המינהלת שנערכה הוסכם כי למרות הרצון לחדש את העונה, לא ניתן לחייב אף אחד מהשחקנים הזרים להישאר בישראל.

נדחה גמר ליגת הנשים

מינהלת הליגה לנשים הודיעה כי למרות התוכניות הראשוניות - לא יתקיים היום המשחק החמישי והמכריע בסדרת גמר הפלייאוף בין מכבי אשדוד למכבי ר"ג, אלא יידחה למועד אחר.

ספורט

he-il

2021-05-16T07:00:00.0000000Z

2021-05-16T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.israelhayom.co.il/article/282076279758382

Israel Hayom